
Знайомтесь, Андрій Оленчик, Президент ОКС «Програма захисту вкладів».
Свою першу пристойну заробітну плату Оленчик А.Я. отримав завдяки проекту, фінансованого UNDP (Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні), який для нього створили представники Організаційного Комітету по створенню КС в Україні. Для того, щоб наука була більш ефективною, Оленчика А.Я. спрямували на стажування до США, спонсороване програмою SABIT. Оленчик А.Я. почав із того, що кредитним спілкам України не підходить запропонована американцями комплексна аналітична система PEARLS, її треба удосконалити, напхати туди побільше коефіцієнтів та назвати її «ДЗЕРКАЛО». Потім Оленчик А.Я. отримав посаду першого віце-президента НАКСУ. Після завершення проекту ВРКС, коли джерельце американського фінансування пересохло, Оленчик А.Я. почав налагоджувати все більш і більш тісні зв’язки із канадською програмою, керованою паном Б. Козієм. Він, залучений пару разів у якості експерта до роботи над програмними документами СБ, вже почав мислити «країнами» та «системами», «світоглядними концептами», а громадян України законом «Про кредитні спілки України» позбавив конституційних прав:
1.Статті 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод в частині «кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
2. Статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод права на ефективний засіб юридичного захисту в частині «Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в
національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
3. Резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 44/58 «Національний досвід в сфері сприяння кооперативному руху» (1989 р.). В доповідях Генерального секретаря ООН на 49-й (1994 р.) та 51-й (1994 р.) сесії Генеральної Асамблеї ООН. відзначалось унікальне значення кооперативів для світового соціально-економічного розвитку. У 2002 р. Генеральна Асамблея ООН прийняла ще одну резолюцію «Кооперативи в процесі соціального розвитку», в якій підкреслюється, що кооперативи, особливо в умовах глобалізації, є ефективним механізмом покращення життя і боротьби з бідністю. А на 64-й сесії Генеральної Асамблеї ООН, що відбулась у грудні 2009 р. була прийнята резолюція «Кооперативи в процесі соціального розвитку», якою ще раз було підкреслено важливе значення кооперативів у покращенні життя збіднілих широких верств населення. У зв’язку з цим, 2012 р. був проголошений міжнародним роком кооперативів.
4. Статті 41 Конституції України, де кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.
Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності відповідно до закону.
Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
5. Статті 44 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», де посадові особи, які порушують законодавство про здійснення діяльності з надання фінансових послуг, несуть кримінальну відповідальність, установлену законом.
6. Статті 45 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», де:
1. Посадові особи національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків несуть відповідальність у порядку, визначеному законом.
2. Шкода, заподіяна учасникам ринку фінансових послуг неправомірними діями національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, при здійсненні ним своїх повноважень, підлягає відшкодуванню в повному обсязі за рахунок держави відповідно до закону.
7. Статті 1177 Цивільного кодексу України, де майнова шкода, завдана майну фізичної особи внаслідок злочину, відшкодовується державою, якщо не встановлено особу, яка вчинила злочин, або якщо вона є неплатоспроможною.
Знайомтесь, Андрій Оленчик, Президент ОКС «Програма захисту вкладів».
Свою першу пристойну заробітну плату Оленчик А.Я. отримав завдяки проекту, фінансованого UNDP (Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні), який для нього створили представники Організаційного Комітету по створенню КС в Україні. Для того, щоб наука була більш ефективною, Оленчика А.Я. спрямували на стажування до США, спонсороване програмою SABIT. Оленчик А.Я. почав із того, що кредитним спілкам України не підходить запропонована американцями комплексна аналітична система PEARLS, її треба удосконалити, напхати туди побільше коефіцієнтів та назвати її «ДЗЕРКАЛО». Потім Оленчик А.Я. отримав посаду першого віце-президента НАКСУ. Після завершення проекту ВРКС, коли джерельце американського фінансування пересохло, Оленчик А.Я. почав налагоджувати все більш і більш тісні зв’язки із канадською програмою, керованою паном Б. Козієм. Він, залучений пару разів у якості експерта до роботи над програмними документами СБ, вже почав мислити «країнами» та «системами», «світоглядними концептами», а громадян України законом «Про кредитні спілки України» позбавив конституційних прав:
1.Статті 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод в частині «кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
2. Статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод права на ефективний засіб юридичного захисту в частині «Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в
національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
3. Резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 44/58 «Національний досвід в сфері сприяння кооперативному руху» (1989 р.). В доповідях Генерального секретаря ООН на 49-й (1994 р.) та 51-й (1994 р.) сесії Генеральної Асамблеї ООН. відзначалось унікальне значення кооперативів для світового соціально-економічного розвитку. У 2002 р. Генеральна Асамблея ООН прийняла ще одну резолюцію «Кооперативи в процесі соціального розвитку», в якій підкреслюється, що кооперативи, особливо в умовах глобалізації, є ефективним механізмом покращення життя і боротьби з бідністю. А на 64-й сесії Генеральної Асамблеї ООН, що відбулась у грудні 2009 р. була прийнята резолюція «Кооперативи в процесі соціального розвитку», якою ще раз було підкреслено важливе значення кооперативів у покращенні життя збіднілих широких верств населення. У зв’язку з цим, 2012 р. був проголошений міжнародним роком кооперативів.
4. Статті 41 Конституції України, де кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.
Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об'єктами права державної та комунальної власності відповідно до закону.
Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
5. Статті 44 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», де посадові особи, які порушують законодавство про здійснення діяльності з надання фінансових послуг, несуть кримінальну відповідальність, установлену законом.
6. Статті 45 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», де:
1. Посадові особи національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків несуть відповідальність у порядку, визначеному законом.
2. Шкода, заподіяна учасникам ринку фінансових послуг неправомірними діями національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, при здійсненні ним своїх повноважень, підлягає відшкодуванню в повному обсязі за рахунок держави відповідно до закону.
7. Статті 1177 Цивільного кодексу України, де майнова шкода, завдана майну фізичної особи внаслідок злочину, відшкодовується державою, якщо не встановлено особу, яка вчинила злочин, або якщо вона є неплатоспроможною.

Не думаємо, що Оленчик А.Я. розумів тоді взагалі роль та місце кредитних спілок у розбудові демократичного суспільства. Більше всього Суслова В.І. та Оленчика А.Я. цікавили питання непідконтрольної влади та чергових валютних траншів. . Знайомтесь, Віктор Суслов, бувший голова ДФП УКраїни, він же професор економічного факультету університету Едуардо Мондлане, Мапуту (Мозамбік). Як тепер вже показала практика, обидва закони, «Про кредитні спілки», «Про регулювання ринків фінансових послуг», не сприяли захисту прав вкладників кредитних спілок, в частині державного фонду гарантування вкладів членів КС України, як це пролобіювали комерційні банки України. Більше того, створена «мертва структура» ДФП, Департамент по нагляду за діяльністю КС в Україні, масово реєстрував кредитні спілки та видавав ліцензії по фіктивним протоколам засновників. Спостережні ради та органи правління створювали по Україні злочинні родинні клани. Ніхто з департаменту А. Оленчика не перевіряв в МВС, чи не проходили засновники, члени спостережних рад та правлінь підозрюваними та звинувачуваними в порушених кримінальних справах. Створена А. Оленчиком неконтрольована структура КС Ураїни, в якій кредитні спілки формально, за кавою, перевірялись раз в три роки, в 2008 році видала жахливі результати. Кошти 1,5 мільйонів вкладників були розікрадені в сумі 4,5 млрд. грн.. Пане Оленчик, а чому ж кожна спілка США, де ви навчались, перевіряється надзвичайно серйозними контролюючими державними органами, а виявлені «хворі» кредитні спілки негайно приєднуються до більш потужних? Так чому ви там навчалися? Ось німці, наприклад, перевіряють всю біографію та трудовий шлях представників органів управління спілкою. А що ви перевіряли при реєстрації фіктивних установчих документів злочинних родових кланів? Куди ви «освоїли» багатомільйонні кошти американської та канадської програм? Як ви пану Соросу у вічі будете дивитися, адже він особисто приїжджав та тратив свої величезні кошти на розбудову кредитної кооперації в Україні? Що ж ви набудували, добродії? Сам Міністр МВС А. Могильов з трибуни ВРУ проголосив, КС України це кримінальні структури, по яких порушення та розслідування кримінальних справ паралізували роботу МВС в областях. Саме тому А. Могильов завершив виступ словами «Ми поховаємо кредитні спілки та звернемося до Президента України про заборону їх діяльності на території України». Звичайно разом з вкладниками. Оленчика А.Я. відверто підтримував інтереси керівників КС «Акорд», м. Київ, які зараз знаходяться в кримінальному розшуку. Голова ради НАКСУ, голова спостережної ради ОКС
«Фортеця», м. Черкаси, Павло Бурлай перебуває в кримінальному розшуку. Знайомтесь, Петро Козинець, Президент Національної асоціації кредитних спілок України, Генеральний представник Всесвітньої ради кредитних спілок в Україні, віце-президент Української світової кооперативної ради (Чикаго). Відчуваєте велич посад? То де ж Ваші кошти, шановні потерпілі від величі цих посадовців?
А це Павло Бурлай, який знаходиться в кримінальному розшуку, від кримінальної діяльності якого, 3000 вкладників потерпіли в сумі 80 млн. грн.. Як-то кажуть, ні Павла, ні грошей.
Ця морда фотой даже сюда не загружается!!!
Социальные закладки