| ||
Последний раз редактировалось Кац; 11.12.2019 в 19:30.
Ну вы бы еще времена братьев Райт вспомнили. До 61-го года на Школьном летали винтовые раритетные самолеты, шум от двигателей которых вряд ли мог кому-то помешать. Вот после ввода в строй новой взлетки, в 61-м, когда у нас появились реактивные Ту-104, проблема шума наверное действительно стала актуальной
Немного дополню слова taras.
" 1.2. Крім випадків, коли це необхідно при зльоті або посадці, або за винятком тих випадків, коли на це видається дозвіл Державіаслужби України відповідно до пункту 22 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 N 401 ( 401-2002-п ), виконання польотів над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки під час виникнення надзвичайних
обставин, не виконується." (МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ Н*А*К*А*З 28.10.2011 N 478 Про затвердження Правил польотів цивільних повітряних суден України )
2. Польоти ПС не виконуються над населеними пунктами або над скупченнями людей на відкритому повітрі на такій висоті, що не забезпечує виконання посадки без загрози населенню або майну на землі під час виникнення надзвичайних обставин, крім випадків виконання зльоту або посадки, або за винятком тих випадків, коли на це видається відповідний дозвіл Державіаслужбою або Генеральним штабом ЗС України. (ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ 06.02.2017* № 66/73 Про затвердження Авіаційних правил України «Загальні правила польотів у повітряному просторі України»)
Ну вот как-то так законодательно. И схемы полетов есть, которые над городом проходят.
Самолёты без неба умрут (с).
Якщо не брати до уваги АН24 (котрий вже й так припинив польоти), то шума від сучасного літака не більше ніж у домах наприклад на Середньофонтанскій від дороги. Аеропорт заважає лампочке будувати новий район, також він може заважати тим, хто придбав квартири, котрі побудували біля аеродромую Але якщо вони розташовані відповідно до вимог, то у чому питання, якщо не відповідають вимогам то питання до тих, хто давав дозвіл на будівництво, а не до аеропорта.
Совершенно верно. Когда намечается строительство, то в аэропорт присылают письмо, в котором описан объект, его географические координаты, максимальная высота. В аэропорту штурман производит расчеты, чтобы понять, будет ли объект влиять на уже имеющиеся схемы полетов или нет.
Если нет, аэропорт дает согласие.
Если да, то могут в письме ограничить высоту строительства.
А далее уже дело тех, кто выдает само разрешение на строительство, вписать эти ограничения по высоте и проконтролировать их выполнение.
P.S.: к примеру видела и письмо запрос, и расчеты, и ответ по поводу строительства "6 элемента".
Самолёты без неба умрут (с).
Это я понимаю. Я просто имела ввиду есть ли возможность у взлетно-посадочной полосы и у самих самолётов заходить на посадку не в черте города. Меня интересуют именно те жилые постройки на которые дали разрешения в 1957году. Ведь в те годы не было таких больших пассажирских самолётов и нельзя было предугадать как будут влиять полеты на качество жизни в 2020году и позже.
Большинство схем как раз и не проходит над городом.
Выбор схемы зависит откуда прибывает или куда вылетает ВС и от ветра. С/на восток почти не летали (кроме военных). Преимущественные направления север-юг, ну и запад конечно.
Последний раз редактировалось Navigator_ODS; 14.04.2020 в 16:55.
Самолёты без неба умрут (с).
Основная часть города в стороне от этого направления. Направление на север цепляет 7 небо, Заставу и Слободку.
Самолёты без неба умрут (с).
Не имеет значения
Самолёты без неба умрут (с).
Социальные закладки