ну тут тоже очень спорный вопрос и трактовка этого вопроса очень пространная, называется, как убедишь.
Если по КоАП, то
Стаття 251. Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і
кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки,
відеозапису,
які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.
Были случаи, когда суд требовал Сертификат соответствия нормам и стандартам на мобильный телефон, а потом все таки отказал на основании того, что видеосъемка не является доказательством, так как она велась из автомобиля и в полной мере не отражала дорожную ситуацию.
А если по КАСУ:
Стаття 70. Належність та допустимість доказів
1. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету
доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються
предмету доказування.
2. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного
доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.
3. Докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні
справи не беруться до уваги.
Но есть ГК, где четко обозначено:
Стаття 302. Право на інформацію
1. Фізична особа має право вільно збирати, зберігати,
використовувати і поширювати інформацію.
Збирання, зберігання, використання і поширення інформації про
особисте життя фізичної особи без її згоди не допускаються, крім
випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної
безпеки, економічного добробуту та прав людини.
2. Фізична особа, яка поширює інформацію, зобов'язана
переконатися в її достовірності.
Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні
фото-, кіно-, теле- та відеозйомок
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на
фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки
проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах
та інших заходах публічного характеру.
2. Фізична особа, яка погодилася на знімання її на фото-,
кіно-, теле- чи відеоплівку, може вимагати припинення їх
публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого
життя. Витрати, пов'язані з демонтажем виставки чи запису,
відшкодовуються цією фізичною особою.
3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути
проведене лише у випадках, встановлених законом.
В Инструкции о порядке прохождения службы в рядах МВД..... и т.д. (не помню точно как она называется), четко обозначено, ято работники милиции пользуются всеми правами граждан Украини при прохождении службы в рядах МВД.
т.е. если трактовать так, то предоставленные в суд видеоматериалы есть незаконно полученными доказательствами, так как Вы при съемке не спросили у работника ГАИ согласен ли он сниматься))))))).
Так что вариантов очень много, ведь перед тем как начать снимать действия работников ГАИ, можно же и у него спросить?

причем сославшись на Закон "О милиции", согласно которого деятельность милиции в Украине есть ГЛАСНОЙ, т.е. публичной....
Социальные закладки