|
6) погоджують у встановленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників не підпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади вищого рівня, крім керівників установ, підприємств і організацій Збройних Сил та інших військових формувань України
http://kodeksy.com.ua/pro_mistsevi_derzhavni_administratsii/statja-39.htm
Місцеві державні адміністрації є єдиноначальними органами виконавчої влади, владні повноваження яких реалізуються одноособове їх керівниками — головами.
Правовий статус місцевих державних адміністрацій за обсягом наданих повноважень відповідає основним завданням їх діяльності. Вони полягають в тому, що місцеві державні адміністрації забезпечують на відповідній території: виконання Конституції та законів України, актів Президента, Кабінету Міністрів та інших органів виконавчої влади вищого рівня; законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони навколишнього середовища, а в місцях компактного проживання національних меншин і корінних народів також програм їхнього національного та культурного розвитку; підготовку та виконання відповідних обласних та районних бюджетів; взаємодію з органами місцевого самоврядування
Зміст компетенції місцевих державних адміністрацій визначається віднесенням до їх відання вирішення у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, таких питань місцевого життя:
• забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;
• соціально-економічного розвитку відповідних територій;
• бюджету, фінансів та обліку;
• управління майном, приватизації та підприємництва;
• промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв'язку;
• науки, освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, сім'ї, жінок, молоді та неповнолітніх; • використання землі, природних ресурсів, охорони навколишнього середовища;
• зовнішньоекономічної діяльності;
• оборонної роботи та мобілізаційної підготовки;
• соціального захисту населення, праці та заробітної плати, а також в інших галузях (сферах), визначених законами.
Для виконання своїх завдань і функцій місцеві державні адміністрації мають право:
здійснювати контроль за станом додержання Конституції та законів України, інших актів законодавства органами місцевого самоврядування керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності і підпорядкування, а у разі виявлення порушень входити з поданням до цих органів про усунення відповідних порушень;
одержувати необхідну статистичну інформацію та інші необхідні для здійснення своїх повноважень дані від державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських і релігійних організацій, підприємств, установ та організацій;
порушувати питання про дострокове припинення повноважень відповідних рад, сільських, селищних і міських голів згідно з чинним законодавством;
залучати вчених, спеціалістів, представників громадськості до підготовки і розгляду питань, що входять до компетенції місцевих державних адміністрацій;
надсилати Президенту, Кабінету Міністрів, іншим органам виконавчої влади "вищого рівня пропозиції з питань вдосконалення чинного законодавства і практики його реалізації у сфері державного управління;
приймати акти з питань, віднесених до компетенції місцевих державних адміністрацій;
Місцеві державні адміністрації при здійсненні своїх повноважень у сфері управління взаємодіють з відповідними міністерствами та іншими центральними органами. Голови місцевих державних адміністрацій координують діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів, сприяють їм у виконанні покладених на ці органи завдань.
http://library.if.ua/book/27/1856.html
У стосунках місцевих державних адміністрацій з окремими міністерствами, іншими центральними органами, які мають територіальні органи в областях і районах (міліція, служба безпеки, оборона), їх взаємовідносини мають більш незалежний характер. Керівники таких територіальних органів міністерств, інших центральних органів підзвітні і підконтрольні головам місцевих державних адміністрацій лише з питань здійснення повноважень цих адміністрацій.
Голови облдержадміністрацій мають право скасовувати розпорядження голів районних державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, рішенням Конституційного Суду, актам Президента, Кабінету Міністрів, голів обласних державних адміністрацій, а також міністерств, інших центральний органів. У свою чергу керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації мають право скасовувати накази керівників відповідних управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, що суперечать законодавчим актам України
Стаття 2. Основні завдання місцевих державних адміністрацій
Місцеві державні адміністрації в межах відповідної
адміністративно-територіальної одиниці забезпечують:
1) виконання Конституції, законів України, актів Президента
України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої
влади вищого рівня;
2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод
громадян;
3) виконання державних і регіональних програм
соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони
довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і
національних меншин - також програм їх національно-культурного
розвитку;
4) підготовку та виконання відповідних бюджетів;
5) звіт про виконання відповідних бюджетів та програм;
6) взаємодію з органами місцевого самоврядування;
7) реалізацію інших наданих державою, а також делегованих
відповідними радами повноважень.
Розпорядження голів місцевих державних адміністрацій,
прийняті в межах їх компетенції, є обов'язковими для виконання на
відповідній території всіма органами, підприємствами, установами
та організаціями, посадовими особами та громадянами.
Стаття 16. Здійснення державного контролю місцевими
державними адміністраціями
8) додержанням правил торгівлі, побутового, транспортного,
комунального обслуговування, законодавства про захист прав
споживачів;
9) додержанням законодавства з питань науки, мови, реклами,
освіти, культури, охорони здоров'я, материнства та дитинства,
сім'ї, молоді та неповнолітніх, соціального захисту населення,
фізичної культури і спорту;
Стаття 20. Повноваження в галузі містобудування,
житлово-комунального господарства, побутового,
торговельного обслуговування, транспорту і
зв'язку
Місцева державна адміністрація:
1) організовує розробку та проведення експертизи
містобудівної документації населених пунктів відповідно до
державних норм і стандартів;
Стаття 23. Повноваження в галузі соціального забезпечення та
соціального захисту населення
Місцева державна адміністрація:
1) реалізує державну політику в галузі соціального
забезпечення та соціального захисту соціально незахищених громадян
- пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних, дітей-сиріт,
дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб із їх числа,
одиноких матерів, багатодітних сімей, інших громадян, які
внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують
допомоги та соціальної підтримки з боку держави. { Абзац перший
пункту 1 частини першої статті 23 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 3272-VI ( 3272-17 ) від 21.04.2011 }
Сприяє розвитку їх соціального забезпечення, правильному і
своєчасному призначенню і виплаті державних пенсій та допомоги,
поданню адресної соціальної допомоги та підтримки, призначенню та
виплаті цільової грошової допомоги, інших компенсаційних заходів
соціального захисту;
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/586-14
нате Вам![]()
Последний раз редактировалось papahin; 16.03.2012 в 12:26.
Два юриста-три мнения.
Существует два мнения...моё и неправильное ;-)
или для тебя курсивом выделить?
Два юриста-три мнения.
Существует два мнения...моё и неправильное ;-)
Выдели жирным, если несложно.
А ты хоть знаешь, что такое експертиза містобудівної документації населених пунктів?Почитай.
2. Експертизі підлягає така містобудівна документація:
Генеральна схема планування території України;
схеми планування окремих частин території України;
схеми планування території Автономної Республіки Крим,
областей, районів;
генеральні плани міст - після проведення громадських слухань
їх проектів.
Зміни до зазначених видів містобудівної документації
підлягають експертизі згідно з цим Порядком.
Експертну організацію обирає замовник містобудівної
документації.
Експертною організацією не може бути розробник відповідної
містобудівної документації.
П.С. Спасибо, что выделил. Я отвечу. Сейчас пока не могу, многа букаф писать придется)
Последний раз редактировалось Nezabudka1982; 16.03.2012 в 12:25.
Кто бы ни был у власти, умные - всегда в оппозиции. (с) Неудивительно...
Нет, раньше, разумеется, домов с недоделками не сдавали. Это Райкин ( в какие времена...кое-кто о нем и не знает) придумал. Сдали строители дом с недоделками, задавил какой-то пьяный ублюдок пешехода, началась незаконная застройка, расцвела коррупция(буквально за два года, ведь раньше ее не было)...виноват один. Речь идет о конкретном человеке. Иногда, так и хочется сказать;"Господа, заканчивайте свои претензии словами"если вы не согласитесь, мы напишем в Спортлото".
Последний раз редактировалось posol; 16.03.2012 в 15:53.
Как отметил в интервью изданию «Региональный вестник» председатель Одесской областной государственной администрации Эдуард Матвийчук, сегодня в Аркадии начало удаление из моря незаконно установленных свайных конструкций, на которых в прошлом году был размещен ночной клуб.
Что скажете, господа?![]()
Never give up, it's such a wonderful life :)
Социальные закладки