|
У меня батя на велосипеде ехал по Балковской в сторону Пересыпи - перед Станиславского, - "Волга" решила повернуть не показав поворота на право, перед самым носом велосипедиста, пришлось идти в бордюр, но заднее крыло достало за руль и итог велосипедист падает виском в асфальт, разбив висок и сломав ребро.А "Волга" ушла, даже не остановившись....Слава Богу батя остался жив... Я на скутере еду по М. Арнаутской слева меня обходит "Жигуль" и резко без включения поворота и не пропустив меня сворачивает на право (у меня стаж водителя категория "В") Хотелось иметь при себе бутылочку Молотова, что б не спешил...
я смотрел комментарии к готовящимся изменениям в ПДД.
вот начнут гайцы определять кто устал, а кто нет - вот это будет лажа (надеюсь никогда такое не примут)
вот ссылочка, хотя была уже здесь наверное.
. хамства по идее должно поубавиться ..
Вот это самое большое хамство! С какого перепугу женщина должна куда-то выходить только потому, что кому-то вздумалось посмотреть на ее фото в документах?В проекте появился пункт, требующий от водителя в случае остановки автомобиля сотрудником ГАИ выйти из машины на тротуар или обочину
Опачки, да Вы, похоже, уставшийОднако если механизм определения опьянения достаточно четко регламентирован совместной инструкцией Минздрава и МВД, то каким образом инспекторы ГАИ будут определять степень усталости водителя, остается загадкой.![]()
добрая фея с топором
кстати, а ввели хоть что-то в отношении мопедов, что планировалось с 1 июня?
!hasta siempre comandante!
блин, я считаю ХАМСТВОМ парковать авто сразу после перекрестка,
к примеру когда надо из двора выехать на Фрунзе, там же поток, и сразу за перекрестком тачка стоит, т.е. мне надо выруливать во второй ряд. а там же ж 70 все едут .. ! не хотелось бы в наказании принимать участие, но один наш горожанин мне реально должен ..
Но останавливаться все равно не ближе 10 метров
15.9. Зупинка забороняється:
а) на залізничних переїздах;
б) на трамвайних коліях (крім випадків, обумовлених пунктом 15.8 цих Правил);
в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях;
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає — ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
є) ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, де це створить перешкоди технологічним транспортним засобам, що працюють;
ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу, що зупинився;
з) у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
Социальные закладки