Тема: Отвечаем на вопросы по экономике, бухгалтерии и ведению бизнеса

Закрытая тема
Страница 180 из 1103 ПерваяПервая ... 80 130 170 178 179 180 181 182 190 230 280 680 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 3,581 по 3,600 из 22041
  1. Вверх #3581
    Наш ДОРОГОЙ Аудитор
    Аватар для audit_n
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    17,055
    Репутация
    19832
    Цитата Сообщение от Покахонтас Посмотреть сообщение
    Подскажите пожалуйста, вчера зарегистрировала
    СПД, но в силу изменившихся обстоятельств, необходимости в этом нет и в ближайшее время не предвидится. Могу ли я в понедельник его закрыть в отделе госрегистрации или делу уже дан ход и мне придется посещать налоговую и пенсионный и ждать 2,5 месяца?
    Ход-то, в определённой степени, конечно, дан. Но это не мешает Вам отказаться инициировать процедуру ликвидации своей предпринимательской деятельности в любое время.


  2. Вверх #3582
    Наш ДОРОГОЙ Аудитор
    Аватар для audit_n
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    17,055
    Репутация
    19832
    Цитата Сообщение от El Comandante Посмотреть сообщение
    Ну да, расскажите: в бытность главным бухгалтером меня Приморская статистика нагнула на админштраф за невовремя сданный баланс - пришлось платить, иначе отказывались принимать баланс.
    Изменения в КоАП были с тех пор..., ну, или Вы в госбюджете работали....
    Стаття 164-2. Порушення законодавства з фінансових питань

    Приховування в обліку валютних та інших доходів, непродуктивних витрат і збитків, відсутність бухгалтерського обліку або ведення його з порушенням установленого порядку,
    внесення неправдивих даних до фінансової звітності, неподання фінансової звітності, несвоєчасне або неякісне проведення інвентарізацій грошових коштів і матеріальних цінностей, порушення правил ведення касових операцій, перешкоджання працівникам
    державної контрольно-ревізійної служби у проведенні ревізій та перевірок, невжиття заходів по відшкодуванню з винних осіб збитків від недостач, розтрат, крадіжок і безгосподарності -
    тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до п'ятнадцяти
    неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
    Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одно з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ( Доповнено статтею 164-2 згідно із Законом N 2941а-12 від
    26.01.93; із змінами, внесеними згідно із Законами N 3888-12 від
    28.01.94, N 155/94-ВР від 29.07.94, N 328/96-ВР від 12.07.96,
    N 1708-III ( 1708-14 ) від 11.05.2000, N 3047-III ( 3047-14 ) від
    07.02.2002 )
    ...
    Стаття 234-1. Органи державної контрольно-ревізійної
    служби в Україні

    Органи державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства з фінансових питань (стаття 164-2),
    порушенням порядку подання фінансової звітності та ведення бухгалтерського обліку при ліквідації юридичної особи (стаття 166-6). Від імені державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: начальник Головного контрольно-ревізійного управління України та його заступники, начальники контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та їх заступники.

    ( Кодекс доповнено статтею 234-1 згідно із Законом N 2941а-12 від
    26.01.93, із змінами, внесеними згідно із Законом N 2372-III
    ( 2372-14 ) від 05.04.2001 )
    Последний раз редактировалось audit_n; 21.12.2008 в 09:42.

  3. Вверх #3583
    Не покидает форум Аватар для Фелечита
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    42
    Сообщений
    5,297
    Репутация
    6576
    Может быть кто нибудь сможет помочь... ЗАО хочет ликвидировать, в связи с нерентабельностью, один из филиалов, что для этого нужно? Вот на днях состоится собрание акционеров, что нужно прописать в протоколе собрания? Знаю, что нужно чтоб акционеры проголосовали за ликвидацию и утвердили состав ликвидационной комиссии. И вот вопрос, достаточно ли этого? кто должен войти в состав комисии (руководство филиала или головного офиса)? необходимо ли прописать кому поручено составлять ликвидац.баланс, закрыть счета, подать док-ты Гос.регистратору, сообщить в налоговую, уничтожить печать? заранее спасибо.

  4. Вверх #3584
    Несогласие форума
    Аватар для laura
    Пол
    Женский
    Адрес
    Odessos
    Сообщений
    15,710
    Репутация
    40397
    Цитата Сообщение от Фелечита Посмотреть сообщение
    Может быть кто нибудь сможет помочь... ЗАО хочет ликвидировать, в связи с нерентабельностью, один из филиалов, что для этого нужно? Вот на днях состоится собрание акционеров, что нужно прописать в протоколе собрания? Знаю, что нужно чтоб акционеры проголосовали за ликвидацию и утвердили состав ликвидационной комиссии. И вот вопрос, достаточно ли этого? кто должен войти в состав комисии (руководство филиала или головного офиса)? необходимо ли прописать кому поручено составлять ликвидац.баланс, закрыть счета, подать док-ты Гос.регистратору, сообщить в налоговую, уничтожить печать? заранее спасибо.
    В протоколе должно быть записано все дословно. Буквально: *Слушали Иванова, он предложил ликвидировать филиал по такой-то причине. Принято единогласно. Слушали Петрова, он предложил назначить ликвидационную комиссию в составе: ... Принято единогласно.* И т.д., пошагово. И по поводу лица, уполномоченного закрывать счета, подавать документы и т.п. - тоже. Насчет состава - не скажу, не уверена.
    Свое мнение никому не навязываю, но и не меняю.
    Veni, vidi, vici.

  5. Вверх #3585
    Не покидает форум Аватар для Фелечита
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    42
    Сообщений
    5,297
    Репутация
    6576
    Цитата Сообщение от laura Посмотреть сообщение
    В протоколе должно быть записано все дословно. Буквально: *Слушали Иванова, он предложил ликвидировать филиал по такой-то причине. Принято единогласно. Слушали Петрова, он предложил назначить ликвидационную комиссию в составе: ... Принято единогласно.* И т.д., пошагово. И по поводу лица, уполномоченного закрывать счета, подавать документы и т.п. - тоже. Насчет состава - не скажу, не уверена.
    спасибо! тока вот с этой пошаговостью у меня и проблема((( собрание акц. во вторник, а как это отобразить в протоколе- не знаю. просто не думала, что нужно конкретно расписывать, кто и что делает. филиал в другом городе и это создает определенные сложности ну для организации подачи доков и т.д. буду завтра советоваться, а то не сносить мне головы((( а меня только месяц как до зам.ген.директора повысили.

  6. Вверх #3586
    Наш ДОРОГОЙ Аудитор
    Аватар для audit_n
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    17,055
    Репутация
    19832
    Состав - исключительно по компетентности в решении поставленных задач. Как правило, обычно, лучше дира и буха филиала с этим никто не справлялся . Ну, желательно и с "головы" одного - трёх компетентов назначить. На всякий пожарный и во избежание .

  7. Вверх #3587
    Частый гость
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    537
    Репутация
    102
    Недавно открыл СПД с НДС. Если кто знает ответы на следующие вопросы буду благодарен:
    1. Частенько приходиться делать покупки в Метро. Можно ли учитывать налоговые накладные с Метро при сдаче отчетов по НДС. Или на возврат НДС можна рассчитывать только при приобретении товаров непосредственно касающихся вида деятельности?
    2. Мохно ли вписывать в расшифровку к декларации при сдаче отчета по НДС суммы по чекам без налоговой накладной (например, покупка бензина)?

  8. Вверх #3588
    Несогласие форума
    Аватар для laura
    Пол
    Женский
    Адрес
    Odessos
    Сообщений
    15,710
    Репутация
    40397
    Цитата Сообщение от rjdfkmcrbq Посмотреть сообщение
    Недавно открыл СПД с НДС. Если кто знает ответы на следующие вопросы буду благодарен:
    2. Мохно ли вписывать в расшифровку к декларации при сдаче отчета по НДС суммы по чекам без налоговой накладной (например, покупка бензина)?
    Можно. Если в чеке указаны индивидуальный налоговый номер и номер свидетельства плательщика НДС продавца, то - в сумме до 10000.00 грн. в день, если не указаны - в сумме до 200.00 грн. в день. (Имеются ввиду не суммы НДС, а общие суммы закупок.)
    Свое мнение никому не навязываю, но и не меняю.
    Veni, vidi, vici.

  9. Вверх #3589
    Наш ДОРОГОЙ Аудитор
    Аватар для audit_n
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    17,055
    Репутация
    19832
    Цитата Сообщение от rjdfkmcrbq Посмотреть сообщение
    Недавно открыл СПД с НДС. Если кто знает ответы на следующие вопросы буду благодарен:
    1. Частенько приходиться делать покупки в Метро. Можно ли учитывать налоговые накладные с Метро при сдаче отчетов по НДС. Или на возврат НДС можна рассчитывать только при приобретении товаров непосредственно касающихся вида деятельности?
    2. Мохно ли вписывать в расшифровку к декларации при сдаче отчета по НДС суммы по чекам без налоговой накладной (например, покупка бензина)?
    1. на включение НДС в налоговый кредит лучше рассчитывать только при приобретении товаров, непосредственно касающихся предпринимательской деятельности

  10. Вверх #3590
    Не покидает форум Аватар для Фро
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    41
    Сообщений
    6,627
    Репутация
    3442
    У меня снова вопрос по договорам комиссии
    Есть СПД, плательшик НДС и налогов на общих основаниях, сдает товар на комиссию, так же плательщику всех налогов.
    Читала, что учитывается только комиссионное вознаграждение (1%), но немогу понять, как тогда заполнять Декларацию по НДС, тем более сейчас с расшифровкой по контрагентам.
    Верю в справедливость, когда мне сопутствует удача

  11. Вверх #3591
    Живёт на форуме Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    3,708
    Репутация
    1020
    Цитата Сообщение от audit_n Посмотреть сообщение
    Изменения в КоАП были с тех пор..., ну, или Вы в госбюджете работали....

    Стаття 164-2. Порушення законодавства з фінансових питань

    Приховування в обліку валютних та інших доходів, непродуктивних витрат і збитків, відсутність бухгалтерського обліку або ведення його з порушенням установленого порядку,
    внесення неправдивих даних до фінансової звітності, неподання фінансової звітності, несвоєчасне або неякісне проведення інвентарізацій грошових коштів і матеріальних цінностей, порушення правил ведення касових операцій, перешкоджання працівникам
    державної контрольно-ревізійної служби у проведенні ревізій та перевірок, невжиття заходів по відшкодуванню з винних осіб збитків від недостач, розтрат, крадіжок і безгосподарності -
    тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до п'ятнадцяти
    неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
    Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одно з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ( Доповнено статтею 164-2 згідно із Законом N 2941а-12 від
    26.01.93; із змінами, внесеними згідно із Законами N 3888-12 від
    28.01.94, N 155/94-ВР від 29.07.94, N 328/96-ВР від 12.07.96,
    N 1708-III ( 1708-14 ) від 11.05.2000, N 3047-III ( 3047-14 ) від
    07.02.2002 )

    ...

    Стаття 234-1. Органи державної контрольно-ревізійної
    служби в Україні

    Органи державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства з фінансових питань (стаття 164-2),
    порушенням порядку подання фінансової звітності та ведення бухгалтерського обліку при ліквідації юридичної особи (стаття 166-6). Від імені державної контрольно-ревізійної служби в Україні розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: начальник Головного контрольно-ревізійного управління України та його заступники, начальники контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та їх заступники.
    Уважаемый audit_n, по поводу ответственности по ст.164-2 - согласен, а вот по поводу должностных лиц КРУ - не согласен, т.к. статьей 10 Закона "Про державну контрольно-ревізійну службу" определен исчерпывающий круг прав КРУ, в который НЕ входит право налагать санкции на должностных лиц предприятий, не входящих в бюджетную сферу.

    "...
    Стаття 10. Права державної контрольно-ревізійної служби

    Головному контрольно-ревізійному управлінню України,
    контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях,
    містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам
    (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається
    право:
    1) перевіряти у підконтрольних установах грошові та
    бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що
    підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних
    цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей
    (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової
    продукції, устаткування тощо); ( Пункт 1 статті 10 із змінами,
    внесеними згідно із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    2) безперешкодного доступу при проведенні ревізій на склади,
    у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать
    підконтрольним установам, для їх обстеження і з'ясування питань,
    пов'язаних з ревізією; призупиняти бюджетні асигнування, зупиняти
    операції з бюджетними коштами у випадках, передбачених законом;
    { Пункт 2 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом
    N 2922-III ( 2922-14 ) від 10.01.2002; в редакції Закону N 2322-IV
    ( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із
    Законами N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005, N 3541-IV
    ( 3541-15 ) від 15.03.2006 }
    3) залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців
    відповідних міністерств, державних комітетів, інших органів
    державної виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ
    і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних,
    монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини
    і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини,
    матеріалів і готової продукції, інших перевірок з оплатою за
    рахунок спеціально передбачених на цю мету коштів;
    4) вимагати від керівників підконтрольних установ, що
    ревізуються, проведення інвентаризацій основних фондів,
    товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і розрахунків, у
    разі відмови у проведенні таких інвентаризацій - звернутися до
    суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до
    ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та
    представників зазначених підприємств, установ і організацій, щодо
    яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення,
    склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого
    опечатування, зазначеного в протоколі. Порядок опечатування кас,
    касових приміщень, складів та архівів ( 1028-2006-п )
    встановлюється Кабінетом Міністрів України;
    при проведенні ревізій вилучати у підприємств, установ і
    організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських
    документів, які свідчать про зловживання, а на підставі рішення
    суду - вилучати до закінчення ревізії оригінали первинних
    фінансово-господарських та бухгалтерських документів із складенням
    опису, який скріплюється підписами представника органу державної
    контрольно-ревізійної служби та керівника відповідного
    підприємства, відповідної установи, організації, та залишенням
    копій таких документів таким підприємствам, установам,
    організаціям;
    ( Пункт 4 статті 10 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від
    12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV
    ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    5) одержувати від Національного банку України та його
    установ, банків та інших кредитних установ необхідні відомості,
    копії документів, довідки про банківські операції та залишки
    коштів на рахунках об'єктів, що ревізуються, а від інших
    підприємств і організацій, в тому числі недержавних форм власності
    - довідки і копії документів про операції та розрахунки з
    підприємствами, установами, організаціями, що ревізуються.
    Одержання від банків інформації, що становить банківську таємницю,
    здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України
    "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ); ( Пункт 5 статті
    10 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-III ( 2922-14 )
    від 10.01.2002 )
    6) одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб
    об'єктів, що ревізуються, письмові пояснення з питань, які
    виникають у ході ревізій;
    7) пред'являти керівникам та іншим службовим особам
    підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення
    виявлених порушень законодавства з питань збереження і
    використання державної власності та фінансів, вилучати в судовому
    порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні
    та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про
    припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані
    підприємствами, установами та організаціями кошти і позички
    використовуються з порушенням чинного законодавства; ( Пункт 7
    статті 10 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005;
    із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від
    15.12.2005 )
    8) у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти,
    одержані підконтрольними установами, за незаконними угодами, без
    встановлених законом підстав та з порушенням чинного
    законодавства; ( Пункт 8 статті 10 в редакції Закону N 2322-IV
    ( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно із
    Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    9) накладати у випадках, передбачених законодавчими актами,
    на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ,
    адміністративні стягнення; ( Пункт 9 статті 10 в редакції Закону
    N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно
    із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    10) звертатися до суду в інтересах держави, якщо
    підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо
    усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань
    збереження і використання активів; ( Пункт 10 статті 10 в редакції
    Закону N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )

    { Пункт 11 статті 10 виключено на підставі Закону N 107-VI
    ( 107-17 ) від 28.12.2007 }

    12) проводити у суб'єктів господарювання, які мали правові
    відносини з підконтрольною установою, зустрічні звірки з метою
    документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та
    розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх
    реальності та повноти відображення в обліку підконтрольної
    установи. ( Статтю 10 доповнено пунктом 12 згідно із Законом
    N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    ( Стаття 10 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV
    ( 3202-15 ) від 15.12.2005 ) ..."

    ИМХО норма есть, нарушение - тоже налицо, а наказывать некому Или я не прав?
    Последний раз редактировалось wazlaw; 22.12.2008 в 13:02.
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  12. Вверх #3592
    Не покидает форум Аватар для Hightower
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    44
    Сообщений
    9,294
    Репутация
    2888
    Цитата Сообщение от wazlaw Посмотреть сообщение
    Стаття 10. Права державної контрольно-ревізійної служби

    Головному контрольно-ревізійному управлінню України,
    контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях,
    містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам
    (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається
    право:
    9) накладати у випадках, передбачених законодавчими актами,
    на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ,
    адміністративні стягнення;
    ( Пункт 9 статті 10 в редакції Закону
    N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005; із змінами, внесеними згідно
    із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
    ИМХО норма есть, нарушение - тоже налицо, а наказывать некому Или я не прав?
    Думаю нет )))))) По их закону право налагать штрафы есть, а что такое подотчетное учреждение, понятие растяжимое ведь, можно сказать что и отчетность им подавая предприятие является подотчетным. Ну а КоАП тоже закон, и именно он уже регулирует сам порядок применения штрафа
    Тяжела и неказиста жизнь непьющего юриста! :)

  13. Вверх #3593
    Живёт на форуме Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    3,708
    Репутация
    1020
    Цитата Сообщение от Hightower Посмотреть сообщение
    Думаю нет )))))) По их закону право налагать штрафы есть, а что такое подотчетное учреждение, понятие растяжимое ведь, можно сказать что и отчетность им подавая предприятие является подотчетным. Ну а КоАП тоже закон, и именно он уже регулирует сам порядок применения штрафа
    Не, не так:

    Стаття 2. Головні завдання державної
    контрольно-ревізійної служби

    Головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є
    здійснення державного фінансового контролю за використанням і
    збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших
    активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та
    взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна,
    станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової
    звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в
    державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів
    господарювання державного сектору економіки, а також на
    підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в
    періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та
    державних фондів або використовують (використовували у періоді,
    який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі -
    підконтрольні установи
    ), виконанням місцевих бюджетів, розроблення
    пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та
    запобігання їм у подальшому. ..."

    Это оттуда же выдержка
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  14. Вверх #3594
    Живёт на форуме Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    3,708
    Репутация
    1020
    Цитата Сообщение от auditor_ya Посмотреть сообщение
    Так он так и написал, что оштрафовать некому.
    Сорри, я, возможно, не так понял...
    Последний раз редактировалось wazlaw; 22.12.2008 в 13:16.
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  15. Вверх #3595
    Живёт на форуме Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    3,708
    Репутация
    1020
    Цитата Сообщение от auditor_ya Посмотреть сообщение
    Не так, не так

    Команданте написал, что его "нагнула Приморская статисткика", Аудит_н ответил что с того времени поменялось в КоАпе - что штрафует за это КРУ теперь. А также Аудит_н написал что если в сфере госбюджета работал Команданте, то тоже статистика могла нагнуть через КРУ.
    Понятно. И тем не менее - если я правильно понимаю, поскольку некому наказывать, то и финотчеты можно не подавать
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  16. Вверх #3596
    Не покидает форум Аватар для Hightower
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    44
    Сообщений
    9,294
    Репутация
    2888
    Цитата Сообщение от wazlaw Посмотреть сообщение
    Не, не так:
    Стаття 2. Головні завдання державної контрольно-ревізійної служби
    Головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є
    здійснення державного фінансового контролю за використанням і
    збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших
    активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та
    взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна,
    станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової
    звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в
    державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів
    господарювання державного сектору економіки, а також на
    підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в
    періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та
    державних фондів або використовують (використовували у періоді,
    який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі -
    підконтрольні установи
    ), виконанням місцевих бюджетів, розроблення
    пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та
    запобігання їм у подальшому. ..."
    Это оттуда же выдержка
    Да, действительно похоже норма мертвая, если СХД не использует государственное или коммунальное имущество, или не получал бюджетных средств
    Тяжела и неказиста жизнь непьющего юриста! :)

  17. Вверх #3597
    Не покидает форум Аватар для Hightower
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    44
    Сообщений
    9,294
    Репутация
    2888
    Цитата Сообщение от wazlaw Посмотреть сообщение
    Понятно. И тем не менее - если я правильно понимаю, поскольку некому наказывать, то и финотчеты можно не подавать
    Можно попытаться, но потом тогда не стоит созревать на получение средств из бюджета или на взятие в аренду гос. или ком. имущества ))))))))
    Тяжела и неказиста жизнь непьющего юриста! :)

  18. Вверх #3598
    Живёт на форуме Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    3,708
    Репутация
    1020
    Цитата Сообщение от Hightower Посмотреть сообщение
    Можно попытаться, но потом тогда не стоит созревать на получение средств из бюджета или на взятие в аренду гос. или ком. имущества ))))))))
    Хай идут лесом)))
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  19. Вверх #3599
    Не покидает форум Аватар для Фро
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    41
    Сообщений
    6,627
    Репутация
    3442
    Цитата Сообщение от auditor_ya Посмотреть сообщение
    Так а собствнно говоря в чем вопрос - вернее про кого, про комиссионера или про комитента?

    Я так понял что про комитента. Тогда при отгрузке товара никаких налоговых обязательств, они появятся в момент получения компенсации (денег). А комиссионное вознаграждение включается в налоговый кредит по первому событию - оплата или начисление.
    Спасибо, я поняла.
    Вопрос был про комиссионное вознаграждение, наверно я его не четко сформулировала.
    Верю в справедливость, когда мне сопутствует удача

  20. Вверх #3600
    Не покидает форум Аватар для Hightower
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    44
    Сообщений
    9,294
    Репутация
    2888
    Цитата Сообщение от wazlaw Посмотреть сообщение
    Хай идут лесом)))
    Лесом то послать недолго ))))) Шоб потом при кредитовании допустим проблем не возникло или в других отношениях ((
    Тяжела и неказиста жизнь непьющего юриста! :)


Закрытая тема
Страница 180 из 1103 ПерваяПервая ... 80 130 170 178 179 180 181 182 190 230 280 680 ... ПоследняяПоследняя

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения