|
А то уже банки и двухместные вертолеты в кредит предлагают.
Pax vobis!
Et cum spiritu tuo.
и в сургуте и тут будет и нужен нал.![]()
Про новую "фишку" от Райффайзен банка Аваль слыхали?
Переводя на русский, теперь всем клиентам, обладателем карточек, придётся добровольно-принудительно платить 7 грн (зарплатные) или 11 грн (все остальные) за практически "неизменный" пакет услуг.Шановний Клiєнте!
Вiдповiдно до п.2.8., 4.4. Правил ведення поточних карткових рахункiв фiзичних осiб та користування платiжними картками Банку, повiдомляємо про змiну з «01» червня 2007р. Тарифiв Банку. Ваш картковий Рахунок буде переведено на обслуговування за Тарифним пакетом «Зручний», щомiсячна плата за користування яким згiдно чинних Тарифiв Банку складає 11 грн. для приватних клiєнтiв та 7 грн. для клiєнтiв, що обслуговуються у рамках зарплатних та iнших спiльних проектiв . Комiсiя стягується Банком з Рахунку щомiсячно у календарне число, що вiдповiдає датi вiдкриття Рахунку.У рамках тарифного пакету «Зручний», Банк пропонує Вам (якщо Ви не є працiвником бюджетної органiзацiї) встановлення кредитного лiмiту по Вашому Рахунку (овердрафт) строком на 6 мiсяцiв у розмiрi, який визначається та змiнюється Банком самостiйно в залежностi вiд середньомiсячного залишку коштiв на Рахунку за попереднi 6 мiсяцiв (вiд 0 грн. до 15 000 грн.). Для цього Вам необхiдно звернутися до найближчого вiддiлення Банку та укласти вiдповiдний договiр. Про конкретний розмiр та строк дiї встановленого овердрафту Ви можете довiдатись за телефонами _нформацiйного центру, у вiддiленнi або при користуваннi банкоматами Банку. Овердрафт має бути погашений Вами у повному обсязi не пiзнiше закiнчення строку дiї овердрафту (6 мiсяцiв). Банк має право встановити новий лiмiт овердрафту на новий строк. За користування овердрафтом, Банк щомiсячно нараховує вiдсотки за ставкою згiдно дiючих Тарифiв Банку - 36% рiчних для приватних клiєнтiв та 24% рiчних для клiєнтiв, що обслуговуються у рамках зарплатних та iнших спiльних проектiв.Погашення заборгованостi за комiсiями, овердрафтом та процентами за користування овердрафтом має здiйснюватися з будь-яких надходжень на Рахунок, у тому числi шляхом самостiйного здiйснення Банком договiрного списання (погашення комiсiй та процентiв може здiйснюватися за рахунок збiльшення овердрафту). Змiни Тарифiв вважаються прийнятими якщо Клiєнт не повертає Картки до Банку протягом 30 днiв пiсля формування Банком цiєї виписки та фактично користується послугами Банку*.
Iнформацiя про послуги, що входять до Тарифного пакету «Зручний», - у вiддiленнях Банку та за телефоном _нформацiйного центру Банку: 8 800 500 5000 (дзвiнки зi стацiонарних телефонiв в Українi безкоштовнi)
З повагою, Голова Правлiння
В.М. Лавренчук ВАТ «Райффайзен Банк Аваль»
* По карткових рахунках працiвникiв бюджетних органiзацiй плата за користування Пакетом «Зручний» не стягується протягом перших трьох мiсяцiв з моменту переведення клiєнта на пакетнi послуги. Працiвник бюджетної органiзацiї може звернутися до Банку iз Заявою про вiдмову вiд послуг, передбачених новим тарифним пакетом, протягом 4 мiсяцiв пiсля формування Банком цiєї виписки.
А у меня как раз их зарплатная и кредитная карта с кредитом "Универсальный". Если введут эту фигню на постоянной основе, пожалуй буду искать другой банк предоставляющий аналогичный кредит...
Так это ж им зручней..))))переведено на обслуговування за Тарифним пакетом «Зручний»,
Последний раз редактировалось Ajax; 07.05.2007 в 20:51.
Там плата какая-то копеечная, типа 5 грн/год, а под кредитные линии она открывается вообще бесплатно.
Для зарплатных - 7 грн. Но сути дела это не меняет...
Даже если это 1 грн, должна быть возможность отказа от такого "зручного пакета".
Мы с бухгалтерией вопрос подняли, ответили что будет всё пучком, договорятся.
Но пугает сама тенденция... Авалевцы наперебой утверждают что на такую же схему работы перейдут в ближайший год все банки.
Зачем?
Затем, что если у тебя в ресторане скопировали/переписали CVV2-код и все остальные данные карточки и начинают тырить твои кровные деньги, то ты об этом узнаешь только тогда, когда зайдешь в Приват24.
А потом будешь очень долго пытаться доказать банку что не олень, и вообще ничего не покупал.
ИМХО, мобильный банкинг - весьма нужная вещь.
Вот и я говорю, бред.
Пока это пилотный проект в Одесской и Полтавской области (интересно, по какому принципу они эти области выбирали?). Но если так пойдёт и дальше, то я с гораздо большим удовольствием буду платить 70 грн Укрэксимбанку за Классик чем 132 Авалю за Электрон...
Лишь бы там была кредитная линия аналогичная "Универсальной" Аваля или Привата.
Пришлось мне по работе иметь дело с банком Надра, пришел оплатить счет, а там очередь на километр. Ладно, стою жду, через полчаса ожидания кассир говорит: "Технический перерыв 30 минут". Люди стали возмущаться. Некоторые ушли, некоторые остались. В помещении жара невыносимая, всего несколько стульев...Те кто сидели - уснули Настоящая трагикомедия. Жаловаться некому. И это частный банк! Постараюсь больше с ними дела не иметь. Адрес отделения: Старопортофранковская, 101.
А у вас, как взаимоотношения с банками? Поделитесь.
Незнаю, я при желании всегда могу зайти на privat24 хоть тут же и с телефона и посмотреть как там мои дела. Конечно это еще + пара копее за вап и всё такое, но меня это уже определённое количество лет устраивает. Я года 2-3 назад смотрел на альтернативы, хотел "уйти" из привата по ряду причин, но нормальных альтернатив онлайнового мониторинга и расчётов за такие деньги - не видел.
Социальные закладки