
Сообщение от
Maybe
А я вспомнила одну вещь.
Когда в теме мы тут только начали обсуждение поставщиков и еще никто никуда не переходил,я решила посмотреть как это выглядит в Нафтогазе.
Заполнила заявку у них на сайте и даже не отправляла ее,только сохранила и к следующему шагу не приступала.
Так на следующий день они позвонили,мол,я процесс с документами не завершила.
Пришлось признаться,что это был просто тест в заполнении.
видимо это было вначале, сейчас уже не звонят, а только пишут и куча неразберихи, мне письмо прислали с номером нового лицевого счёта, но с одним, а у меня их два, в доме два ввода и два счётчика, в кабинете зарегестрироваться пока не выходит, нужен какой-то код, который не высылали, но пишут - выслали
а и ещё написали, что тариф «речной» возможен только с 1 числа последующего месяца начала обслуживания, а первый месяц только «месячный»
а это с их сайта в фб :
Показать скрытый текст *
” Подала заявку 14.09, час від часу мені приходить від вас мейл "додайте ще такий-то документ". Сьогодні ледве з 6го разудодзвонилася в контакт центр, спитати чому все так неорганізовано, так ваш оператор відповіла "вибачте, нічим помогти не можу, у нас збої в системі". ”
“ 12.10 я подав документи на приєднання до Нафтогазу через відділення Пумбанку але мої документи не дійшли по вині вас бо у вас був збій системи.Через 3 дні я подав знову у відділенні Пумбанку. Але вияснилось що недійшли до вас копії паспорта 2 і 3 сторінка , квітанції від газзбуту. Тоді я вам скінув їх вам на ел. пошту прийшла відповідь чекати електронного листа з вітальною листівкою . Листа небуло і 24.10 я позвонив на гарячу лінію там сказали шо я вже ваш клієнт але були здивованні шо я я неотримав вітальних листівок по двох адресах сказали знов чекати . 30 .10 я знов позвонив на гарячу лінію були здивованні шо немає вітальних листівок але дали особові рахунки 160000ххх і 160000ххх я зареєструвався але підїднати тариф річний незміг бо ситема викідає що в мене немає приладів обліку газу. Лічильникі в мене є і всі данні я надав , обурення викликає той факт безграмотності тих людей які вводять дані як можна навести номер лічільника, прилади і опалювальну площю , кількість людей. Разів 15 я звонив на гарячу лінію вони тільки фіксують звернення і говорять з вами звяжуться за 10 днів не було ні одного звінка.
Тепер основна притензія я приєднався до вас з одною цілью отримати газ річний по 5.24 але неможу бо як пише в особовому кабінеті в мене немає ніякіх газових приладів. Де вони ділись на гарячій лінії кажуть та у вас нема лічілника то як ви хочете підїднати тариф річний я кожен раз мушу пояснювати різним операторам свою проблему а вони як кукли говорять ми фіксуєм ваше звернення вам перезвонять .Ні хто не звонить на почті не має відповіді на моє звернення якесь жахливе ставлення до клієнта. Я виконав всі умови по приєднанню. До 31.10 Приєднався до вас і з 01.11 мав користуватись тарифом річний по 5.24. Дуже розчарований обслуговуванням і непрофесійністью чі пораджу вас своїм друзям - незнаю.”
“ а тепер тільки чекайте ,я два місяці назад по 4,73 подав заявку ,а віз і нині там.В кабінеті ціні річна 6,44 і нічого не докажеш,все якісь отговірки і проблеми.”
Социальные закладки