|
иллюзия внешнего мира неизбежно приходит в состояние гармонического равновесия с твоей внутренней сущностью просто потому, что мир, который ты видишь, существует только в твоем воображении © К. Бенедиктов "Битва за Асгард"
Если не затруднит, ответьте пожалуйста на мои три вопросика.
Тема такая. Имею магазин одежды. В налоговом свидетельстве - розничная продажа...Собираюсь добавить услугу по ремонту одежды.
1. Можно это добавить только со следующего квартала или у меня есть шанс? Что можно предпринять, чтобы не ждать?
2. Пожарникам и СЭС я должна что-то при этом или те доки, которыми я располагаю от них этого достаточно?
3. Если это будет наемный рабочий по договору, то я записываю выручку от предоставления услуги в свою книгу Ф.10 или на него тоже должна завести (в законе я так поняла говориться, что если наемные рабочие осуществляют продажу, но может это имеется ввиду и усуга)?
Пока все![]()
По "согласованию" не совсем поняла? Это пожарники и СЭС? - по второму кругу? Тогда, как обойти?
По книге поняла, мне проще самой вести, а на основании чего брать оплату(имею ввиду, какой расчетный док?) По продаже я записываю ежедневно в накладную и в конце для итог в книгу. А как тут? Выдавать квитанцию обов`язково и итог за день - в книгу?
так в книгу же итог за день нужно записывать, это точно читала в правилах ведения.
насколько я помню то в кассу предприятия можно внести до 10000 грн в день наличкой, это распространяется на общую сумму или на сумму от одного покупателя.
если это к примеру членские взносы, (оплата в жилишно-коммунальный сервис) и соответсвенно кол-во членов (участников) велико, и сумма поступлений за день существенно может перевалить за 10000 грн.
подскажите как оно должно быть?
спасибо..
Костя, на самом деле это так:
2.2. Підприємства (підприємці) здійснюють розрахунки готівкою між собою і з фізичними особами (громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, які не здійснюють підприємницької діяльності) через касу як за рахунок готівкової виручки, так і за рахунок коштів, одержаних із банків. Зазначені розрахунки проводяться також шляхом переказу готівки для сплати відповідних платежів. Підприємства (підприємці) здійснюють облік операцій з готівкою у відповідних книгах обліку.
2.3. Гранична сума готівкового розрахунку одного підприємства (підприємця) з іншим підприємством (підприємцем) протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами встановлюється відповідною постановою Правління Національного банку України. Платежі понад зазначену граничну суму проводяться виключно в безготівковій формі. Кількість підприємств (підприємців), з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.
Зазначені обмеження стосуються також розрахунків готівкою між підприємствами в оплату за товари, що придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок коштів, одержаних за корпоративними картками.
Зазначені обмеження не поширюються на:
а) розрахунки підприємств (підприємців) з фізичними особами, бюджетами та державними цільовими фондами;
б) добровільні пожертвування та благодійну допомогу;
в) розрахунки підприємств (підприємців) за спожиту ними електроенергію;
г) використання коштів, виданих на відрядження;
ґ) розрахунки підприємств (підприємців) між собою під час закупівлі сільськогосподарської продукції. Перелік товарів, що належать до цієї продукції (далі - сільськогосподарська продукція), визначений Законом України "Про державну підтримку сільського господарства України".
У разі здійснення підприємствами готівкових розрахунків з іншими підприємствами (підприємцями) понад установлену граничну суму кошти в розмірі перевищення встановленої суми розрахунково додаються до фактичних залишків готівки в касі на кінець дня платника готівки одноразово в день здійснення цієї операції, з подальшим порівнянням одержаної розрахункової суми із затвердженим лімітом каси.
Уточненка по 1-ДФ...как подавать? Полные уточненные данные за квартал с позначкою "уточнена" или только на того человечка, которого уточняешь и данные за разницей? Спасибо
Подскажите пожалуйста - в свидетельстве о едином налоге записан адрес по которому ведется предпринимательская деятельность (т.е. где находится магазин), если этот адрес меняется нужно идти в налоговую, сообщать им об этом и менять свидетельство о едином?
Приветствую сограждан нашего города - я новичок, и хотелось бы узнать с чего начинается установка палатки, ларька или павильона в нашем городе герое. Если кто-нибудь знает или сталкивался с этой чехордой поделитесь, заранее благодарен!
начните с этого по МАФам
ну и старые не особо законные местные "правила установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м. Одесі".
без них все равно у вас не будет спокойной жизни. Т.е. вам управление торговли лучше обратиться - там должны все подсказать.
Да пребудет с тобою Сила!
Превратим Конфузию в Викторию!
аудитор, НЕ врач
Акта собственности на землю нет, есть договор аренды подвала в десятиэтажном доме. За прошлый год нам насчитали арендодатели плату за несколько лет за землю. В этом году мы опять за землю не платим, т.е. в счете арендатора об оплате,в графе (земля) стоит прочерк. И вот теперь не понятно за что же мы в прошлом году заплатилт почти 3 тыс. грн?
И вот еще один вопрос. Может ли арендодатель сейчас,во время кризиса, поднимать плату за аренду? Многие говорят что может, т.к. это частная собственность, а как гласит Закон и Ю.В. тоже вроде как запретила.
Последний раз редактировалось Athena; 22.10.2009 в 12:35.
А земельный участок в натуре выделен? Какие тогда основания для уплаты?
А какую долю платит вторая сторона договора? А разве на уплату налогов и др. обязательных платежей заключаются договоры (за исключением распределения ресурсных платежей между реальными сторонами-дольщиками)?
Да это вообще порностерия, извините, какая-то, а не договор)))
Подскажите пожалуйста кто знает. Как правильно можно сотрудничать с Российским предприятием? На какой системе налогооблажения и с какой формой собственности это возможно? Речь идет об услугах(написание программы). Может ли это официально делать СПД?
Это фантазии налоговиков, законодательно не подкрепленные, поэтому я и говорю простимулировать их допблагами
этот вопрос не урегулирован законодательством. Поэтому все что не запрещено - все разрешено.
вы имеете право указать любое место осуществления деятельности, в том числе и город Одесса/Украина. Отказать в этом вам на основании законодательства не имеют право. Впрочем как и требовать какие-то допдокументы.
кто кому оказывает услуги?! какой оборот (выручка от реализации) в год планируется?ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ЛИСТ
від 15.11.2007 р. N 8625
Про розгляд листа
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист щодо подання заяви на право застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва та в межах своєї компетенції повідомляє наступне.
Загальний порядок застосування спрощеної системи оподаткування обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва встановлено Указом Президента України від 03.07.98 N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (далі - Указ N 727).
Згідно із статтею 4 Указу N 727 для переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єкт малого підприємництва подає письмову заяву до органу державної податкової служби за місцем державної реєстрації. Суб'єкт малого підприємництва - юридична особа обов'язково зазначає, яку ставку єдиного податку ним обрано.
Заява подається не пізніше ніж за 15 днів до початку наступного звітного (податкового) періоду (кварталу) за умови сплати всіх установлених податків та обов'язкових платежів за попередній звітний (податковий) період.
Форма та порядок видачі свідоцтва про право сплати єдиного податку встановлюються Державною податковою адміністрацією України і є єдиними на всій території України.
Для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб Порядок видачі свідоцтва затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 29.10.99 N 599 "Про затвердження Свідоцтва про сплату єдиного податку та Порядку його видачі" (далі - Порядок N 599) та для юридичних осіб - наказом Державної податкової адміністрації України від 13.10.98 N 476 "Про затвердження Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою та Порядку його видачі" (далі - Порядок N 476).
У пункті 2 Порядку N 599 зазначено, що підставою для видачі Свідоцтва є подання суб'єктом підприємницької діяльності - фізичною особою письмової заяви згідно з додатком 1 до цього Порядку та платіжного документа (квитанція, копія платіжного доручення з відміткою банківської установи) про сплату (перерахування) єдиного податку за період не менше ніж календарний місяць. Заява має бути подана не пізніше ніж за 15 днів до початку кварталу, з якого він обирає спосіб оподаткування доходів за єдиним податком за умови сплати всіх установлених податків та обов'язкових платежів, термін сплати яких настав на дату подання заяви.
Відповідно до Додатка 1 Порядку N 599 у заяві про право застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа зазначає вид або види діяльності.
Для переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єкт малого підприємництва - юридична особа, відповідно до пункту 2 Порядку N 476, подає письмову заяву, згідно з додатком до цього Порядку, до органу державної податкової служби за місцем державної реєстрації не пізніше ніж за 15 днів до початку наступного звітного (податкового) періоду (кварталу) за умови сплати всіх установлених податків та обов'язкових платежів, термін сплати яких настав на дату подання заяви.
При цьому відповідно до Указу N 727, Порядків N 599 та N 476 орган державної податкової служби зобов'язаний протягом десяти робочих днів видати безоплатно свідоцтво про право сплати єдиного податку або надати письмову мотивовану відмову.
Тобто, органи державної податкової служби перевіряють можливість застосування спрощеної системи оподаткування суб'єктом підприємницької діяльності на підставі інформації, що відображена у відповідній заяві.
Підсумовуючи вищезазначене, на думку Держкомпідприємництва, для отримання свідоцтва на право застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва суб'єкти підприємницької діяльності повинні подати письмову заяву встановленого зразка та платіжний документ про сплату (перерахування) єдиного податку (для фізичних осіб).
Необхідність подання інших документів ні Указом N 727, ні Порядками N 599 та 476 не передбачена.
Заступник Голови*
О. М. Сахненко*
официально может и спд-фл работать.
Последний раз редактировалось auditor_ya; 22.10.2009 в 13:25.
Да пребудет с тобою Сила!
Превратим Конфузию в Викторию!
аудитор, НЕ врач
Социальные закладки