Продолжение.....
Вважаємо за необхідне роз’яснити та звернути увагу на наступне:
1) З акту № 911, складеного за результатами проведення позапланової перевірки заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт вбачається, що перевірку «проведено» на об’єкті за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, кадастровий номер земельної ділянки 5122783200:01:002:2041, 5122783200:01:002:2042.
Інформація, наведена Депаратментом, не відповідає дійсності, адже ТОВ «Новий Район 1» проводить будівельні роботи з будівництва третього житлового багатоквартирного будинку за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, масив 41, ділянка 604, кадастрові номери 5122783200:01:002:2041, 5122783200:01:002:2042, 5122783200:01:002:0403, що свідчить про проведення будівельних робіт на трьох земельних ділянках які межують одна з одною.
2) В п. 1 розділу 6 акту № 911 зазначено, що «ТОВ «Новий Район 1» виконувалися будівельні роботи без належним чином отриманого дозволу на виконання будівельних робіт, що є порушенням ч. 1 ст. 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».
26 червня 2017 року Департаментом ДАБІ в Одеській області зареєстровано Декларацію про початок виконання будівельних робіт № ОД 083171571035, що свідчить про отримання у встановленому законом порядку дозволу на виконання будівельних робіт. На час проведення перевірки Декларація є діючою та ніким не скасована.
3) В п. 2 та 3 розділу 6 акту № 911 Департамент ДАБІ в Одеській області посилається на нібито відсутність авторського та технічного нагляду та порушення постанови КМУ від 11.07.2007 року № 903 «Про авторський та технічних нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» та ст. 9 ЗУ «Про архітектурну діяльність».
Звертаємо увагу, що по-перше, технічній нагляд на об’єкті здійснює інженер технічного нагляду Павлова Тетяна Спиридонівна (кваліфікаційний сертифікат АТ 002011), авторський нагляд здійснює Герасимчук Любов Яковлівна (кваліфікаційний сертифікат АР 002979); по-друге, представники Департаменту ДАБІ в Одеській області жодного разу не потрапляли на територію для огляду об’єкта будівництва за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, масив 41, ділянка «604» та не запитували жодних документів, що унеможливлює встановлення тих порушень, які зазначені в п. 2 та 3 розділу 6 акту № 911.
4) В п. 4 розділу 6 акту № 911 зазначено, що під час перевірки на зазначеному об’єкті, котлован який розроблявся був не огороджений, а отже порушено п. 8.2 ДБН А.3.1-5:2016.
Наведена інформація не відповідає дійсності. Станом на 27.07.2017 року на об’єкті будівництва ТОВ «Новий Район 1» відсутнє заглиблення, яке можна кваліфікувати як «котлован».
В результаті отримання відомостей про проведення перевірки ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» з метою оскарження неправомірних постанов звернулось до Одеського окружного адміністративного суду із позовом про їх скасування. Справі присвоєно номер 815/5556/17.
В ході розгляду справи у першій інстанції судом було викликано та допитано у якості свідків інспекторів, якими проводилась перевірка об’єкту: Рідош Р.В. та Соловей Д.А. Під час проведення допиту судом встановлено значну кількість важливих доказів по справі, що свідчать про протиправний характер дій Департаменту ДАБІ в Одеській області.
08 грудня 2017 року Одеський окружний адміністративний суд із врахуванням наведених невідповідностей виносить постанову про задоволення адміністративного позову ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» та всі постанови складені Департаментом ДАБІ в Одеській областi скасованi.
19 квітня 2018 року в результаті здійсненого пошуку зареєстрованих апеляційний скарг Одеським апеляційний адміністративним судом ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» стало відомо про оскарження в апеляційному порядку Департаментом ДАБІ в Одеській області постанови Одеського окружного адміністративного суду по справі № 815/5556/17 від 08.12.2017 року.
При цьому, звертаємо особливу увагу на наступне:
02 січня 2018 року постанова Одеського окружного адміністративного суду від 08.12.2017 року набрала законної сили та ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» 17 січня 2018 року отримало Виконавчий лист по справі № 815/5556/17. Жодні відомості стосовно відкриття апеляційного провадження по справі на дату отримання виконавчого листа – відсутні.
03 січня 2018 року колегією суддів Одеського апеляційного адміністративного суду у складі суддів Домусчі С.Д., Коваль М.П. та Кравець О.О. повернено апеляційну скаргу Департаменту через пропущення строку на звернення із апеляційною скаргою.
06 лютого 2018 року Департамент ДАБІ в Одеській області звертається вдруге із аналогічною апеляційною скаргою на адресу суду, одночасно із поданням клопотання про відстрочення сплати судового збору.
14 лютого 2018 року Одеським апеляційний адміністративним судом відмовлено у задоволенні клопотання Департаменту ДАБІ в Одеській області та залишено апеляційну скаргу без руху із наданням 10-ти денного терміну на усунення недоліків.
26 лютого 2018 року Департамент ДАБІ в Одеській області отримав ухвалу суду про залишення апеляційної скарги без руху. Однак, всупереч встановлено строку в ухвалі, Департамент ДАБІ в Одеській області усуваються недоліки та надається підтвердження сплати судового збору лише 16.03.2018 року, тобто, після закінчення 19 днів після отримання ухвали суду.
Встановлений судом 10-ти денний термін на усунення недоліків – стороною не дотримано.
Натомість, 20 березня 2018 року Одеський апеляційний адміністративний суд виносить ухвалу про продовження Департаменту ДАБІ в Одеській області строку для усунення недоліків на 10 днів з дня отримання ухвали.
При цьому, із матеріалів справи вбачається, що департамент надав до суду заяву про визнання поважними причин пропущення строку на виконання ухвали від 14.02.2018 року лише 28.03.2018 року.
17 квітня 2018 року судом поновлено Департаменту ДАБІ в Одеській області строк встановлений ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.02.2018 року та відкрито апеляційне провадження по справі.
Враховуючи наведене вбачається, що з дати отримання департаментом ухвали про усунення недоліків до ухвали про відкриття провадження по справі минуло 50 днів, що свідчить про суттєве порушення процесуальних строків та врахування судом інтересів виключно департаменту ДАБІ в Одеській області. Наведене свідчить про ЗААНГАЖОВАНІСТЬ судової влади та УПЕРЕДЖЕНІСТЬ У РОЗГЛЯДІ СПРАВИ, що підтвердилось і з подальшому.
Судом порушено принцип рівності сторін та при відкритті провадження по справі враховано інтереси лише Департаменту ДАБІ в Одеській області, що вчасно не надав до суду доказ сплати судового збору.
Під час подання апеляційної скарги Департамент ДАБІ в Одеській області мав труднощі зі сплатою судового збору та не мав можливості вчасно його оплатити, в результаті чого і пропущено встановлений судом строк на усунення недоліків.
З метою відкриття провадження по справі департаментом надано до суду квитанцію №0.0.988607436.1 від 16.03.2018 року на суму 30*818,40 грн., яка містить наступні відомості:
- Платник – Какубері Діана Сергіївна (коли апеляційна скарга подається Департаментом ДАБІ в Одеській області)
- Місце проведення операції готівкою – м. Одеса, вул. Семінарська, буд.26/28 відділення № 47 Южного ГРУ
- Призначення – судовий збір по справі № 815/5556/17 Одеський апеляційний адміністративний суд; Какубері Д.С.
Як відомо, Департамент ДАБІ в Одеській області не має окремого коду ЄДРПОУ та у своїй діяльності, у тому числі в частині розпорядження грошовими коштами та сплати судових зборів цілковито залежить від ДАБІ України та Державної казначейської служби.
Із цього приводу товариство звернулось на адресу Управління державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Києва.
15 травня 2018 року ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» отримав відповідь в якій повідомляється, що «Станом на 16.03.2018 року ДАБІ України мала фінансову та технічну можливість сплати судового збору із державного бюджету у розмірі 30*818,40.
Відповідно до порядку 1407, готівка на здійснення видатків видається на підставі заявки на видачу готівки, яка виписується на осіб які мають право отримувати і видавати кошти за наявності грошової чекової книжки. Станом на 08.05.2018 року у ДАБІ України чекова книжка відсутня».
Беручи до уваги всі вищевикладені обставини ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» приходить до висновків, що Департамент самостійно, без отримання на те дозволу ДАБІ України, без перерахування грошових коштів із державного бюджету, без видачі в офіційному порядку готівки працівнику установи, здійснено оплату готівкою через касу банку за рахунок особистих коштів Какубері Д.С. судовий збір в інтересах бюджетної організації.
Товариство робить висновки, що невідомі фізичні особи зацікавлені у перегляді справи в апеляційному порядку та за відсутності відповідного перерахування коштів з державного бюджету готові, навіть, власними коштами, готівкою, розрахуватися за апеляційний перегляд справи.
26 липня 2018 року за одне судове засідання, що було проведено за відсутності Департаменту, тобто без заслуховування додаткових пояснень та без заданого жодного питання представникам ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» судом винесено постанову про задоволення апеляційної скарги та скасування постанови Одеського окружного адміністративного суду у повному обсязі.
Із тексту постанови Одеського апеляційного адміністративного суду вбачається суттєве порушення норм матеріального та процесуального права, безпідставне «спростування» доказів та доводів, що містяться в постанові Одеського окружного адміністративного суду від 08 грудня 2018 року та порушення апеляційною інстанцією принципу справедливості та неупередженості під час вирішення справи. Враховані інтереси лише Департаменту ДАБІ в Одеській області та ті обставини, що викладені в апеляційній скарзі.
Із цього приводу зазначаємо, що представники Департаменту ДАБІ в Одеській області ще ДО РОЗГЛЯДУ СПРАВИ В АПЕЛЯЦІЙНІЙ ІНСТАНЦІЇ повідомили ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» про скасування рішення суду першої інстанції та безперспективність справи, адже тут має місце ПОЛІТИКА, а не правомірність або неправомірність винесення будь-яких постанов та рішень департаментом.
Було повідомлено, що у вказаному випадку мається мета – зобов’язати ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» сплатити кошти Департаменту ДАБІ в Одеській області у великому розмірі з метою отримання дозволу подальшого проведення господарської діяльності на території Одеської області.
Представниками Департаменту ДАБІ в Одеській області обіцялось, що після сплати наведеної суми коштів буде зупинено проведення постійних перевірок стосовно товариства та представники ДАБІ зупинять домовлятися із судовими установами та іншими владними організаціями щодо здійснення постійного тиску на товариства та не врахування інтересів останнього.
Звичайно ж, що розуміючи наявність у товариства всіх дозвільних документів належним чином отриманих та оформлених, такий розвиток подій та сплата грошових коштів невідомо кому та невідомо за що не був прийнятний для ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1», в результаті чого товариства звернулось до Касаційного суду із відповідною скаргою, звертаючи увагу на ЗДІЙСНЕННЯ ВПЛИВУ Департаменту ДАБІ в Одеській області на судові установи.
Після отримання відомостей про подання ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» касаційної скарги уповноважені особи Департаменту ДАБІ в Одеській області повідомили представників товариства, що як і в касаційній інстанції товариству суд відмовить у задоволенні його касаційної скарги та справа вирішуватиметься виключно в інтересах Департаменту ДАБІ в Одеській області як установи, що має певний вплив на проведення будівництва на території Одеської області.
У черговий раз Департаментом було запропоновано сплатити всі штрафні санкції та додатково значну грошову винагороду, щоб ніхто не заважав проводити господарську діяльність товариством, та не займатися розглядом судових справ через їх безперспективність для товариства та впливовість Департаменту ДАБІ в Одеській області на суддів.
На їх думку, ТОВ «НОВИЙ РАЙОН 1» має погодитись із неправомірними діями Департаменту ДАБІ в Одеській області, відізвати касаційну скаргу, сплатити всі незаконно накладені адміністративні стягнення.
07 Вересня 2018 року вiдкрито касацiйне провадження."
Дополнительно хотим обратить ваше внимание на то, что компания окончила строительство 3го жилого дома в указанные сроки, к дому подключён газ, Вода, электричество по временной схеме (по постоянной схеме будет включено с 20.04.19).
Технические условия выполнены в полном объёме.
Построен стадион.
Однако по форс мажорным обстоятельствам, обстоятельствам не зависящим от Компании, действия органов государственной власти - Даби Одесской области, объект не введён в эксплуатацию. При этом строительная готовность объекта 100%, к нему подключены все коммуникации .

Социальные закладки