|
Да, давно пора.
Нет, меня всё устраивает
Мне всё равно
Ще раз питаю - як Європа мучиться з приватними перевізниками?
Берлін:
Прага:В Берліні діє одна з найкращих систем громадського транспорту. Вона надзвичайно розвинена, працює по-німецьки чітко і по-європейськи гуманно та комфортно.
Складається з поєднаних в одну мережу автобусних, трамвайних маршрутів, а також метро (U-Bahn) і міської електрички (S-Bahn). Все це керується єдиною компанією Berliner Verkehrsbetriebe (Берлінська транспортна компанія), а не 104 вуйкАми і одним ледве живим КП, як в громадському транспорті курільщіка.
Варшава:У чеській столиці працюють різні автобусні перевізники, найважливішим з яких є «Транспортне підприємство столичного міста Праги», що має густу мережу маршрутів. В цілому в місті не менше 300 автобусних ліній).
Міські та приміські маршрути у Варшавській агломерації обслуговують такі перевізники:
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie — найбільший перевізник, що володіє 73% автобусного парку, який обслуговує маршрути. Має п'ять депо: Вороніча, Клєщова, Стальова, Остробрамська та Редутова, що було ліквідовано внаслідок реорганізації[2].
Arriva Bus Transport Polska
Mobilis
Michalczewski
KM Łomianki
PKS Grodzisk Mazowiecki
Перевізники локальних ліній.
Лише «Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie» перебуває у комунальній власності Варшави. Решта перевізників є повністю незалежними в організаційному плані і працюють на правах франшизи, а експлуатація ліній доручається їм через тендери.
Найтриваліше операційним агентом в рамках франшизи ZTM була компанія «Veolia Transport Warszawa» (раніше «Rapid Bus and Connex»), яка експлуатувала лінії з 1 грудня 1993 року по 30 квітня 2008 року.
"Джерелом влади в Україні є людина з картонкою."
«Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie» має 1375 автобусів! Інші перевізники, мабуть, мають мало маршрутів.Лише «Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie» перебуває у комунальній власності Варшави. Решта перевізників є повністю незалежними в організаційному плані і працюють на правах франшизи, а експлуатація ліній доручається їм через тендери.
Акціонерне товариство «Транспортне підприємство столиці Праги» — підприємство громадського транспорту міста Праги, яке здійснює міські та приміські перевезення автобусами та міські перевезення трамваями, метро та фунікулерами. Власний капітал - 68,3 млрд. Kč, Оборот на рік - 19,7 млрд. Kč (2019) На мою думку і тут частка приватних перевізників невелика.У чеській столиці працюють різні автобусні перевізники, найважливішим з яких є «Транспортне підприємство столичного міста Праги», що має густу мережу маршрутів. В цілому в місті не менше 300 автобусних ліній).
Варшава:
Не мы выбираем магию, а магия выбирает нас.
Ну може є, може немає, то таке. У будь-якому разі усе сплачують платники податків. Плата за проїзний може бути просто для того щоб рахувати скільки реально їх є. Якщо дійсно треба їздити - придбаєш проїзний.
Ну й ціна 60 евро каже що реальна ціна для мешканців це 2 евро на день, а не ціни у 4-8 евро на день чи раз як для туристів.
Ну, что, погнали...
В Аккермане по 12
...Мы жили тогда на планете другой((((
У нас еще 10 или уже 15?
Вроде же с понедельника хотят у нас повысить
Социальные закладки