
Сообщение от
Do$
Добавить в пункт 2.3:
- одержувати у свою власність або в користування земельну ділянку прибудинкової території;
Встречное предложение: добавить раздел 1 пунктом 1.9 "В порядку і на умовах, визначених чинним законодавством, об'єднання може набувати права на земельну ділянку, на якій розташований житловий комплекс"

Сообщение от
Do$
- брати на баланс або відчужувати майно об'єднання;
Ок. Дополним существующую фразу "брати на баланс майно об'єднання" словами "або відчужувати".

Сообщение от
Do$
Добавить в пункт 2.5 :
- проводити контроль санітарно-технічного стану та перевірку показань лічильників у власників приміщень;
не понимаю, что такое "контроль санітарно-технічного стану", может контроль состояния сан-тех оборудования?

Сообщение от
Do$
Пункт 3.2.1 сделал более полнім:
3.2.1. До неподільного майна належить:
- частина допоміжних приміщень (тамбури, вестибюлі, сходові клітини, міжквартирні
коридори, котельні, інші приміщення, в яких розташоване обладнання будинку,
приміщення для зберігання матеріалів, обладнання та інструменту, інші приміщення
будинку, які необхідні для забезпечення утримання будинку, прибудинкової території та
культурно-побутового обслуговування мешканців;), конструктивних елементів, технічного
обладнання будинку, які не можуть бути поділені між власниками приміщень будинку та
без яких не може бути належного утримання будинку і прибудинкової території;
- конструктивні елементи будинку - частини споруди, які забезпечують її цілісність та
необхідні технічні умови функціонування (фундамент, зовнішні та несучі стіни, балки та
інші будівельні опори, сходові марші, відгороджуючі конструкції, сходові майданчики,
сходові клітки, входи та виходи будинку та стіни, що огороджують проходи,
міжповерхові, надпідвальні та горищні перекриття, парапети, фронтони та конструкції
даху, покрівля, люки та інші виходи на дах та покрівлю, елементи архітектурного
оздоблення будинку, світлова ілюмінація житлового будинку та прибудинкової території,
загальні балкони та лоджії перехідних зон, в'їзна група тощо);
- технічне обладнання будинку - інженерні комунікації та технічні пристрої, які
забезпечують санітарно-гігієнічні умови та безпечну експлуатацію квартир (загальні
будинкові мережі тепло-, водо-, газо-, електропостачання, бойлерні та елеваторні
вузли, обладнання протипожежної безпеки, вентиляційні канали та канали для
димовидалення, пожежні драбини, ліфти, ліфтові шахти з обладнанням та пристроями,
які в них використовуються, інші огорожі і кожухи; центральні розподільчі щити
електропостачання, система водовідведення, водостічні труби, радіо- та телеантени
колективного користування, блискавковідводи, елементи благоустрою прибудинкової
території, в тому числі зелені насадження, дитячі, спортивні майданчики, майданчики
для відпочинку дорослих, тротуари тощо).
Нет возражений. Тротуары только вызывают некое сомнение, но то решаемо.

Сообщение от
Do$
Перелік приміщень, які перебувають в спільній сумісній власності (неподільне майно)
визначається в Додатку №1 до цього Статуту, який є його невід'ємною частиною.
Не советовал бы.

Сообщение от
Do$
Добавить пункт 3.3.3, 3.3.4
3.3.3. Загальне майно - частина допоміжних приміщень житлового комплексу, що можуть
використовуватися згідно з їх призначенням на умовах, визначених у цьому Статуті.
По закону загальне майно это "частина допоміжних приміщень житлового комплексу, що можуть використовуватися згідно з їх призначенням на умовах, визначених у статуті об'єднання (кладові, гаражі, в тому числі підземні, майстерні тощо)". Принципииальное отличие неделимого имущества от "загального" (как мне это видится) - "загальне", в отличие от неделимого, можно отчуждать как самостоятельный объект недвижимости (вывод основан на ст.19 Закона об ОСМД). В новострое застройщик не оставляет таких объектов (в отличие от старого фонда, где можно разжиться чердаком, подвалом и пр.). Мое мнение - в ЖК "Люкембург" нет "загального майна".
3.3.4. Об'єкти прав спільної власності на майно можуть бути передані в користування
фізичній або юридичній особі, якщо це не пов'язано з порушенням прав та інтересів інших
співвласників подільного і загального майна, що охороняється законом.
Нет возражений.
Добавить в пункт 4.6.
- прийняття рішення про дострокове відкликання члену правління або голови
об'єднання;
Я не в курсе, кто такой "голова об'еднання", но если имеется ввиду председатель правления, то у нас этот пункт в проекте устава присуствует в форме фразы "дострокове припинення повноважень будь-якої особи, обраної до складу правління (в тому числі – голови правління),"
- прийняття рішення про списання боргів його членів у разі виконання ними робіт,
необхідних для утримання не подільного та загального майна об'єднання на суму боргу
взаимозачеты (бартер) в государственной сфере всегда были широким полем для коррупции. Именно взаимозачеты постоянно запрещались законом о госбюджете, а в последующем - бюджетным кодексом. Мое мнение: выполнил работу? Получи за нее деньги, из полученных денег рассчитайся по долгам перед ОСМД. Опять же, в предлагаемом тобой пункте речь почему-то идет именно о членах ОСМД, а не о всех собственниках помещений и квартир. Я не хочу делать из членов ОСМД особую касту. Мое предложение: дописать где-то в уставе что-то пита "Списання боргів об'днання забороняється. (зачеркнуто по причине того, что предложение по сути дублирует последний абзац статьи 17 Закона об ОСМД)
"Борг, по якому пропущено строк позовної давності або строк пред'явлення виконавчого документа, стягується з голови правління"
визначення стратегічних планів розвитку ОСББ «Зіркове містечко» та основних
- напрямів діяльності, затвердження його планів господарської діяльності;
Тут кроме названия ОСМД есть еще одна маленькая ремарка - по сути, утверждая смету, мы утвердим и план развития, и пнан хоз. дейтельности, т.к. расходовать средства вне статей сметы правление не в праве. Считаю данный пункт лишним, с другой стороны, не вижу причин для волнений если он будет присутствовать в уставе...
- уповноваження осіб з відповідною фаховою підготовкою на перевірку технічного стану
житлового комплексу та складення відповідних висновків, які надаються на
обговорення загальним зборам
Не понимаю, какую цель преследует данный пункт и почему правлениие не может заказать тех.обследоване само, если на это в смете выделена статья расходов. Но не возражаю.
Добавить в пункт 4.12
-Членом правління ОСББ може бути лише член ОСББ.
Возражу. Не смотря на то, что законодательство не содержит таких ограничений, в устав такое ограничение внести можно. Но я против и объясню почему. При такой конструкции:
1. нельзя взять в правление профессионала со стороны.
2. нельзя взять в правление секций Б и В инвестора из секции Ж, Г, Д, Е.
3. После ввода в эксплуатацию секций Г,Д,Е будет создаваться ОСМД этих секций, которое (как я себе представляю) после создания должно объединиииться с ОСМД секции Б-В. До объединения штат будет непомерно раздут ввиду того, что в БВ один состав правления, а в ГДЕ - другой. Та же петрушка произойдет и при вводе в эксплуатацию секции Ж. Хотя если правление будет работать на добровольных началах (в чем я сомневаюсь после озвученных тут цифр), проблемы как таковой не вижу.
-Членами правління ОСББ не можуть бути члени ревізійної комісії
Даже не смотря на, что считаю, что пункта 4.30 проекта устава уже вполне достаточно, все-равно:
согласен (добавил бы для ясности "або ревізор").
Добавить в пункт 4.15
-Член правління, в тому числі голова правління, може достроково вийти з правління
за власним бажанням. Дострокове відкликання члену правління відбувається також за
рішенням правління ОСББ у разі:
- втрати права власності на квартиру чи приміщення в ОСББ;
- неможливості виконання або невиконання ним своїх обов'язків, недотримання вимог
чинного законодавства та Статуту ОСББ;
- документально підтвердженого завдання майнових збитків при
виконанні покладених на нього обов'язків.
Утрата права собственност на квартиру как основание для прекращения полномочий - по этому поводу высказался, почему я против того, чтобы ограничивать членство в правлении. С остальным согласен, только в этом случае в том пункте устава, где говорится, что прекращение полномочий члена правления - исключительная компетенция общего собрания, нужно сделать оговорку "кроме случаев, определенных в п.ХХ".
Рішення про дострокове відкликання члену правління приймається 3/4 голосів членів
правління та ревізійної комісії одночасно.
Не советую впутывать в это рев.комиссию (ревизора).
У випадку незгоди останнього з колективним
рішенням органів об'єднання, рішення про дострокове відкликання члену правління
приймається 2/3 голосів від присутніх на загальних зборах членів ОСББ
Не ясно, кто такой "останній". Не ясно, на кой леший можно принять решение, с которым кто-то может не согласиться. Не понятно, зачем усложнять процедуру увольнения члена правления 2\3 голосов?
Добавить в пункт 4.18
- Голова правління в своїй діяльності керується цим Статутом, Посадовою інструкцією ОСББ "Люксембург"
- затверджувати штатний
розклад, визначення порядку приймання і звільнення робітників ОСББ, розпорядку їх робочого дня, змінності роботи, прийняття рішень про порядок
надання вихідних і відпусток, проведення атестації і раціоналізації робочих місць,
визначення їхньої необхідності і кількості, скасування зайвих робочих місць згідно з
затвердженим штатним розкладом та у відповідності з КЗпП України;
3) затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій
паспортиста, електрика, слюсара-сантехніка, двірника, прибиральника інших посадових
осіб ОСББ;
-винесення питань на засідання правління та підготовка проектів рішень про
притягнення до майнової відповідальності посадових осіб та інших осіб, маючих трудові
відносини з ОСББ;
Возраженя имею только в отношении должностной инструкции. Не вижу в ней смысла.
Добавить пункт 4.37
- Член ревізійної комісії, в тому числі голова ревізійної комісії, може достроково вийти
з ревізійної комісії за власним бажанням. Дострокове відкликання члену ревізійної комісії
відбувається також за рішенням ревізійної комісії ОСББ у разі:
- втрати права власності на квартиру чи приміщення в ОСББ;
- неможливості виконання або невиконання ним своїх обов'язків, недотримання вимог
чинного законодавства та Статуту ОСББ;
- документально підтвердженого завдання майнових збитків при
виконанні покладених на нього обов'язків;
- некомпетентності, зловживання посадовим положенням, а також здійснення інших дій
або бездіяльності, що завдають шкоди інтересам об'єднання.
Рішення про дострокове відкликання члену ревізійної комісії приймається 3/4 голосів
членів правління та ревізійної комісії одночасно. У випадку незгоди останнього з
колективним рішенням органів об'єднання, рішення про дострокове відкликання члену
ревізійної комісії приймається 2/3 голосів від присутніх на загальних зборах членів ОСББ.
1. Не впутывайте сюда правление.
2. В том пункте устава, где говорится, что прекращение полномочий члена рев.комиссии (ревизора) - исключительная компетенция общего собрания, нужно сделать оговорку "кроме случаев, определенных в п.ХХ".
3. Не ясно, на кой леший можно принять решение, с которым кто-то может не согласиться. Не понятно, зачем усложнять процедуру увольнения члена правления 2\3 голосов?
4. В случае утраты права собственности на объект недвижимости, член рев.комиссии (ревизор) должен утрачивать полномочия автоматически (без заседаний рев.комиссии или общего собрания). "Несогласный" с утратой своих полномочий по этой причине член рев. комиссии может сходить разве что в суд. Перспектив там у него - 0.
Подправить пункт 5.3
-Позачергові загальні збори членів об'єднання можуть бути скликані за рішенням голови,
правління, ревізійної комісії або за вимогою членів ОСББ, які мають
більше 30 відсотків голосів від їх загальної кількості.
Чем не устраивает предложенные 10% голосов членов ОСМД? Зачем закручивать гайки?
Чем не устраивает предложенная мною возможность членов правления не считаться с мнением председателя правления и созывать внеочередное собрание?
В целом - в чем причина закручивания гаек в этом пункте?
Добавить в пункт 5.6
-У разі відсутності кворуму для проведення загальних зборів правління ОСББ,
визначає нову дату і час їх проведення, про що члени об'єднання
повідомляються додатково. Нові збори призначаються не раніше 14 днів і не пізніше 30
днів з моменту зборів, що не відбулися, і є чинними, якщо на них присутні не менше 30
відсотків членів об'єднання. На таких зборах рішення приймаються 2/3 голосів присутніх
членів ОСББ.
1. Это добавлять нужно в п.5.16
2. "На таких зборах рішення приймаються 2/3 голосів присутніх членів ОСББ" - утопия. Категорически против.
Добавить в пункт 8.2
-управитель має право звернутися до суду для зобов'язання власника укласти договір або стягнення нарахованих платежів у судовому порядку.
Несмотря на то, что считаю маразмом обращаться в суд с требованием "обязать заключить договор",
не возражаю :)
Добавить пункт 8.3
- У разі відмови власника приміщення сплачувати обов'язкові платежі на утримання та
ремонт неподільного майна та відповідної частки загального майна, об'єднання або
юридична особа-управитель має право припинити надання відповідних послуг. Право на
припинення надання послуг виникає в об'єднання через шістдесят днів з дня припинення
платежів.
Данное предложение требует отдельных консультаций. Я пока не уверен, что он соответствует законодательству.
Добавить в пункт 10.4
- Прийом в члени ОСББ «Зіркове містечко» також може здійснюватися головою правління ОСББ
на підставі подання письмової заяви власника житлового чи
нежитлового приміщення (приміщень) до правління, додаючи копії документів, які
встановлюють право власності на приміщення, копії паспорту заявника.
Не советую. Не должен председатель правления решать эти вопросы.
Добавить пункт 10.11
- Власники житлових чи нежитлових приміщень, розташованих у межах одного
житлового комплексу, які не є членами об'єднання, та орендарі зобов'язані укладати з
ОСББ договір про участь у витратах на утримання будинку та
прибудинкової території та надання послуг.
Нет. Не обязаны. Они обязаны заключать такой договор только с управителем, коим ОСМД может и не быть, если не примет решения о принятии дома на баланс и управлении через уставные органы.
Добавить в пункт 11.1
- передавати наймачу (орендарю) квартири або орендарю нежилих приміщень права та
обов'язки, пов'язані з утриманням цих приміщень, з письмовим повідомленням про це
правління ОСББ
Не советую. А точнее - категорически НЕТ. :) Кроме того, что это противоречит базовым принципам гражданского права, это прямой путь кормления неплательщиков, которые тебя завтра массово уведомят о том что передали обязанности платить на содержание дома своему арендатору из солнечной абхазии. Судиться будешь с арендатором?
Добавить в пункт 11.3
- забезпечувати цілісність пломб приладів обліку води, електроенергії, тепла та газу,
не допускати самовільного втручання в роботу цих приладів;
- своєчасно вживати заходів для усунення пов'язаних з отриманням комунальних
послуг неполадок, що виникли з власної вини, та своєчасно інформувати органи
управління ОСББ про виявлення несправностей в інженерних
мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
- економно використовувати воду, електричну та теплову енергію;
Газовых счетчиков у нас не будет ввиду отсутствия газа. В целом предварительно не возражаю, хотя и не понимаю, что это.
- проводити ремонтні та будівельні роботи в приміщеннях лише з попередженням
мешканців прилеглих квартир, та приміщень про початок робіт і час їх завершення.
В какой форме уведомлять? Устно? Что делать, если в квартире сверху\снизу\справа\слева никто не живет?
Социальные закладки