Ст. 1 Конституції.
Демократією в Україні й не пахне, бо немає чітких норм відповідальності влади перед народом. Навіть такий злодій, як Янукович, не поніс покарання за свої злочини. А сурогатні державотворці типу Кучми розвалили промисловість України, не зумівши ефективно для народу використати її потенціал, і після цього «пожинають лаври» в вигляді накопичених за час служби в державній структурі багатств та різних незаслужених пільг та привілеїв. І з такою несправедливістю народ не може нічого зробити по причині відсутності необхідних конституційних важелів.
Соціальною при наявності Феофанії для владних феодалів і відсутності навіть фельдшерів в масі населених пунктів, при різниці в статках в п. Порошенка та Позивача, яка не відповідає різниці в їх здібностях та бажанні давати користь суспільству, теж неможливо назвати.
Правовою нашу державу не можна назвати в силу наданих в позові доказових матеріалів. Для прикладу, позивач відсидів за ґратами 3 доби з фіксуванням його портретів та відбитків пальців в МВС, бо суддя Печерського райсуду поставив право Позивача згідно ст. 34 Конституції на громадянський протест нижче за те, що його плакат «зіпсував» зовнішній вигляд столиці на вулиці Банковій.
Ст. 34. За своє право писати книгу (можливе надання її суду для ознайомлення по його запиту) згідно своїх знань та поглядів, а також її поширювати Позивач був неодноразово битий політичним опонентом з владними повноваженнями, про що неодноразово заявляв в державні органи (від райвідділу міліції до Президента) і на що не отримав ніякої реакції. (Дивись додаток №2, №3, №18).
Ст. 38. Громадяни фактично ізольовані від важелів в управлінні державними справами. Для доказу дивись невдалі спроби реалізації їх багатолітніх потуг для встановлення закону «Про імпічмент Президента», про знищення олігархату в Україні чи зняття недоторканості з безвідпо-відальних політиків чи суддів . Для чергової правки Конституції правителі держави більше поглядають на п.Меркель, Венеціанську комісію, пані Могеріні, хоча й ті так і не змогли привести до адекватної відповідальності своїх Берлусконі, ніж на волю свого народу. Тому й виникають періодичні Майдани, як єдина зброя за свої права хоча би на рівні встановлення відносин типу «Хартії вольностей» Англії ХІІІ століття.
Ст. 40. Мертва по своїй суті. За роки дії Конституції я не отримав ні однієї обґрунтованої відповіді від владних структур на свої звернення. Приклади цього надані в додатках до заяви та сотнями екземплярів лежать в архіві Позивача. Єдиний раз за 20 років я отримав хоч щось адекватне на моє звернення типу додатку № 6, але й на цей раз підняту проблему державний орган пробував перекласти на іншого «дядю» (додаток № 19), а той «дядя» по своїй ліні та малоінтелектуальності поховав хорошу ідею в зародку (додаток №20). А інколи доходило до абсурду в спробі отримати від держави «обґрунтовану відповідь» - на мій запит до Президента про проблеми простоюючих заводів, масового безробіття, непотрібності цій державі своїх інновацій відповідь був вимушений давати по причині бюрократичного перефутболювання звернення… дільничий міліціонер, якому надали можливість вирішити проблему інновацій в державних масштабах (додаток № 21). А підписав цю абсурдну відписку сам начальник РУ ГУМВС, тим самим своїми грудьми прикрив Президента від лишніх трат посадових нервів діючого пасічника, але при цьому не виправив граматичні помилки свого малограмотного та малоосвіченого підлеглого.
Ст. 41. Всупереч цій статті бувшу загальнонародну власність фактично розікрали пройдисвіти, а народ залишився ні з чим. Для прикладу, так званий іменний «Приватизаційний сер тифікат» Позивача лежить десь в архівах Уповноваженого по правах людини при ВР (додаток № 4), а його відповідна частка майна зникла в невідомому напрямку. Фактично позивач був «протиправно позбавлений власності». Для доказу зворотного я прошу знайти хоч 10% населення України, яке б отримувало дивіденди від приватизованого майна (дивись для порівняння Чехію) фактично розкраденої промисловості. «Громадяни для задоволення своїх потреб можуть користуватися об’єктами права державної та комунальної власності» - вже майже 20 років я не можу скористатися простоюючими технологічними потужностями маси заводів для перевірки та впровадження в реалізацію своїх інноваційних машинобудівних проектів (додаток №5). Заводи держава фактично знищує, навіть не спробувавши знайти якогось ефективного користувача цих технологічних фондів, не контролюючи ефективність їх приватизації. Навіть мої спроби використати простоюючі цехи для навчання дітей-сиріт та покриття дефіциту робітничих професій не було підтримано державою (додаток №6). Так Позивач хотів теж реанімувати цех в/ч А- 2070 для користі держави та й самого Міністерства оборони реалізацією свого проекту в ньому. В відповідь «не положено» від лінивого та безвідповідального чиновника в погонах (додаток №22). Як доказ попереднього дивіться руйнуючісь в бездіяльності цехи заводу, на території якого знаходиться суд.
Ст. 43. Сурогатна держава позбавила мене права на працю, на яку я вільно погоджувався. І це при наявності потреби в моїх проектах та моїй професійній діяльності для простоюючих підприємств, при масовому безробітті в державі, при злиденності державного бюджету, при катастрофічному дефіциті в зовнішній торгівлі України, коли крім сировинних продуктів типу соняшникової олії та примітивного металу нам вже нічого поставляти. Тільки за 2014 рік експорт української продукції впав на 30%. Крім того своїм невіглаством держава відбила в мене, як і в тисяч інших творчих людей, бажання творити й далі винаходи. Як результат, в Україні винахідництво впало за 30 років в 20 (!) разів, тому українські винахідники й вимушені торгувати на ринках китайським непотребом, а китайці навпаки успішно торгують колись розробленою українцями продукцією. І це при деклараціях наших сурогатних правителів відносно їх намірів побудови передової цивілізованої держави, в якій головним продуктом економіки повинен бути інтелект-туальний продукт. А все тому, що «держава НЕ створила належних умов для повного здійснення громадянами права на працю». Навіть в Конституції не визначено суб’єкт державної структури, який би відповідав за ефективне використання природних, промислових, наукових, людських ресурсів для суспільства України. Як результат такої безвідповідальності можна відобразити в співвідношенні такого важеля держави, як гривня до світових валют. Відповідальних за знецінення її з 1,8 за американський долар до 24 просто не знайдете. А таке знецінення просто показує безвідповідальність державних чиновників перед народом, коли такі, натворивши шкоди на своїй посаді, безнаказано зникають на незаслужений відпочинок з незаслуженими пільгами та іншими дарами від держави.
Ст. 55. По суті в Україні немає цивілізованої судової системи, яка б захищала права та свободи громадян. Цей позов є лиш спробою доказати зворотне задекларованому в Конституції. Доказ перший. Україна є рекордсменом по кількості позовів її громадян в Страсбурзький суд по правах людини, які не знайшли відповідного захисту в своїй державі. В одному лиш 2014 році подано 13600 скарг.
Социальные закладки