|
Це в них може бути заборонено, щоб потім клієнти не дзвонили та не казали - ви тут налаштували, а воно не працює. Хоча кілька тижнів тому сусіду роутер налаштували, бо сусід дзвонив мені питав де пароль від його роутера знайти. І сусід точно б не ліз би туди сам. Доречі, то був мікротік про котрий кажуть що ніхто не бажає його налаштовувати.
Думаю що при підключення повинні давати налаштування, це ж банально зменшує витрати на кол центр.
Вообще роутер клиента, это проблема самого клиента. Мне когда подключали Киевстар говорили тоже самое, но с оговоркой на некую благодарность за настройку. Бриз когда подключали говорили примерно тоже самое.
Мне объяснили что у провайдера нету привязок к мак-адресам и любое устройство подключено будет с интернетом по умолчанию. Потом был звонок с колл-центра спрашивали про обслуживание монтажников, вопроса о роутере не было совсем.
Если он поломался да, это проблемы клиента, ну тогда оператор должен предоставить настройки в таком разе в открытом доступе , как например это делает тот же тенет или некоторые другие провайдеры, а в противном случае это уже какое то непотребство выходит, на тебе инет , а настройки не дам))А если слетят настройки? Каждый раз человека вызывать?
кропотливый труд, соблюдение закона и никакого коммунизма
Я так понимаю он вступает в силу с момента подключения, независимо от вашей подписи, там есть два очень интересных момента, при превышении трафика в 2Тб, провайдер считает , что вы занимаетесь бизнесом или чем -нибудь незаконным, ну это ладно есть в этом рац зерно, и снижает скорость до минимума, и второе при инициативе отключения с вашей стороны он может с вас взыскать 500 грн за это самое отключение
кропотливый труд, соблюдение закона и никакого коммунизма
https://vega.ua/files/2021/umovy_01-10-2021.pdf
4.3.8. У разі виявлення аномальної інтенсивності викликів, непродуктивного трафіку, рефайлу
та/або інших нетипових навантажень на телекомунікаційну мережу ПрАТ «Фарлеп-Інвест» спричинених
Абонентом або вірусними програмами та різкого зростання трафіку Абонента (2 ТБ для абонентів -
фізичних осіб та об’єм трафіку, що визначений умовами відповідного тарифного плану, для абонентів -
юридичних осіб), Оператор має право скоротити перелік послуг, які він надає Абоненту до з’ясування
обставин, що викликали нетипове навантаження на телекомунікаційну мережу або появу непродуктивного
трафіку.
«Умови та порядок надання телекомунікаційних послуг Приватним акціонерним товариством
«Фарлеп-Інвест»
https://vega.ua/files/2021/umovy_01-10-2021.pdf
6.8.2. Кожна з Сторін може достроково припинити дію Договору або будь-якого з його додатків,
письмово (рекомендованим листом з повідомленням або підписанням відповідного Додатку в офісі
Оператора), попередивши про це іншу Сторону за 30 календарних днів. У випадку, коли роботи по наданню
Послуг вже ведуться і були витрачені кошти для того, щоб належним чином надати Абоненту Послуги,
Абонент відшкодовує Оператору усі понесені останнім витрати.
5.12. У разі закінчення строку дії Договору чи його дострокового розірвання, чи припинення
надання послуг у зв’язку з перенесенням абонентського номера, зокрема після завершення перенесення
абонентського номера до мережі іншого оператора телекомунікацій, плата за Послуги розраховується з
урахуванням фактичного періоду надання Послуг. Фактичне отримання Абонентом тієї чи іншої Послуги
означає, що така Послуга була замовлена Абонентом. У разі отримання Послуг після закінчення дії
Договору їх вартість визначається за тарифами, що діяли у період фактичного споживання Послуг.
Социальные закладки