|
Слабые мстят,сильные прощают,а счастливые забывают.
Поэтому и не выкладывала.Лучше подождем немного, пусть у них все устаканится.Они ж могут все переиграть.
Слабые мстят,сильные прощают,а счастливые забывают.
Получатель
Одесская областная энергоснабжающая компания, ООО
МФО: 328845
Расчетный счет: 26032319524233
ОКПО: 42114410
Услуга
Электроэнергия от физических лиц
Подразделение: Північний міський підрозділ
Последний раз редактировалось Ол@нька; 03.02.2019 в 11:52.
Ага, расчетный счет в Южном Рэс: 26031321524233
Слабые мстят,сильные прощают,а счастливые забывают.
Получатель
Одесская областная энергоснабжающая компания, ООО
МФО: 328845
Расчетный счет: 26031321524233
ОКПО: 42114410
Услуга
Электроэнергия от физических лиц
Подразделение: Південний міський підрозділ
Получатель
Одесская областная энергоснабжающая компания, ООО
МФО: 328845
Расчетный счет: 26032320524233
ОКПО: 42114410
Услуга
Электроэнергия от физических лиц
Подразделение: Центральний міський підрозділ
Так теперь электричество по районам платить надо?
У меня сайт облэнерго не открывается.
Последний раз редактировалось Кактус69; 04.02.2019 в 11:55.
АТ «Одесаобленерго» інформує, що у відповідності до Закону України «Про ринок електричної енергії» з 11 грудня 2018 року не надає послуги з постачання електричної енергії, а надає виключно послуги з розподілу електричної енергії.
На разі виникає багато запитань, що супроводжують процеси реформування електроенергетичної галузі в Україні. Спробуємо надати відповіді на найактуальніші питання, які сьогодні хвилюють чи не кожного споживача електричної енергії Одеської області.
Перше за все хочеться нагадати, що зняття показників лічильників електричної енергії проводять працівники АТ «Одесаобленерго». Для того, щоб побутові споживачі самостійно та вчасно змогли передати показники лічильника електричної енергії організовані чисельні канали комунікацій. Зокрема самим зручним є особистий кабінет побутового споживача, що розміщений на офіційному сайті АТ «Одесаобленерго» та його мобільний додаток «Line of Light.». Крім того, показники можна передати за телефонами Кол-центра Компанії 048-752-90-90 та 048-705-90-90, або надіславши повідомлення на електронну пошту [email protected]. Якщо споживачі не зареєстровані в особистому кабінеті, на офіційному сайті є сервіс «Відправити показники лічильника». Даний сервіс призначений для відправки показників лічильника побутовими споживачами до РЕМ. Для здійснення відправки потрібно вказати дату зчитування показників електролічильника, назву РЕМ, номер особового рахунка, зонність лічильника, зняті показники лічильника та електрону адресу користувача.
А яким чином тепер споживачі будуть здійснювати оплату за спожиту електроенергію і що робити із заборгованістю перед АТ «Одесаобленерго»? Спробуємо відповісти і на ці запитання. Після отримання рахунку за спожиту електричну енергію в лютому 2019 року за січень місяць 2019 року від свого постачальника електричної енергії, необхідно його оплатити в будь-якій банківській установі. Наприклад, якщо побутовий споживач є споживачем універсальної послуги і його електропостачальник ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія», то проводити платежі необхідно за реквізитами відповідного підрозділу ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія». Для зручності проведення платежів варто зареєструватись в особистому кабінеті свого постачальника електричної енергії, де користувачі електричної енергії зможуть отримати інформацію щодо поточної заборгованості за спожиту електричну енергію та провести on-line-оплату. Оплата ж за електроенергію, що була спожита до 01.01.2019, здійснюється виключно на рахунок АТ «Одесаобленерго». Реквізити на оплату вказані в рахунках від АТ «Одесаобленерго». Якщо побутові споживачі-боржники є користувачами особистого кабінету, сервіс для оплати заборгованості перед АТ «Одесаобленерго» на цьому ресурсі доступний.
Хочеться звернути увагу на те, що у відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії витрати за послугу на відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативи оператора системи розподілу(чи постачальника), відшкодовуються споживачем, тому не варто допускати до ситуації, що призведе до припинення постачання (розподілу) електроенергії у ваші домівки, а своєчасно сплачувати рахунки.
Багатьох споживачів турбує також питання щодо долі коштів, які були оплачені у вигляді авансових платежів чи передплати за електроенергію на рахунки АТ «Одесаобленерго». На сьогоднішній день існує механізм врегулювання даної ситуації. Наприклад, якщо Ви побутовий споживач і на Вашому особовому рахунку в АТ «Одесаобленерго» станом на 01.01.2019 рік утворилась кредиторська заборгованість (переплата), то необхідно звернутись безпосередньо до РЕМ, на території обслуговування якого Ви мешкаєте, для заповнення двох заяв на перерахування коштів з рахунку АТ «Одесаобленерго» на рахунок обраного вами постачальника. Якщо Ви не побутовий споживач, то процедура аналогічна, тільки замість заяви фахівці РЕМ Вам запропонують укласти відповідний договір.
Також слід зазначити, що відповіді на запитання споживачі можуть отримати у розділі «Актуальні запитання» на головній сторінці сайту АТ «Одесаобленерго».
http://forumodua.com/showthread.php?t=81464&p=71965859#post71965859
Последние пару стр.
Кто с мечом к нам придёт,тот от меча и погибнет!!!
Уже 4 день пытаюсь зайти на газолину и никак.... дозвониться им пока тоже не могу. Это только у меня так?
Социальные закладки