
Сообщение от
tarnaka
Что касательно производстав по старому, тоесть по КАС, так как по ГПК проще, то(заранее извеняюсь за украинский)
guess_
ч. 2 ст 21 КАС Вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав, свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним судом, якщо вони заявлені в одному провадженні з вимогою вирішити публічно-правовий спір. Інакше вимоги про відшкодування шкоди вирішуються судами в порядку цивільного або господарського судочинства.
Тобто для можливості стягнення допомги необхідним є доведення шкоди, для того щоб зрозуміти, чи буде це складно, необхідно звернутися до ЗУ для визначення даного терміну
шкода - такі фактичні або можливі економічні й соціальні втрати або погіршення природного середовища внаслідок змін, які виникають у результаті будь-яких подій, явищ, дій і визначаються як економічна кількісна категорія, що виражає вартість можливих збитків, проведених заходів або робіт.
Державна митна служба, Наказ "Про затвердження Порядку розроблення профілів ризику, Порядку взаємодії структурних підрозділів Держмитслужби України, митних органів із Департаментом аналізу ризиків та аудиту при підготовці та опрацюванні пропозицій щодо розроблення профілів ризику та Положення про Експертну комісію із застосування системи аналізу та управління ризиками" від 16.08.2006 N 694
хоча даний закон втратив силу, однак на правовідносини які виникли, до 16.05.2008 року застосувати можливо. як приклад.
Довести що особа занала економічних втрат не виявляється складним в даній справі, виходячі зі змісту терміну шкода, так як наводимо розрахунок розміру виплат з фомулами по кожному місяцю, який підтверджує про розмір та наявність втрат, в свою чергу такі розрахунки суди приймають без заперечень. Авжеж, багато тіх хто вказує в позовній заяві лише загальний розмір збитків, або більш стислий розрахунок, що не дає суду дійти висновку про його обгрунтованість, доречі такі розрахунки донедавна були прийняти судами одеси без заперечень. що стосується практичного підтвердження то:
постанова того самого ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ №2а-38/08 ВІД 12.02.2009 РЕЗУЛЯТИВНА ЧАСТИНА Стягнути з Управління праці і соціального захисту населення Виконавчого комітету Першотравенської міської ради на користь ОСОБА_1 недоотриману допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку відповідно до статті 15 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" в сумі 1982 (одна тисяча дев'ятсот вісімдесят дві) гривні 19 коп. за період з липня по грудень 2007 року включно.
також, в рішенні суду безглуздо просити визначит розмір виплат, однак просити визначити розмір шкоди є цілком можливий.
ну вот а теперь подошли к самому главному, а зачем голову себе морочить. Так вот обыкновенным языком, как попросиш так и получишь, на данный момент довольно поодиноки случаи выплат по таким решениям, а спрашивается почему. Так вот может исполнительная служба заставить начислить средства УПСП, при наличии требования о пересчете, юридически да, а фактически нет, а почему? Да потому, что пересчет согласно решению возложен именно на Управління праці і соціального захисту населення, и кроме него его сделать никто не может, а что повашему мнению исполнитель будет стоять над душой, пока помощь не пересчитают, увы но нет. И вот выйграв дело, денег вы просто так не получите, а если и получите, то с большими с трудностями.
Однако в моем варианте тяжело сначала, плюс дополнительная проблема- делать самим данный пересчет, что не каждій юрист захочет сделать. Однако в конечном итоге исполнитель будет связан, так как требование в рез. части будет именно взыскать с Управління праці і соціального захисту населення. Что позволяет облегчить работу связанную со взысканием средств. Так как человеку важно не как, а то чтобы деньги в кармане были. Этот вариант тоже не прост, но овчинка выделки стоит.
Социальные закладки