|
Изменения в КоАП были с тех пор..., ну, или Вы в госбюджете работали....Стаття 164-2. Порушення законодавства з фінансових питань
Приховування в обліку валютних та інших доходів, непродуктивних витрат і збитків, відсутність бухгалтерського обліку або ведення його з порушенням установленого порядку,
внесення неправдивих даних до фінансової звітності, неподання фінансової звітності, несвоєчасне або неякісне проведення інвентарізацій грошових коштів і матеріальних цінностей, порушення правил ведення касових операцій, перешкоджання працівникам
державної контрольно-ревізійної служби у проведенні ревізій та перевірок, невжиття заходів по відшкодуванню з винних осіб збитків від недостач, розтрат, крадіжок і безгосподарності -
тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одно з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
( Доповнено статтею 164-2 згідно із Законом N 2941а-12 від
26.01.93; із змінами, внесеними згідно із Законами N 3888-12 від
28.01.94, N 155/94-ВР від 29.07.94, N 328/96-ВР від 12.07.96,
N 1708-III ( 1708-14 ) від 11.05.2000, N 3047-III ( 3047-14 ) від
07.02.2002 )
...
Стаття 234-1. Органи державної контрольно-ревізійної
служби в Україні
Органи державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства з фінансових питань (стаття 164-2),
порушенням порядку подання фінансової звітності та ведення бухгалтерського обліку при ліквідації юридичної особи (стаття 166-6). Від імені державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: начальник Головного контрольно-ревізійного управління України та його заступники, начальники контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та їх заступники.
( Кодекс доповнено статтею 234-1 згідно із Законом N 2941а-12 від
26.01.93, із змінами, внесеними згідно із Законом N 2372-III
( 2372-14 ) від 05.04.2001 )
Последний раз редактировалось audit_n; 21.12.2008 в 09:42.
Может быть кто нибудь сможет помочь... ЗАО хочет ликвидировать, в связи с нерентабельностью, один из филиалов, что для этого нужно? Вот на днях состоится собрание акционеров, что нужно прописать в протоколе собрания? Знаю, что нужно чтоб акционеры проголосовали за ликвидацию и утвердили состав ликвидационной комиссии. И вот вопрос, достаточно ли этого? кто должен войти в состав комисии (руководство филиала или головного офиса)? необходимо ли прописать кому поручено составлять ликвидац.баланс, закрыть счета, подать док-ты Гос.регистратору, сообщить в налоговую, уничтожить печать? заранее спасибо.
В протоколе должно быть записано все дословно. Буквально: *Слушали Иванова, он предложил ликвидировать филиал по такой-то причине. Принято единогласно. Слушали Петрова, он предложил назначить ликвидационную комиссию в составе: ... Принято единогласно.* И т.д., пошагово. И по поводу лица, уполномоченного закрывать счета, подавать документы и т.п. - тоже. Насчет состава - не скажу, не уверена.
Свое мнение никому не навязываю, но и не меняю.
Veni, vidi, vici.
спасибо!тока вот с этой пошаговостью у меня и проблема((( собрание акц. во вторник, а как это отобразить в протоколе- не знаю. просто не думала, что нужно конкретно расписывать, кто и что делает. филиал в другом городе и это создает определенные сложности
ну для организации подачи доков и т.д. буду завтра советоваться, а то не сносить мне головы((( а меня только месяц как до зам.ген.директора повысили.
Состав - исключительно по компетентности в решении поставленных задач. Как правило, обычно, лучше дира и буха филиала с этим никто не справлялся. Ну, желательно и с "головы" одного - трёх компетентов назначить. На всякий пожарный и во избежание
.
Недавно открыл СПД с НДС. Если кто знает ответы на следующие вопросы буду благодарен:
1. Частенько приходиться делать покупки в Метро. Можно ли учитывать налоговые накладные с Метро при сдаче отчетов по НДС. Или на возврат НДС можна рассчитывать только при приобретении товаров непосредственно касающихся вида деятельности?
2. Мохно ли вписывать в расшифровку к декларации при сдаче отчета по НДС суммы по чекам без налоговой накладной (например, покупка бензина)?
Свое мнение никому не навязываю, но и не меняю.
Veni, vidi, vici.
У меня снова вопрос по договорам комиссии
Есть СПД, плательшик НДС и налогов на общих основаниях, сдает товар на комиссию, так же плательщику всех налогов.
Читала, что учитывается только комиссионное вознаграждение (1%), но немогу понять, как тогда заполнять Декларацию по НДС, тем более сейчас с расшифровкой по контрагентам.
Верю в справедливость, когда мне сопутствует удача
Уважаемый audit_n, по поводу ответственности по ст.164-2 - согласен, а вот по поводу должностных лиц КРУ - не согласен, т.к. статьей 10 Закона "Про державну контрольно-ревізійну службу" определен исчерпывающий круг прав КРУ, в который НЕ входит право налагать санкции на должностных лиц предприятий, не входящих в бюджетную сферу.
"...
Стаття 10. Права державної контрольно-ревізійної служби
Головному контрольно-ревізійному управлінню України,
контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях,
містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам
(відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається
право:
1) перевіряти у підконтрольних установах грошові та
бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що
підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних
цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей
(грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової
продукції, устаткування тощо); ( Пункт 1 статті 10 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
2) безперешкодного доступу при проведенні ревізій на склади,
у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать
підконтрольним установам, для їх обстеження і з'ясування питань,
пов'язаних з ревізією; призупиняти бюджетні асигнування, зупиняти
операції з бюджетними коштами у випадках, передбачених законом;
{ Пункт 2 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2922-III ( 2922-14 ) від 10.01.2002; в редакції Закону N 2322-IV
( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із
Законами N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005, N 3541-IV
( 3541-15 ) від 15.03.2006 }
3) залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців
відповідних міністерств, державних комітетів, інших органів
державної виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ
і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних,
монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини
і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини,
матеріалів і готової продукції, інших перевірок з оплатою за
рахунок спеціально передбачених на цю мету коштів;
4) вимагати від керівників підконтрольних установ, що
ревізуються, проведення інвентаризацій основних фондів,
товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і розрахунків, у
разі відмови у проведенні таких інвентаризацій - звернутися до
суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до
ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та
представників зазначених підприємств, установ і організацій, щодо
яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення,
склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого
опечатування, зазначеного в протоколі. Порядок опечатування кас,
касових приміщень, складів та архівів ( 1028-2006-п )
встановлюється Кабінетом Міністрів України;
при проведенні ревізій вилучати у підприємств, установ і
організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських
документів, які свідчать про зловживання, а на підставі рішення
суду - вилучати до закінчення ревізії оригінали первинних
фінансово-господарських та бухгалтерських документів із складенням
опису, який скріплюється підписами представника органу державної
контрольно-ревізійної служби та керівника відповідного
підприємства, відповідної установи, організації, та залишенням
копій таких документів таким підприємствам, установам,
організаціям;
( Пункт 4 статті 10 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від
12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV
( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
5) одержувати від Національного банку України та його
установ, банків та інших кредитних установ необхідні відомості,
копії документів, довідки про банківські операції та залишки
коштів на рахунках об'єктів, що ревізуються, а від інших
підприємств і організацій, в тому числі недержавних форм власності
- довідки і копії документів про операції та розрахунки з
підприємствами, установами, організаціями, що ревізуються.
Одержання від банків інформації, що становить банківську таємницю,
здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України
"Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ); ( Пункт 5 статті
10 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-III ( 2922-14 )
від 10.01.2002 )
6) одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб
об'єктів, що ревізуються, письмові пояснення з питань, які
виникають у ході ревізій;
7) пред'являти керівникам та іншим службовим особам
підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення
виявлених порушень законодавства з питань збереження і
використання державної власності та фінансів, вилучати в судовому
порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні
та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про
припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані
підприємствами, установами та організаціями кошти і позички
використовуються з порушенням чинного законодавства; ( Пункт 7
статті 10 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005;
із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від
15.12.2005 )
8) у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти,
одержані підконтрольними установами, за незаконними угодами, без
встановлених законом підстав та з порушенням чинного
законодавства; ( Пункт 8 статті 10 в редакції Закону N 2322-IV
( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із
Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
9) накладати у випадках, передбачених законодавчими актами,
на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ,
адміністративні стягнення; ( Пункт 9 статті 10 в редакції Закону
N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно
із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
10) звертатися до суду в інтересах держави, якщо
підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо
усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань
збереження і використання активів; ( Пункт 10 статті 10 в редакції
Закону N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
{ Пункт 11 статті 10 виключено на підставі Закону N 107-VI
( 107-17 ) від 28.12.2007 }
12) проводити у суб'єктів господарювання, які мали правові
відносини з підконтрольною установою, зустрічні звірки з метою
документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та
розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх
реальності та повноти відображення в обліку підконтрольної
установи. ( Статтю 10 доповнено пунктом 12 згідно із Законом
N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
( Стаття 10 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV
( 3202-15 ) від 15.12.2005 ) ..."
ИМХО норма есть, нарушение - тоже налицо, а наказывать некомуИли я не прав?
Последний раз редактировалось wazlaw; 22.12.2008 в 13:02.
««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»
Тяжела и неказиста жизнь непьющего юриста! :)
Не, не так:
Стаття 2. Головні завдання державної
контрольно-ревізійної служби
Головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є
здійснення державного фінансового контролю за використанням і
збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших
активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та
взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна,
станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової
звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в
державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів
господарювання державного сектору економіки, а також на
підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в
періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та
державних фондів або використовують (використовували у періоді,
який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі -
підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення
пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та
запобігання їм у подальшому. ..."
Это оттуда же выдержка
««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»
Социальные закладки