| ||
Тема: Железный оффтоп
вопрошавший узнает что такое Tripp Lite by EATON
Обозначенный выше инвертор может и хорош, чего не скажешь о ценнике... Ну и зарядное у меня есть. Аж три разных.
Может кто подскажет, откуда инвертор должен брать ноль, если оба его выхода- фазы?
И почему при подключении выключенного инвертора к аккумулятору- проскакивает искра? Речь не обо мне, видел в нескольких видео в тубе.
Відремонтрувати можна все що завгодно, ящо достатньо довго крутити в руках.
Там навіть висловлюватись не треба, він там реально стоїть. Тому я коли приєдную акумулятор до інвертора приєдную його через резистор, а вже потім приєдную клему. ті хто займається цим регулярно та мають автомат на батарею біля автомату мають кнопку плавного приєднання, котра коротить автомат резистором під час натискання
Я не про котел. Я знаю, что с котлам с электронным поджигом нужен ноль. Где этот ноль берут все другие устройства, те же котлы с механическим управлением/ручным поджигом? Для них же не нужно отдельно ноль пробрасывать.
Вообще, две фазы на выходе инвертора для меня оказалось откровением)).
Ось ми знову підійшли до теми енергоємністі свинцевих акумуляторів.
І знову треба роз'яснювати, що якщо свинцевий акум віддасть, ні не так, якщо з нього виберуть ВСЮ ємність під 0, тобто на клемах стандартної батареї 12 Вольт залишиться меньш ніж 10.8 Вольта, то це буде вважатися ГЛИБОКИМ розрядом, що для деяких свинцевих є критичним, то строк служби такого акума скорочується майже в 10 разів.
Тому, щоб не доводити до такого стану, ваш ДБЖ вимикається заздалегідь, щоб не скорочувати віку вашому акумуляторові.
Якщо ви хочете "вибирати" повну ємність з акумів без шкоди для їх "здоров'я" - переходьте на літій
Ціни зрозуміло, особливо зараз, божевільні, але якщо добре пошукати та почекати, можна придбати дуже цікаві варіанти.
Відремонтрувати можна все що завгодно, ящо достатньо довго крутити в руках.
Мерседес вырубил весь дилерский софт в соссии, включая диагностические сканеры для машин
Социальные закладки