|
Последний раз редактировалось Кац; 04.02.2020 в 12:47.
8.7.4. Для регулювання руху транспортних засобів на вулицях, дорогах або по смугах проїзної частини, напрямок руху на яких може змінюватися на протилежний, застосовуються реверсивні світлофори з червоним X-подібним сигналом і зеленим сигналом у вигляді стрілки, спрямованої вниз. Ці сигнали забороняють або дозволяють рух по смузі, над якою вони розташовані.
Основні сигнали реверсивного світлофора можуть бути доповнені жовтим сигналом у вигляді стрілки, нахиленої по діагоналі вниз праворуч, увімкнення якого забороняє рух по смузі, позначеній з обох боків дорожньою розміткою 1.9 (див. додаток 2) ( 306а-2001-п ), і інформує про зміну сигналу реверсивного світлофора та необхідність перестроювання на смугу руху праворуч.
При вимкнених сигналах реверсивного світлофора, що розташований над смугою, позначеною з обох боків дорожньою розміткою 1.9, в'їзд на цю смугу заборонено.
1.9 - позначає межі смуг руху, на яких здійснюється реверсивне регулювання; поділяє транспортні потоки протилежних напрямків (при вимкнених реверсивних світлофорах) на дорогах, де здійснюється реверсивне регулювання.
На ділянці дороги між реверсивними світлофорами лінію 1.9 дозволяється перетинати, якщо вона розташована праворуч від водія.
На ділянці дороги між реверсивними світлофорами лінію 1.9 дозволяється перетинати, якщо вона розташована праворуч від водія.
При ввімкнених сигналах зеленого кольору у реверсивних світлофорах лінію 1.9 дозволяється перетинати з будь-якого боку, якщо вона поділяє смуги, по яких рух дозволено в одному напрямку. У разі вимкнення реверсивних світлофорів водій повинен негайно перестроїтися праворуч за лінію розмітки 1.9.
Лінію 1.9, що знаходиться ліворуч, при вимкнених реверсивних світлофорах перетинати забороняється.
Итого имеем:
- если не горит реверсивный светофор - линии 1,9 просто разделяют потоки встречных направлений дополнительной "полосой отчуждения"
- если реверсивный светофор горит - выполняем предписанные положения ПДД,
- 1 час разбега (по времени действия знаков) - это "страховка" для того, чтобы не встретились встречные потоки.
Последний раз редактировалось MotonextZ3; 12.08.2012 в 23:40.
Лучший способ выиграть спор - это избежать его.
Насколько помнит моё покорёженое сознание, то вопрос в билетах (1997-1998г.г.) был направлен на знание знаков и звучал примерно так: "Вы двигаетесь в плохую погоду (сильный ливень, снегопад) и Вам встречаются знаки, на которых не возможно различить картинку, но видно форму знака. Какие это знаки?"
А вообще в правилах чётко по белому сказано, что если Вы не можете определить приоритетность проезда данного перекрёстка - считайте, что Вы на второстепенной!!!
А вообще
Мы рассматриваем ситуацию, когда у себя знака нету, а остальные закрыли фуры/деревья/маршрутка, подбирающая оленей на перекрёстке.
В этом случае невозможно определить значение приоритета, значит
16.15. Якщо неможливо визначити наявність покриття на дорозі (темна пора доби, грязь, сніг тощо), а знаки пріоритету відсутні, водій повинен вважати, що перебуває на другорядній дорозі.
Лучший способ выиграть спор - это избежать его.
Перечитай внимательно в ПДД п.16.15 ))
Я, в отличие от тебя, перед тем как написать тут сообщение, перечитал его:
))16.15. Якщо неможливо визначити наявність покриття на дорозі (темна пора доби, грязь, сніг тощо), а знаки пріоритету відсутні, водій повинен вважати, що перебуває на другорядній дорозі.
Последний раз редактировалось multik; 15.08.2012 в 15:14.
Я никогда не видел фильмов про роботов, чтобы робот был пьяный
Социальные закладки