|
Последний раз редактировалось Кац; 04.02.2020 в 12:47.
взято тут http://www.mashina.info/law/autodorogi/10_1.shtml
мысль материальна- всегда думай о хорошем
Если кому нужно - вот тута есть про стандарты дорожных знаков
Ищу зарплатодателя! Работодателей просьба не беспокоить!
ВСЕ "возможные виды" в
ДСТУ 4092-2002
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ
БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
СВІТЛОФОРИ ДОРОЖНІ
Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки
Чинний від 2003-01-01
www.mashina.info/law/autodorogi/8_1.shtml
Там читать вагончик и маленькую тележку, вчера во время работы почитывал.
Вот выборка, уже постил в соседней ветке:
10.1.1 Дорожні знаки повинні розташовуватись так, щоб їх добре бачили учасники дорожнього руху
як у світлий, так і в темний час доби, була забезпечена зручність експлуатації і обслуговування, а також
було неможливе їх ненавмисне пошкодження. При цьому вони не повинні бути затулені від учасників
дорожнього руху будь-якими перешкодами (зеленими насадженнями, щоглами зовнішнього освітлення
тощо.).
На ділянках доріг, де дорожню розмітку важко побачити (сніг, бруд тощо) або не можна віднови*ти, повинні бути установлені відповідні за змістом дорожні знаки.
10.2.1 Знаки із світлоповертальною поверхнею повинні застосовуватись на ділянках доріг без ста*
ціонарного освітлення, знаки з внутрішнім освітленням — на ділянках доріг із стаціонарним освітлен*
ням, увімкненим на весь темний час доби.
Знаки із світлоповертальною поверхнею допускається застосовувати на ділянках доріг із стаціо*нарним освітленням, якщо буде забезпечено видимість знаків з відстані не менш ніж 100 м як у світлий, так і в темний час доби.
С высшим образованием лопата в руках крепче держится!
как правильно должен работать светофор?
например ситуация горит Зеленый, сколько раз он должен моргнуть чтоб загорелся красный (или сначала моргнул желтый, а потом красный)?
3 сек по ГОСТу
In Mickey Mouse we Trust
Почему же я, старый дурак, никогда даже не задумывался над таким простым с виду вопросом?
ДСТУ 4092-2002
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИБЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
СВІТЛОФОРИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки
Чинний від 2003-01-01
"7.30 Режим роботи світлофорної сигналізації з використовуванням транспортних світлофорів типів 1—З і пішохідних світлофорів повинен передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед вимкненням...
Частота миготіння сигналів — 1 с. "
http://mega-service.kiev.ua/UserFiles/File/dstu-4092-2002.htm
пасиб, с временем мигания зеленого ясно
а как быть с обязательностью или необязательностью одного(?) моргания желтым или не одного, или не морганием желтым вообще?
In Mickey Mouse we Trust
Ага. А потом тебе высовывают зеброфаллос, и начинают тебя штрафувать. И совершенно справедливо.
Ибо! Перед тем, как козырять п.8.11, рекомендую прочитать внимательно последний абздяц п.8.10, который с 2008 года (каг-бэ 3 года уже прошло) малёхо изменили, и теперь там нет понятия "если выехал на перекрёсток..."(граница перекрёстка - начало скругления бордюра), а есть понятие 8.10. У разі подання світлофором......водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія)..., дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки"
...якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.
По-русски - перед пересекаемой проезжей частью...
8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія) (див. додаток 2), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки" (див. додаток 1), якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.
8.11. Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху.
просто фишка в том что некоторые светофоры моргают желтым перед красным (при чем могут несколько раз моргать, а могут сделать один морг), а некоторые нет...
3-х - 5-ти морганий зелёного при езде по городу вполне достаточно, чтобы оценить - успеешь ты проехать, или нет. И сможешь ли остановиться, не прибегая к экстренному, если увидел жёлтый за 20 метров до перекрёстка.
Если человек идёт 60-70кмч и жёлтый застал его за 5 м. до перекрёстка - он никому не мешает. И таких, обычно и не тормозят. Но у нас полно ползущих в пробке со скоростью 20кмч, и при этом не желающих "экстренно тормозить" даже на включившийся красный.
Поэтому я, когда вижу таких, едущих на "слегка алый", начинаю трогаться и нажимаю на сигнал. Для того, чтобы гавёныши, если таковые имеются на пути следования спешащего проскочить, за светофором могли вполне обоснованно поразводить его на создание аварийной ситуации...
Так откройте ПДД и прочтите , заодно и правила подучите, или вспомните!!??
мысль материальна- всегда думай о хорошем
не было в п.8.10 никаких изменений ни 3 года назад, ни 5, ни 7 ))
в октябре будет 10 лет неизменности текстовки этого пункта))
Я никогда не видел фильмов про роботов, чтобы робот был пьяный
Возможно, не спорю, ибо не уверен.
Я уж не помню, как, что и когда там точно формулировалось, но тут человек ссылался на то, что имеет право закончить проезд перекрёстка, если выехал за стоп-линию. Я сказал, что по 8.10 - это не так.
Раньше можно было (я не утверждаю, что именно этим п. регламентировалось) закончить проезд перекрёстка, если выехал на перекрёсток (а не на пересекаемую проезжую часть), по поводу чего раньше сам с гайцами несколько раз успешно "бодался"..
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 1993 р. N 1094
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
8.9. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо вони відсутні - перед світлофором, а на нерегульованих перехрестях - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод пішоходам, або перед пішохідним переходом, перед залізничним переїздом.
8.10. Водіям, які у разі вмикання жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб згідно з вимогами цих Правил, як виняток дозволяється закінчити проїзд за умови забезпечення безпеки дорожнього руху. Пішоходи, які під час подання такого сигналу,перебували на проїзній частині, повинні закінчити її перехід.
8.11. Забороняється самовільно встановлювати, знімати, пошкоджувати чи закривати дорожні знаки, технічні засоби організації дорожнього руху, розташовувати плакати, афіші та встановлювати пристрої, які можуть бути сприйняті як знаки та інші пристрої регулювання дорожнього руху або можуть погіршити їх видимість чи ефективність, осліпити учасників дорожнього руху, відволікти їхню увагу і поставити під загрозу безпеку дорожнього руху.
Вверху старая редакция (до 1995 г.). А вот новая, нынешняя (№ 1306):
"8.10. У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія) (див. додаток 2), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки" (див. додаток 1), якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.
8.11. Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху."
Социальные закладки