
Сообщение от
Милалюмила
Добрый день!
Может, кто-то из форумчан преподает в младших классах и знает, и может объяснить "Критерии оценивания в 2-4 кл." по математике, к примеру.
Вот такой пример: самост. работа по математике во 2-м классе на 20 мин.: 1-задача на 2 действия, 1- задача на 1 действие, 4 примера на 2 действия, геометр. пример + логический пример. Ребенок допустил 1 ошибку в примере (НО, вся работа выполнена супер + логическое), какая оценка??? Мы понимаем, что оценки - это ничего, но все же интересно.
Учитель утверждает, что логическое задание не играет никакой роли, только если нет ошибок, то добавляется, чтоб было "12 б". Но, если ребенок ее не выполняет, то считается в минусе.))) Но, это же не логично???
Кто может объяснить? Кто столкнулся с этим?
Ничего не понятно, как оценивает учитель(((. Будем очень благодарны, если дадите разъяснение.
P.S. Да, динамика учитывается у вас в школах?
Не преподаю, но при одной грубой ошибке в письменной работе - оценка 9 баллов
Показать скрытый текст Вимоги до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки
...
Перевірка графічних навичок у 2-4 класах здійснюється з урахуванням форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи. Окрема оцінка за графічні навички не ставиться.
Охайність зошита та культура оформлення письмових (поточних та контрольних) робіт (дата, назва та вид роботи, розміщення завдань на сторінці) і наявність роботи над помилками враховується під час оцінювання кожної роботи.
...
МАТЕМАТИКА
1-4 класи
Об'єктами поточної і підсумкової перевірок навчальних досягнень учнів 1-4 класів з математики є складники математичної компетентності: обчислювальні уміння і навички; уміння і навички розв’язування задач; застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей; виконання вимірювань та геометричних побудов.
Поточна перевірка здійснюється як в усній, так і письмовий формах і оцінюється за пропонованими вимогами.
...
Вимоги до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці Бали Характеристика навчальних досягнень учня/учениці
Початковий
1 Робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок
2 Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок
3 Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок
Середній 4 Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок
5 Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
6 Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
Достатній
7 Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
8 Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
9 Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
Високий
10 Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
11 Робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого характеру
12 Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого характеру
Під час перевірки слід розрізняти грубі й негрубі помилки. Дві негрубі помилки рекомендуємо прирівнювати до однієї грубої.
До грубих помилок належать:
неправильне обчислення у завданні, мета якого – перевірка обчислювальних умінь і навичок
неправильне розв'язання задачі (пропуск дії, неправильний добір дії, зайва дія)
незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей
невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов умові завдання.
Негрубими помилками є:
неправильно виконане обчислення у випадку, коли метою завдання не передбачена перевірка обчислювальних умінь і навичок;
відсутність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин або невідповідність їх виконаним діям та отриманим результатам
не доведене до логічного кінця робота з перетворення іменованих чисел з одних одиниць вимірювання в інші;
неправильне за стилістикою формулювання запитання чи відповіді задачі
неправильне списування даних завдання за умови правильного його виконання
помилки у записах математичних термінів, символів, позначеннях геометричних фігур.
Якщо учень (учениця) самостійно знаходить і охайно виправляє допущену помилку, то це не вважається недоліком роботи.
..
Социальные закладки