В утиль всё уйти не могло,что касается слайдов,т.к. много людей занимаются (охотой) за фотографиями судов ЧМП,с целью их последующей продажи.
|
В утиль всё уйти не могло,что касается слайдов,т.к. много людей занимаются (охотой) за фотографиями судов ЧМП,с целью их последующей продажи.
Последний раз редактировалось Жмель; 13.03.2008 в 19:26.
На жаль скоріше всі бувші судна ЧМП вже пішли у небуття,заробив гроши новим господарям.Серія "mercury-2" частково була у пана Лютого,"Герої Монкади","Б.Томас" "К.Ушаков" були "Transcord,Orientcord?Seacaptain" зараз мабудь #голки.
МИ САМОТНІ В БЕЗМЕЖЖІ
ХАЙ НАМ СНЯТЬСЯ СТЕПИ
а какой смысл сейчас говорить о тех, кто в свое время сориентировался и заграбастал пароходы ? кто увел их за бугор. люди это делали из чуств наживы прежде всего, а обстановка в стране и бардак в отрасли только способствовали этому. и не важно, кто по фамилии это сделал. это сделали бы полюбому, хотим мы это или нет. слишком лакомый кусочек был в виде нашего флота.
тепреь мы имеем лишь историю флота, о которой помним. иногда скорбим. но чаще восхищаемся!
У нас почему-то о судьбе ЧМП вспоминают так, как будто его разворовали какие-то "марсеане", а не наши земляки-соотечественники. И по прошествии времени они уважаемые люди, а на награбленные деньги вполне легально продолжают делать свой бизнес.
Вопрос в другом: когда общество даст оценку происходившим событиям и застанут ли эти люди общественное поризание (сам пишу и удивляюсь своей наивности...).
Что касается ностальгии и "живучести" бывших пассажирских судов ЧМП, до даже самым технически исправным на сегодняшний день осталось работать всего несколько лет. По-моему с 2009 года ужесточатся требования к техническому оснащению судов и пожарной безопасности. Посему, практически все они окажутся в Аланге на разборке, ибо техническое переоборудование под новые правила для большинства из них (если не для всех) станет убыточным. Насколько я знаю, примерно из-за этого на отстое в Практической гавани и "Глория", которая сейчас для своего судовладельца как чемодан без ручки.
Так ці всі герої засідають у Верховній Раді,а деякі вже на відпочинку.
Коли в Україні все те, що колись було державним всеж таки осяде як приватна власність, тоді охочих займати місця в ВР та в списках вельми відомих політичних партій буде дуже бракувати. А доки "лакомі шматки" існують - буде бізнесова ворожнеча кланів, яка прикривається банальним політичним протистоянням з дуже смішними, як для бізнесового бомонду, питаннями (НАТО, російська мова т.і.).
Як стверджують на Заході, обережно озираючись на перспективи пошуку бізнес-партнерів в країнах колишнього Союзу: як можна вести з такими партнерами справу, не озираючись на ризик шахрайства? Адже весь той капітал, який був придбаний любою із структур - був накопичений за 15-17 років, не більше. Чи може, колишній радянський чиновник, за плечима якого не було нічого своєго, за півтора десятка років легально заробити собі статок міліонера? Але, справу з такими ведуть, т.я. ринок СНД - це золота діжка попиту.
Так відбулося із ЧМП. Кожний, хто міг від нього зробити собі "шматок" капіталу - це зробив. А хто по службовим справам повинен був недопустити цього, з тим поділилися часткою. Тепер вони всі, як один великий ланцюг, і ніхто на другого нічого не скаже...
Нажаль це так.А але як вбити людям у Минтрансі що є людськи ресурси,поки що є верфі,під дер.кредити створити товарство ЧМП,чому ЧМП -тому що бренд.Скоротити персонал та можливо повернути морский ореол Одесі.А не створювати цілу купу компаній подібних до компанії Шаі Грандиєвського з одного з творів Катаєва.
МИ САМОТНІ В БЕЗМЕЖЖІ
ХАЙ НАМ СНЯТЬСЯ СТЕПИ
Сейчас на 26 причале Одесского порта стоит один из сухогрузов ЧМП - "Борис Бабочкин".
Пока живут на свете дураки,
Обманом жить нам, стало быть, с руки
Вчера и сегодня, не поленился и сфотографировал его с разных ракурсов. Увы, теперь не часто встретишь суда нашей постройки у нас в порту.
Вот, кстати, данные по всей серии http://www.xsz.ks.ua/ru/html/09.html
Не треба вбивати у голову людям в Києві доцільність розвитку державного судноплавста. Скоріше, потрібно зробите все, щоб не дати можливості зазіратися на державне майно різного роду бізнес-структурам. Якщо цього не буде, то скільки не відроджуй ЧМП, судна більше будуть відходити "на сторону", ніж надходити в його склад.
Нема державної программи, яка могла би захистити державне судноплавство від такого тиску та всяких ризиків. Тому, таке відновлене підприємство насам перед чекає участь тогож "Укртелекому" - единої державної телекомукаційної установи, яку ніяк не можуть розірвати на шматки. Та нікого це не цікавить, що крім банальних телефонів, на ньому базується зв'язок усіх військових та аналогічних формувань в Україні. Люди хочуть гроші від держави "на дурняк", та нічого їм не перешкоджає в цьому...
"Васляева" на ремонте (модернизации) в США снимал наш одессий фотограф, который на шиппотинге зарегистрирован как duke58. сейчас он правда ушёл в рейс. По-моему до августа
Социальные закладки