|
Последний раз редактировалось Кац; 04.02.2020 в 12:47.
Мне лично этот талон без разницы, а вот права с установленным сроком...
в этом таллоне с 18 ноября 2008 г. нет смысла, поскольку отменили статью "3 нарушения - изэятие водительского удостоверения - пересдача". ну увидит ГАИшник что у меня весь таллон заполнен (к примеру) нарушениями. сделать ничего не может. разве что для тех нарушений, где повторность в течение года влияет на квалификацию, так там суд принимает решение. проверят по базе и приложат выписку.
Всё что в этой жизни доставляет удовольствие - или незаконно, или аморально, или приводит к ожирению!:(
Правильно, молодец, не мое. Это, как мы видим, ваше дело
Цитата от osin: "Есть ещё другие участники движения, которые могут не знать направления движения по конкретной дороге и не видеть знака, который висит..."
Тем более ему надо переходить дорогу согласно светофору, а не руководствуясь мигающими поворотниками.
Насчет первого комментария, я вообще не понял. Я ответил вам, что и в своем городе не вижу "сразу все знаки, за поворотом, через улицу". Что вас удивило? Или вы опять забыли, что писали...
"Советую вам купить...", а по существу есть что-то? Если вы читали такой "талмуд", то вместо того, чтобы рассказывать, что и где можно купить, лучше бы переписали оттуда текст с пояснениями и тем самым подтвердили бы свои рассуждения.
P.S.
Вроде по существу и писал. Или лишь бы поговорить?
Ком. к 9.2
Сигналы указателями поворота обязательно должны подаваться заблаговременно и независимо от места выполнения манёвра (дорога, двор и т.д.), наличия других участников движения и плавности манёвра. Не подаются предупреждающие сигналы при движении без изменения занимаемой полосы движения на кривых в плане участках дорог.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про дорожній рух
До 18 ноября 2008 г.
Стаття 15. Основні положення щодо допуску до керування транспортними засобами
последний абзац:
У разі систематичного порушення водієм правил дорожнього руху він може бути направлений уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України для перевірки знань цих правил.
После 18 ноября 2008 г.(Закон, ВС Украины, от 30.06.1993, № 3353-XII "О дорожном движении")
Стаття 15. Основні положення щодо допуску до керування транспортними засобами
Кожний громадянин, який досяг визначеного цим Законом віку, не має медичних протипоказань та пройшов повний курс навчання за відповідними програмами, може в установленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії.
Право на керування транспортними засобами відповідної категорії може бути надано:
мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії A1, A) - особам, які досягли 16-річного віку;
автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії B1, B, C1, C, T), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, - особам, які досягли 18-річного віку;
автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії BE, C1E, CE), а також призначеними для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, - особам, які досягли 19-річного віку;
автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1E, DE, T) - особам, які досягли 21-річного віку.
Перелік медичних протипоказань (захворювань і вад), за наявності яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.
Особа, яка бажає отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії чи типу, зобов'язана пройти медичний огляд, підготовку або перепідготовку відповідно до типової навчальної програми, успішно скласти теоретичний і практичний іспити. Порядок підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.
Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів здійснюються в акредитованих закладах незалежно від форми власності та підпорядкування, які за результатами атестації отримали відповідний атестат. Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв здійснюються спеціалістами, які відповідають визначеним кваліфікаційним вимогам. Перелік вимог до закладів, кваліфікаційні вимоги до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку, визначаються спільним актом Міністерства внутрішніх справ України, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту, спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань праці та соціальної політики.
Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України створює та веде реєстр закладів, які здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та здійснює державний контроль за додержанням ними вимог законодавства у цій сфері. Основною формою державного контролю у сфері безпеки дорожнього руху за діяльністю закладів незалежно від форми власності і підпорядкування є державна акредитація закладу та атестація його викладачів, яка проводиться не рідше одного разу на п'ять років у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Уповноважений орган Міністерства аграрної політики України створює та веде реєстр закладів, які здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації трактористів-машиністів та здійснює державний контроль за додержанням ними вимог законодавства у цій сфері.
Теоретичний і практичний іспити для отримання права на керування транспортними засобами відповідної категорії складаються в підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України та в уповноваженому органі Міністерства аграрної політики України.
Право на керування транспортними засобами відповідної категорії підтверджується посвідченням водія транспортного засобу з установленим терміном дії і талоном до посвідчення водія транспортного засобу. На території України відповідно до Конвенції про дорожній рух діють національні та міжнародні посвідчення водія. Порядок видачі, обміну та встановлення терміну дії таких посвідчень визначається Кабінетом Міністрів України.
Забороняється керування транспортними засобами особам, до яких застосовано адміністративне стягнення чи кримінальне покарання у виді позбавлення права керування транспортними засобами, протягом строку позбавлення.
нету этого абзаца(стаття 15 із змінами, внесеними згідно із
Законом України від 19.02.2004 р. N 1528-IV,
у редакції Закону України від 24.09.2008 р. N 586-VI)![]()
Всё что в этой жизни доставляет удовольствие - или незаконно, или аморально, или приводит к ожирению!:(
а какая там может быть практика, есть закон и инструкция:
Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими і маломірними суднами та огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
Особи, які керують транспортними засобами, річковими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.
…
У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном можливість керування цим транспортним засобом, річковим або маломірним судном надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном.
(Кодекс про адміністративні правопорушення, ВР УРСР, від 07.12.1984, № 8073-X "Кодекс України про адміністративні правопорушення")1. частично, да (мало ли что с машиной произойдет пока тебя возят по их вине), а частично чтоб второй напарник продолжал доить.V. Особливості оформлення матеріалів щодо адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтею 130 КУпАП
5.1. Водії та інші особи, які керують транспортними засобами, стосовно яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами та огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції (частина перша статті 266 КУпАП).
…
(Наказ|Інструкція, МВС, від 26.02.2009, № 77 "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху")
2. ага, и на красный тоже поедешь по требованию ГАИ?!
ты имеешь право не выполнять любые незаконные требования должностного лица.
Да пребудет с тобою Сила!
Превратим Конфузию в Викторию!
аудитор, НЕ врач
Официальный представитель StarLine, Pandora, ZONT, Fortin, Gazer.
Профессиональная защита автомобилей.
А как в такой ситуации ? Останавливают, шьют пьянку, говорю что что гон, естесно соглашаюсь проехать на экспертизу, НО не хочу бросать машину без присмотра и не хочу пускать инспектора за руль своей машины. Моя же собственность имею полное право или нет ? Сам вроде тоже не могу рулить, раз у пана инспектора є достатні підстави вважати, что не трезв. Могули я настаивать,на том, что позвоню знакомому он приедет и присмотрит за машиной или отвезет на экспертизу ? По времени это может занять минут 30-40 например. Не будет ли это расценено как уклонение от экспертизы.
вопрос был в том, как не оставлять машину, если не разрешат ею управлять по подозрению в пребывании в состоянии алкогольного опьянения.
Всё что в этой жизни доставляет удовольствие - или незаконно, или аморально, или приводит к ожирению!:(
Правила не предусматривают катание продавца полосатых палочек по городу. Или по требованию предоставить транспортное средство для решения оперативных вопросов (с последующим обоснованием), или на общих основаниях - т.е. на усмотрение водителя. Т.е. трезвый водитель не обязан катать ГАИшника по его требованию. С какой радости это должен делать тот, кого подозревают в алкогольном или другом опьянении?
У дураков две беды - дороги и Россия.
Устраненный от управления водитель имеет выбор: пе*редать управление трезвому товарищу (если у того есть во*дительское удостоверение), вызвать по телефону другого водителя или, в конце концов, бросить машину на обочине.
(Из здесь - http://autoosvita.com.ua/law/driving-intoxication.html)
У дураков две беды - дороги и Россия.
Социальные закладки