Dominion? Спасибо, я уже поняла, скажите пожалуйста обязательно ли вывозить оборудование из Украины, при смене таможенного режима с "Временного ввоза" на "Импорт", или просто оплатить все таможенные платежи и этого будет достаточно.
|
Dominion? Спасибо, я уже поняла, скажите пожалуйста обязательно ли вывозить оборудование из Украины, при смене таможенного режима с "Временного ввоза" на "Импорт", или просто оплатить все таможенные платежи и этого будет достаточно.
Думаю, нужно, чтобы арендатор выполнил возврат оборудования по окончании договора с нерезидентом. Фактически пересекать границу Украины, думаю, не стоит. Товар, будучи уже под таможенным контролем, отправится к Покупателю. Если менять режим "временного ввоза" на "импорт" - по идее, в этом случае, арендатор должен стать покупателем и уплатить налоги.
Dominion, знаете, пока я писала все эти вопросы, ситуация прояснилась и мои "коллеги" точно сказали чего они от меня хотят, да действительно, должно произойти так как вы говорите "Если менять режим "временного ввоза" на "импорт" - по идее, в этом случае, арендатор должен стать покупателем и уплатить налоги." На этой версии и остановимся, дозвонилась брокерам, сказали что вроде вывозить не надо, но будем думать и смотреть все варианты. Если захотят продать не арендатору а 3 му лицу, думаю тогда точно, не подходит смена режима и нужно будет просто вывозить оборудование и потом завозить под договор конкретному импортеру.
Подскажите пожалуйста, может ли налоговая инспекция (милиция) арестовать расчетный счет предприятия только потому, что оно не находится по адресам которые есть в базе налоговой? Т.е. адреса были поменяны, а налоговую об этом не уведомили.
Нет, ибо это не предусмотрено законом:Стаття 11. Права органів державної податкової служби
Органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право:
1) здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків);
2) здійснювати контроль за:
додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку;
наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів;
3) одержувати у платників податків (посадових осіб платників податків) пояснення з питань, що виникають під час перевірок та стосуються реалізації повноважень органів державної податкової служби, встановлених цим та іншими законами України; перевіряти під час проведення перевірок у фізичних осіб документи, що посвідчують особу;
4) запрошувати платників податків або їх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) такими платниками податків. Письмові повідомлення про такі запрошення направляються не пізніше ніж за десять робочих днів до дня запрошення рекомендованими листами, в яких зазначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується платник податків (посадова особа платника податків);
5) одержувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку України та комерційних банків у порядку, встановленому Законом України "Про банки і банківську діяльність", довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду - про обсяг та обіг коштів на рахунках, у тому числі про ненадходження у встановлені терміни валютної виручки від суб'єктів підприємницької діяльності;
6) одержувати безоплатно необхідні відомості для формування інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та зборів (обов'язкових платежів) від платників податків, а також Національного банку України та його установ - про суми доходів, виплачених фізичним особам, і утриманих з них податків та зборів (обов'язкових платежів), від органів, уповноважених проводити державну реєстрацію суб'єктів, а також видавати ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, - про видачу таких свідоцтв про державну реєстрацію та ліцензій суб'єктам господарської діяльності, від органів внутрішніх справ - про громадян, які прибули на проживання до відповідного населеного пункту чи вибули з нього, від органів реєстрації актів громадянського стану - про громадян, які померли;
7) одержувати безоплатно від митних органів щомісяця звітні дані про ввезення на митну територію України імпортних товарів і справляння при цьому податків та зборів (обов'язкових платежів) та інформацію про експортно-імпортні операції, що здійснюють резиденти і нерезиденти, за формою, погодженою з Державною податковою адміністрацією України, та від органів статистики - дані, необхідні для використання їх у проведенні аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій усіх форм власності;
8) вимагати від платників податків, діяльність яких перевіряється, усунення виявлених порушень податкового законодавства, контролювати виконання законних вимог посадових осіб органів державної податкової служби, а також припинення дій, які перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами органів державної податкової служби;
9) при проведенні перевірок вилучати у підприємств, установ та організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських документів, які свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків та зборів (обов'язкових платежів), а при проведенні арешту активів платника податків на підставі рішення суду - вилучати оригінали первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів із складенням опису, який скріплюється підписами представника органу державної податкової служби та платника податків, і залишенням копій таких документів платнику податків. Забороняється вилучення у суб'єктів господарської діяльності документів, що не підтверджують факти порушення законів України про оподаткування;
10) надавати відстрочення та розстрочення податкових зобов'язань, вирішувати питання щодо податкового компромісу, а також приймати рішення про списання безнадійного боргу в порядку, передбаченому законом;
11) застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України;
12) застосовувати до платників податків, які у встановлений законом строк не повідомили про відкриття або закриття рахунків у банках, а також до установ банків, що не подали відповідним органам державної податкової служби в установлений законом строк повідомлень про закриття рахунків платників податків або розпочали здійснення видаткових операцій за рахунком платника податків до отримання повідомлення відповідного органу державної податкової служби про взяття рахунку на облік в органах державної податкової служби, фінансові (штрафні) санкції у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;(пункт 11 статті 11 із змінами, внесеними згідно із
Законом України від 25.03.2005 р. N 2505-IV)
13) за несвоєчасне виконання установами банків та іншими фінансово-кредитними установами рішень суду та доручень платників податків про сплату податків та зборів (обов'язкових платежів) стягувати з установ банків та інших фінансово-кредитних установ пеню за кожний день прострочення (включаючи день сплати) у порядку та розмірах, встановлених законами України щодо таких видів платежів;
14) користуватися у службових справах засобами зв'язку, які належать підприємствам, установам та організаціям, з дозволу їх керівників;
15) вимагати від керівників підприємств, установ і організацій, що перевіряються в ході планових та позапланових виїзних перевірок, проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей та коштів, у разі відмови у проведенні таких інвентаризацій або при проведенні адміністративного арешту активів - звернутися до суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та представників підприємств, установ і організацій, щодо яких проводиться перевірка, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі. Порядок опечатування кас, касових приміщень, складів та архівів встановлюється Кабінетом Міністрів України;
16) надавати інформацію з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів іншим органам державної влади відповідно до закону;
17) звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Права, передбачені пунктами 1 - 9, 14 і 15 частини першої цієї статті, надаються посадовим особам органів державної податкової служби, а права, передбачені пунктами 10 - 13, 16 і 17, - головам державних податкових адміністрацій і начальникам державних податкових інспекцій та їх заступникам.(Закон від 04.12.1990, № 509-XII "Про державну податкову службу в Україні")
У меня встречный вопрос. Это вы имеете ввиду помощь в связи с беременостью и родами (100% среднемесячного дохода, но не менее 167 грн. ежемесячно)? или помощь при рождении ребенка (единоразово 12500 грн. если первый)?
Если первое, то как раз она только незастрахованным и выдается:
платить не имеет смысла, т.к. тогда ее не получите.Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами
3. Відповідно до статті 7 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" право на державну допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами мають вагітні жінки (у тому числі неповнолітні), які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, а саме:
…
жінки, зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності, які не сплачують страхові внески до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
4. Підставою для призначення допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами є видана лікувально-профілактичним закладом довідка встановленого зразка, заява матері, що складається за формою, затвердженою Мінпраці, а також довідка:
…
5) Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про те, що жінка - суб'єкт підприємницької діяльності не сплачує страхові внески.
…
7. Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами надається:
…
5) непрацюючим жінкам та жінкам, зареєстрованим як суб'єкти підприємницької діяльності, - у розмірі 25 відсотків розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатної особи, з розрахунку на місяць.
(Постанова КМ, КМ України, від 27.12.2001, № 1751 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми")
если речь идет о помощи при рождении ребенка, то там не имеет значения, зарегистрированы вы в фонде соцстраха или нет, она все равно выплачивается/назначается одному из родителей.
а вообще есть спецтема тута: https://forumodua.com/showthread.php?t=23334&page=114
нормкативка здеся:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2811-12
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1751-2001-%EF
Да пребудет с тобою Сила!
Превратим Конфузию в Викторию!
аудитор, НЕ врач
Целиком согласен с audit_n, добавлю пару копеек: в случае, если фактическое местонахождения отличается от указанного в базе ГНИ, доблестные налоговые милиционеры применяют две стандартных пугалки:
- Поместим Вас в "базу фиктивных предприятий"
- Арестуем текущие счета (имущество)
Но, иногда, особо слабонервных Ваших контрагентов при проверке могу пугать, например, непризнанием налогового кредита, мотивируя тем, что поехали по Вашему адресу и оп...
Резюме: оно как бы не сложно подать одну форму госрегистратору и одну форму геологам, может сделаете, на всякий случай![]()
Сильно не конкретный вопрос.
Почитайте это, потом более конкретно спрашивайте (какой именно вид помощи, какие условия другие):
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1533-14
Стаття 22. Умови та тривалість виплати допомоги по безробіттю
1. Застраховані особи, визнані у встановленому порядку безробітними, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, мають право на допомогу по безробіттю залежно від страхового стажу.
Право на допомогу по безробіттю зберігається у разі настання перерви страхового стажу з поважних причин, якщо особа протягом місяця після закінчення цієї перерви зареєструвалась в установленому порядку в державній службі зайнятості як безробітна. Поважними причинами є:
навчання у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, клінічній ординатурі, аспірантурі, докторантурі з денною формою навчання;
строкова військова служба;
здійснення догляду непрацюючою працездатною особою за інвалідом I групи або дитиною-інвалідом віком до 18 років, а також за пенсіонером, який за експертним медичним висновком потребує постійного стороннього догляду;
інші поважні причини, передбачені законодавством України.
2. Особи, визнані в установленому порядку безробітними, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали менше 26 календарних тижнів, а також особи, які бажають відновити трудову діяльність після тривалої (більше 6 місяців) перерви, та застраховані особи, звільнені з останнього місця роботи з підстав, передбачених статтею 37, пунктами 3, 4, 7, 8 статті 40, статтями 41 і 45 Кодексу законів про працю України, мають право на допомогу по безробіттю без урахування страхового стажу.
3. Допомога по безробіттю виплачується з 8 дня після реєстрації застрахованої особи в установленому порядку в державній службі зайнятості.
4. Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років.
Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 720 календарних днів.
5. У разі чергового визнання в установленому порядку застрахованої особи безробітною у межах двох років, протягом яких виплачується допомога по безробіттю, тривалість її виплати враховується сумарно.
6. У разі зміни застрахованою особою місця постійного проживання виплата допомоги по безробіттю продовжується після реєстрації її в установленому порядку як безробітного за новим місцем проживання.
7. Допомога по безробіттю може виплачуватися одноразово для організації підприємницької діяльності безробітними, які не можуть бути працевлаштовані у зв'язку з відсутністю на ринку праці підходящої роботи. Ця допомога виплачується особам, яким виповнилося 18 років, за їх бажанням.
Стаття 23. Розмір допомоги по безробіттю
1. Застрахованим особам, зазначеним у частині першій статті 22 цього Закону, розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого Кабінетом Міністрів України, залежно від страхового стажу:
до 2 років - 50 відсотків;
від 2 до 6 років - 55 відсотків;
від 6 до 10 років - 60 відсотків;
понад 10 років - 70 відсотків.
Допомога по безробіттю виплачується залежно від тривалості безробіття у відсотках до визначеного розміру:
перші 90 календарних днів - 100 відсотків;
протягом наступних 90 календарних днів - 80 відсотків;
у подальшому - 70 відсотків.
2. Допомога по безробіттю особам, зазначеним у частині другій статті 22 цього Закону, визначається у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого законом;
Допомога по безробіттю інвалідам із числа осіб, зазначених у частині другій статті 22, не призначається.
3. Допомога по безробіттю особам, які звільнилися з останнього місця роботи за власним бажанням без поважних причин, призначається відповідно до частин першої та другої цієї статті, і її виплата починається з 91-го календарного дня.
4. У середньомісячну заробітну плату (доход) для обчислення допомоги по безробіттю враховуються всі види виплат, на які нараховувалися страхові внески. Допомога по безробіттю не може бути вищою за середню заробітну плату, що склалася в галузях національної економіки відповідної області за минулий місяць, і нижчою за прожитковий мінімум, встановлений законом.
5. Одноразова виплата допомоги по безробіттю для організації безробітним підприємницької діяльності здійснюється у розмірі допомоги по безробіттю, нарахованої відповідно до цієї статті, у розрахунку на рік.
6. Порядок надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності, встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду.
(Закон, ВР України, від 02.03.2000, № 1533-III "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття")
Да пребудет с тобою Сила!
Превратим Конфузию в Викторию!
аудитор, НЕ врач
auditor_ya, спасибо за разъяснения.
Ничего не нашел по поводу ограничения максимальной суммы выплаты по безработице. Например, если была официальная (белая) з\п 5000грн., какие будут выплаты в первые 3 месяца ?
зависит по какой статье уволен...--------------------------------------------------------------------------------
Ничего не нашел по поводу ограничения максимальной суммы выплаты по безработице. Например, если была официальная (белая) з\п 5000грн., какие будут выплаты в первые 3 месяца ?
кофе и сигареты - это формула
Подскажите, пожалуйста! СПД на едином налоге (с момента его введения),имея наём. работников, не зарегистрировал их в центре занятости и прочих фондах. В налоговую же всё это время сдавал ф.1ДФ. Сейчас в Пенс. фонде провели сверку с налоговой и обнаружили это. Вызвали с вопросом: почему не сдавались отчеты и пообещали штрафы. После того как выяснилось, что наём. раб. не зарегистрированы в Ц.З. сказали,что повезло. Отправили офиц. запрос в Ц.З. Скажите, что грозит в этой ситуации и как из нее выйти?
Ничего не делать. Считайте, что у Вас зря уплачен НДФЛ за наемных и более ничего. А работников наемных у Вас не было. Это Ваша фантазия, по неопытности, заставила Вас ошибочно заполнить 1ДФ.
спасибо
Последний раз редактировалось массон; 13.10.2008 в 12:14.
каждый видит то что понимает
Не знала, где спросить. Может кто подскажет.
У моей знакомой такая ситуация, рядом с ее работой конфисковали нелицензионные диски, это не ее товар, а хозяина на месте не было, и она просто в его отсутствие продала диск, теперь ей пришла повестка в суд и административный штраф. Интересует какая сумма штрафа приблизительно будет? Диски уже у них как то конфисковались, только раньше большее количество, а сейчас 34 шт.
You only see what your eyes want to see
Товарищи профи!
Пошлите, плиз, куда-то за информацией по открытию ресторана. Приготовление всей пищи будет проводиться на месте, т.е. ничего привозного. Куда идти? кому отдаться? с чего начать?
есть ли какие-то заморочки на тему кухни в подвале?
Вопрос объемный.
Вам потребуется:
- Регистрация в качестве физлица предпринимателя на едином налоге. (Поищите процедуру в теме в этой ветке - описано подробно)
- Дозвил на розмищения объекта торгивли (управление торговли горисполкома)
- Дозвил СЭС (помещение нужно подготовить)
- Дозвил Пожарника (помещение нужно подготовить)
В подвале, при соотв. оборудовании пищу можно готовить, но про природный газ - забудьте, только электричество.
Это при условии, что не будете торговать акцизной группой товаров (ликеро-водочные продукты и сигареты).
спасибки
по первым двум пунктам все понятно. А вот , что делать с СЭС ума не приложу? как это помещение долэно для них выглядеть и надо ли им его показать до ремонта? Где эти нормы?
ТАк же как они далее контролируют процесс. Можно ли покупать продукты на базаре?
Нормы есть еще с советских времен. Выполнить их целиком, Вам, скорее всего, не удастся. Я бы пошел в СЭС до ремонта и договорился как нужно все сделать, чтобы все было хорошо.
Если будете работать в качестве физлица предпринимателя на едином налоге (см. выше) - можно покупать продукты на базаре. В других случаях тоже можно, но сложнее сделать все "красиво".
Социальные закладки