
Сообщение от
Nastya Sahnovskya
да я завтра пойду конечно , но боюсь многие смотрят на возраст , и думают что ничего не могут сделать. но я же опираюсь на справедливость. и так этого просто не оставлю, если мне начнут грубить . хотя надеюсь на лучшее
поэтому хочу знать что я могу сделать в этой ситуации =)
Поделюсь с Вами просто своими наблюдениями со стороны продавца, возможно они Вам будут не бесполезными. Лично мне всегда хочется помочь человеку, который при обращении с претензией к качеству, размеру и проч, спокоен, приветлив и способен слышать аргументы. В таких ситуациях, вопросы решаются на моём опыте с 99% удовлетворением обеих сторон (имею ввиду людей адекватных, потому что случаються случаи разные
). Если Вы будете спокойны, прочитаете заранее закон и продавец поймёт, что Вы его читали ( а не слышали звон), он сделает (я надеюсь на его адекватность) всё по человечески. Статья закона ЗПП, которую Вам следует знать
Показать скрытый текст Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Вы можете потребовать этот закон у продавца (продавеу обязан иметь его) и просто предложить ознакомится, если тот его забыл. Точное знание номера и названия статьи закона, придадут знАчимости Вам как потребителю в глазах продавца.
Надеюсь всё же что при обращении к тому продавцу у которого Вы приобретали товар и договаривались об обмене в случае неподходящего размера, Ваши права будут удовлетворены и без всех выше советуемых дествий 
Что касается чека, Ваша обязанность его требовать, а обязанность продавца выдать его Вам по ТРЕБОВАНИЮ. Без требования он имеет право чек не выдавать, если он работает без кассового аппарата. Но если человек будет играть на этой Вашей ошибке, это не сделает ему чести...
Социальные закладки