Основні напрямки національно-виховної діяльності
Національно-виховна діяльність проводиться за такими напрямами:
2. Інтелектуально-духовне виховання:
·розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення;
·виховання потреби самостійно здобувати знання та готовності до застосування знань, умінь у практичній діяльності;
·реалізовувати особистісний життєвий вибір і професійну кар’єру на основі здібностей і знань, умінь і навичок;
·виховання здатності формувати та відстоювати власну позицію;
·формування особистісного світогляду як узагальненого світосприймання.
3. Громадянсько-правове виховання:
·прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина;·виховання поваги до Конституції, Законів України, державних символів України;
·виховання громадянського обов’язку перед Україною, суспільством;
·формування політичної та правової культури особистості;
·залучення студентської молоді до участі у доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху.
4. Морально-етичне виховання:
·формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни;
·формування моральної культури особистості, засвоєння моральних норм, принципів, категорій, ідеалів суспільства на рівні власних переконань;
·становлення етики міжетнічних відносин та культури міжнаціональних стосунків.
5. Екологічне виховання:
·формування основ глобального екологічного мислення та екологічної культури;
·оволодіння знаннями та практичними вміннями раціонального природокористування;
·виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство;
·виховання готовності до активної екологічної та природоохоронної діяльності.
6. Художньо-естетичне виховання:
·розвиток естетичних потреб і почуттів, художніх здібностей і творчої діяльності;
·формування у молоді естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на українських народних традиціях та кращих надбаннях світової культури;
·вироблення умінь примножувати культурно-мистецьке надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті.
7. Трудове виховання:
·формування особистості, яка свідомо та творчо ставиться до праці;
·формування почуття господаря та господарської відповідальності;
·розвиток умінь самостійно та ефективно працювати;
·формування готовності до праці в умовах ринкової економіки.
8. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя:
·виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя;
·формування знань і навичок фізичної культури в житті людини;
·забезпечення повноцінного фізичного розвитку студентів;
·фізичне, духовне та психічне загартування;
·формування потреби у безпечній поведінці, протидія та запобігання негативним звичкам, профілактика захворювань;
·створення умов для активного відпочинку студентів.
Социальные закладки