|
Такое впечатление что его просто ударили, что привело к повреждению матрицы.
Дело в том, что когда он немного поработает, то этот эффект исчезает.
А ударить могли - маленький ребёнок, но он говорит, что небыло такого.
Думаете мастера нужно вызывать?
Можно вызвать мастера,но через киевский офис Самсунга.У меня было затемнение в том же месте,которое проходило через 5-15 минут работы тв.Приехали мастера,проверили-полетела матрица,таких уже не выпускают.Тут же забрали тв с собой.Поменял телевизор по гарантии.
PS.Да,и в Самсунг(Киев) с Укртелекома не дозвонишься,говорят нет такого номера.
Кстати,для сдачи тв по гарантии нужна коробочка(которую я в своё время благополучно выбросил-46").Коробку нашёл в ЦУМе.Інформаційний центр Samsung Electronics надає відповіді на запитання клієнтів, пов’язані з придбанням продукції , рекламними акціями, що проводяться компанією, характеристиками та експлуатацією виробів марки Samsung Electronics.
Ви також можете звертатись в Інформаційний центр з питань, пов’язаних із сервісним обслуговуванням продукції та діяльністю компанії на території України.
Телефонуйте 0-800-502-000 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
Інформаційний центр працює з 8:00 до 20:00 (понеділок-п’ятниця) та з 10:00 до 19:00 (субота і святкові дні). Технічні консультанти працюють з 8:00 до 17:00 в робочі дні
(Сб, Нд – вихідні).
Для відправлення електронних повідомлень Ви також можете скористатися формою зворотного зв’язку на нашому сайті
Социальные закладки