|
Пожалуйста подскажите! в беляевском районе в селе есть участок , там проживает моя бабушка на этот участок... кроме договора купли продажи на имя моей бабушки больше не чего нет... там есть строения... хочу все узаконить и привести все документы в порядок ВОПРОС : может ли она на этой стадии подарить ,отдать........ то чем владеет что б в дальнейшем я мог все оформлять сам и на себя ? за ране Вам благодарен , спасибо.
Создаст, ситуация будет неблагоприятной. В этом случае, при наличии завещания, Вам нужно будет вступать в наследство, а потом узаканивать сначала от своего имени. В некоторых случаях, делают одновременно вступление в наследство и узаконку (право собственности на основании решения суда), но это не совсем правильно, поэтому не всегда возможно.
Пока выборы на носу, попробуйте пробиться к народным избранникам типа Труханова и иже с ним, поскольку она была несовершеннолетней на момент сделки и там крутились риэлторы, то скорее всего с ее выпиской "накосячили", это повод для прокуратуры познакомиться с этой ситуацией.
Относительно регистрации "на сейчас" и паспорт, то ВАм сюда
адвокат
Уважаемые юристы,
Законна ли продажа мужу 1/2 квартиры (после развода), которая была подарена им жене в браке, через несколько лет?
т .е. муж в браке подарил жене 1/2 квартиры;
может ли после развода жена эту же 1/2 квартиры продать обратно мужу- дарителю?
Благодарю за ответ.
опять поступил запрос:
УБОЗ УМВС України в ххх області отримано Вашого листа ххх від ххх відносно не надання інформації, що стосується надання в оренду приміщень суб'єктам господарської діяльності.
Згідно підпункту «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно - правові основи боротьби з організованою злочинністю» при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:
б) на письмову вимогу керівників відповідних спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю одержувати від банків, а також кредитних, митних, фінансових та інших установ, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) інформацію і документи про операції, рахунки, вклади, внутрішні та зовнішні економічні угоди фізичних і юридичних осіб. Отримання від банків інформації, яка містить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Документи та інформація повинні бути подані негайно, а якщо це неможливо — не пізніш як протягом 10 діб; (Підпункт "б" пункту 2 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-ІП від 10.01.2002)
Згідно ст. 32 Закону України "Про інформацію» під інформаційним запитом (надалі — запитом) щодо доступу до офіційних документів у цьому Законі розуміється звернення з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами. Запит може бути індивідуальним або колективним. Він подається у письмовій формі.
Під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Громадяни України, державні органи, організації і об'єднання громадян (надалі — запитувачі) подають запит відповідному органу законодавчої, виконавчої та судової влади, його посадовим особам". У запиті повинно бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові запитувача, документ, письмова або усна інформація, що його цікавить, та адреса, за якою він бажає одержати відповідь.
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадові особи зобов'язані надавати інформацію, що стосується їх діяльності, письмово, усно, по телефону чи використовуючи публічні виступи своїх посадових осіб.
У відповідності до п.5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідування корупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції).
Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.
Згідно ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» 1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
У зв»язку із вищенаведеним та здійсненням покладених на УБОЗ повноважень та службовою необхідністю, керуючись п. «б» п.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно -правові основи боротьби з організованою злочинністю», Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», Законом України «Про інформацію» прошу Вас терміново надати в нашу адресу інформацію:
відносно оренди приміщень або квадратних метрів в приміщенні, які належать ввіреній Вам установі суб'єктами господарської діяльності за період з 01.01.2011 року по теперішній час, якщо здійснюється, прошу надати завірені копії договору оренди приміщень та документацію, що підтверджує факт оплат за використання приміщень. У разі ненадання вказаної інформації працівники УБОЗ УМВС України в області будуть вживати заходи у відповідності до Закону України «Про засади боротьби і протидії корупції».
__________
самоее интересное, что 32 статьи, которую убоп указывает в запросе, в законе "Про информацию" не существует. есть 31 статья
вместе с тем мы не являемся органом законодавчої, виконавчої, судової влади
и еще бесит основание для запроса: "службова необхідність", в каком законе такоее есть?
помогите достойно ответить на это письмо!
спасибо
Последний раз редактировалось ondifua; 06.03.2012 в 09:32.
Добрый день, очень нужна юридическая консультация в таком вопросе:
мне необходимо оформить разрешение отца ребёнка на постоянные поездки матери (меня) с ребёнком за пределы Украины (в нашем случае - в Приднестровье).
нотариус сказал, что есть такой документ, который называется "Заявление", но оно оформляется на конкретную разовую поездку.
для меня это не выход, нужен какой-то документ, на основании которого я могла бы хотя бы 2 раза в месяц совершать поездки с ребёнком к отцу. ситуация такова: у нас отец из Приднестровья, он имеет гражданство Украины (есть справка посольства Молдовы о принятии им гражданства Украины, имеет загранпаспорт гражданина Украины, в котором стоит печать о постоянной регистрации в посольстве Молдовы, и у него есть гражданский паспорт Приднестровья, так как он зарегистрирован по месту проживания в Приднестровье), до недавнего времени он жил и работал в Украине, но сейчас по состоянию здоровья постоянно находится в Тирасполе, там проходит лечение и не имеет возможности постоянного передвижения (он инвалид первой группы, лежачий больной, то есть у него нет возможности каждый раз встречать нас на таможне, чтобы вместе пройти паспортный контроль и провезти ребёнка), а я с ребёнком постоянно проживаю в Украине, но нам нужно иметь возможность его там навещать. Есть какое-то решение данного вопроса?
Спасибо заранее!
Ну вот я тоже слышала, что можно такой документ сделать, на таможне нам говорили, что нужно оформить доверенность, я обратилась с этим вопросом в телефонном режиме к двум нотариусам, они оба сказали, что это будет не доверенность, а заявление, но в подробности не захотели вдаваться, сказали приходить на приём, там всё и расскажут, но мне нужно хотя бы предварительно точно знать, возможно ли вообще оформление такого документа и как он будет называться, так как мне для этого нужно будет мужа ещё в Украину как-то транспортировать, чтобы всё это оформить (к сожалению, документы Приднестровских нотариусов Украина не признаёт, поэтому нужно либо оформлять всё здесь, либо в Молдове, либо в Приднестровье, но тогда нужно будет этот документ подтверждать в Молдове), вот и спрашиваю у знающих людей
Подскажите пожалуста- как подавать (оформлять) ВСТРЕЧНЫЙ ИСК в порядке "наказного провадження"?!
(суть в том, что при "Судовом наказе" -в додатках с заявой про видачу судового наказу - в качестве аргумента о требованиях - истцом представлен СФАЛЬСИФИЦИРОВАННЫЙ(в плане заказчика - получателя), а так же недостоверный в дальнейшем ДОКУМЕНТ!)_ т.е. есть неопровержимые доказательства, что данный получатель Не имел Возможости,Не имел Намерений, Не Заказывал,и Не Получал данный сфабрикованный документ!)
Последний раз редактировалось seregar1; 06.03.2012 в 16:43.
Нет такого понятия «встречный иск» в приказном производстве. На то оно и приказное, а не исковое.
Можно подать заявление об отмене судебного приказа (в течении 10 дней с момента получении копии суд. приказа).
П.С. Сдается мне, что это наш многоуважаемый rubik2010 воскрес из пепла, аки Феникс.
есть пара бытовых вопросов.
1. могут ли на предприятии (фирме) выписать выговор (догану) задним числом? ну или не задним, а за прошедший период? т.е. можно ли в марте выписать выговор за опоздание в январе? ноябре 2011 года? т. е. есть ли какой-то срок или можно ожидать ее в зависимости от плохого настроения и злопамятности начальника?
2. знакомый потерял документы на квартиру (утратил) в МТБИ выдали справку, что квартира находится в его собственоости. как теперь сделать техпаспорт и вытяг на право властности? сохранились только ксероксы, если это может помочь.
спасибо.
отличным ответом со мной поделился хороший человек!
а я делюсь с Вами!
На Ваш лист щодо нашого листа ххх від хххпро надання роз’яснення про правові підстави витребування копій документів, що стосуються надання в оренду приміщень суб’єктам господарської діяльності маємо повідомити наступне.
Згідно Вашого первинного листа як підстава надання запитуваних документів вказується «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції».
Згідно визначення загальної норми ч. 2 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Органи державної влади здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції або беруть участь у їх здійсненні у межах повноважень, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідуваннякорупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції).
Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Суб'єктами, які беруть участь у запобіганні, виявленні, а в установлених законом випадках - у здійсненні заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновленні порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, інтересів держави, а також в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, у міжнародному співробітництві в цій сфері, є:
1) уповноважені підрозділи органів державної влади;
2) місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
3) підприємства, установи, організації незалежно від підпорядкованості та форми власності, їх посадові та службові особи, а також громадяни, об'єднання громадян за їх згодою.»
Згідно припису ст. 11 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Межі компетенції спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ України і Служби безпеки України визначаються на основі законів України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цього Закону, Кримінально-процесуального кодексу та інших законів України.»
Згідно припису ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України.»
Ваша вказівка нап.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«2. при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:»
вказує на вихід за встановлені ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю» межі повноважень, оскільки «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції» не є «заходом боротьби з організованою злочинністю» , а є, по суті, організованою злочинною діяльністю спеціального підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, оскільки повністю протирічитьч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»
Повідомляємо, що протидія корупції є нашою правомірною діяльністю згідно ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не є організованою злочинною діяльністю згідно ст. 1Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю», і ми жодним чином не дозволимо ані організаційно, ані практично запобігати протидії корупції та виявляти факти протидії корупції.
Також, Ваша вказівка на ст. 32 Закону України «Про інформацію» лежить поза правового поля України, оскільки зазначений Закон України не містить ані вказаної статті, ані цитованих положень.
Відтак, подальші доводи, базовані на зазначеній неіснуючій нормі Закону, не розглядалися – як такі, що становлять завідомо неправдиві відомості.
Так само, відсилка з зазначених неіснуючих норм ст. 32 Закону України «Про інформацію» до ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»:
«1. Особам, зазначеним у пунктах 1 - 3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.»
як обґрунтування «передбаченості» та\або «відповідності» закону – не розглядаються з вищенаведених підстав.
Ваша ж вказівка на службову необхідність також лежить поза правового поля України, оскільки категорія «службова необхідність» не є - і не може бути - правовою основою діяльності жодного органу влади.
Таким чином, розгляд Ваших листів очевидно лежить поза межами нашої компетенції.
Відтак, керуючись ст. 94, 97 Кримінально-процесуального кодексу України, просимо:
Негайно встановити автора написаних від Вашого імені листів, перевірити обставини щодо заходів протизаконного запобігання протидії корупції та внесення завідомо неправдивих відомостей про законодавство України, наведені в цих листах та про прийняте процесуальне рішення повідомити у встановлений термін.
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, копії Ваших листів та цього листа також направлені до Генеральної прокуратури України, Відділу нагляду за виконанням законів спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю ХХХ обласної прокуратури, Департаменту внутрішньої безпеки МВС України, Національного антикорупційного комітету України, Ради національної безпеки та оборони України.
классно, правда?!!!
Социальные закладки