Кто знает, что по поводу аренды в аркадии ? Хочу поставить 2 стелажа непродовольственных товаров.
И какие документы требуются в этом году?
|
Кто знает, что по поводу аренды в аркадии ? Хочу поставить 2 стелажа непродовольственных товаров.
И какие документы требуются в этом году?
1 мая начинается сезон.
все места по дислокации заняты.договора согласованы и подписаны.
документы:
договор долевого участия(1 кв. метр 240 гривен,минимально можешь снять 7 метров)
согласование в экологии
паспорт объекта с фотофиксацией
согласование паспорта в архитектуре
оценка твердого покрытия
договор аренды твердого покрытия.(делает экология)
Помоему Ваш перечень документов подходит и для МАФов. или я ошибаюсь?
а что касаеться просто стенда с очками например? Тоже необходимо проходить свю процедуру, что и с мафами , ларьками , палатками и т.д.?
они внесли дополнения в существующие правила благоустройства.
еще в конце 2011 года.
лоток,передвижная торговля,МАФ - теперь везде нужен паспорт некапитального объекта.
только на пляжах и парках твердое временно делает экология.
готовится новый проект..та все еще запутаннее...
на пляжах будет конкурс (кто больше даст тот и будет работать..)
всех обяжут делать единый вид (архитип) палаток ,лотков ,МАФов..
http://www.odessa.ua/ru/news/40772/
ага..это теперь -засоби пересувної мережі – форма позамагазинного продажу товарів через автокафе, автоцистерни, лавки-автопричепи, спеціальне технологічне обладнання ,низькотемпературні прилавки, лотки, розноски, столи, зонти, маркізи тощо;
на любой стенд лоток и т.д - теперь такая фигня.
не то что раньше на пляже - райадинистрация и администрация и вперед - торгуй .
это типа упростили предпринимателям жизнь..
ненене..это раньше так было..
а теперь все по другому.
было принято 19 апреля на сессии горсовета.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до рішення Одеської міської ради від 04.07.2007р. № 1466-V «Про нову редакцію «Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» (зі змінами):
- доповнити Правила п. 2.6. наступного змісту:
«2.6. Порядок оформлення паспорту, укладення договору оренди окремого, індивідуально визначеного майна, що є власністю територіальної громади та використовується для установки та експлуатації пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, розташованих в скверах та на об’єктах благоустрою комунальних підприємств, контроль за ефективною діяльністю яких здійснює управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради, відповідно до розпоряджень міського голови.
2.6.1. Для оформлення паспорту пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі суб'єкт господарювання звертається до управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради із заявою, в якій зазначена адреса пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі, топографо-геодезичною основою (М 1:500), свідоцтвом про державну реєстрацію.
Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради в 5-ти денний термін з дати отримання заяви приймає рішення про погодження місця розташування пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі або відмовляє в погодженні місця розташування із зазначенням підстав відмови.
2.6.2. На підставі заяви, зазначеної у п. 2.6.1. цих Правил, суб’єкт господарювання у 5-денний строк замовляє паспорт пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі.
2.6.3. На підставі паспорта пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі та експертної оцінки майна, що передається в оренду, управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради в 5-денний термін укладає договір оренди окремого, індивідуально визначеного майна, що є власністю територіальної громади м. Одеси, для установки та експлуатації пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі в м. Одесі (далі - Договір).
Порушення цих Правил є підставою для розірвання Договору в односторонньому порядку.
Об’єктом оренди є окреме, індивідуально визначене майно, що є власністю територіальної громади м. Одеси – тверде покриття, розміром, рівним площі пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі, не розташоване на земельних ділянках, відведених в установленому порядку у власність чи користування юридичним особам, фізичним особам-підприємцям, громадянам.
На підставі Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» договір на проведення оцінки майна, що передається в оренду, укладається між управлінням екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради, суб’єктом оціночної діяльності та суб’єктом господарювання.
Договір укладається на строк, зазначений у заяві, але не більше трьох років.
Плата за оренду окремого, індивідуально визначеного майна, що є власністю територіальної громади м. Одеси, стягується відповідно до чинного законодавства.
2.6.4. Суб’єкт господарювання погоджує паспорт пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі з:
- управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради;
- органами санітарного нагляду;
- ДАІ ОМУ УМВС України в Одеській області у випадках, передбачених чинним законодавством;
- органами пожежного нагляду.
2.6.5. У разі відсутності в складі сезонних, тимчасових об’єктів, торговельних рядів, торговельних майданчиків, зведення яких не потребує робіт з улаштування фундаментів, будівель та споруд, суб’єкт господарювання погоджує паспорт пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі з органами санітарного та пожежного нагляду.
2.6.6. Контроль за укладенням та реєстрацією договорів оренди окремого індивідуально визначеного майна, що є власністю територіальної громади м. Одеси, для установки та експлуатації пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, здійснює управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
2.6.7. Пункти дрібно-роздрібної торговельної мережі, встановлені з порушенням цих Правил, вважаються самовільно встановленими.
2.6.8. У випадку самовільної установки пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі, управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради надає суб’єкту господарювання припис про його демонтаж.
2.6.9. У випадку невиконання припису на демонтаж самовільно встановленого пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі, демонтаж здійснюється відповідним комунальним підприємством на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради за рахунок власника. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради на демонтаж пункту дрібно-роздрібної торговельної мережі готує управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
2.6.10. Демонтований пункт дрібно-роздрібної торговельної мережі зберігається на спеціальному штрафному майданчику, що охороняється, та може бути повернутий власнику після відшкодування вартості його зберігання, демонтажу та транспортування».
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з екології та надзвичайних ситуацій.
Міський голова О. Костусєв
а в договоре на паевое участие ты пишешь - пункт мелкорозничной торговли..так как размер паевого теперь не лоток или палатка - а пункт..
если ставить маф в центре (приморский), тоже через экологию?
нет. экология только парках и на пляжах.
а городе - управление торговли.
беги скорее,пока мораторий сняли.
договора даются новые до ноября 2012. продлевают старые до декабря 2012.
а потом введут другие правила..с нового года. читай по ссылке.
поставишь только там ,где они решат на схеме(ситуационный план) - и то..если там еще не занято..
спасибо.до ноября , а потом ? лучше с ментами договориться .
интересно и в какую приблизительно сумму выйдет оформление по закону ?
А кто знает, просто первый раз с этим сталкиваюсь, есть договор "про пайову участь в утриманні обєкту благоустрою", мы платим только фиксированную стоимость аренды по договору, плюс компенсация за Электроенергию, есть ли какие либо дополнительные налоги, если арендатор юр лицо, а сдает по субаренде этот участок физику, ну например налог на землю? или это уже мои фантазии?
Договор на юр лицо ООО на общей системе, ООО платит Узбережью , оно же это ООО, передает по субаренде этот участок физику, вот , поэтому ищу подводные камни для обоих в плане налогообложения.
если участок не в собственности ООО - какое право оно имеет передавать в субаренду?
только договор дает право осуществлять предпринимательскую деятельность.и именно тому,кто его заключил.
на каком основании вы будете работать?
вам нужно заключить договор о сотрудничестве.
с июня планируется ввести аренду твердого покрытия - вас ждут дополнительные расходы.
понятно,что ООО платит в гривнах и в кассу КП. а вы- налом и в долларах им.
при любой проверке серьезной -у вас будут проблемы.
Смотрите, получилось так, во-первых ООО и СПД- это одни и те же люди, просто формы собственности и деятельности разные, а хозяин один, и когда нужно было срочно на СПД регистрировать договор с Побережьем, пока места были, СПД еще не было открыто, т.е фактически ненакого было договор оформлять, оформили на свое ООО, чтоб места удержать, понимаете, был бы СПД к тому времени открыт и в голову никому не пришло бы это затевать, но так получилось.... Я с ООО все офиц. плачу на КП, и буду все эти счета перевыставлять на СПД, оно официально будет все компенсировать. Я так предположила что КП, все равно кто на этом месте стоять будет, тем более что в договоре с ними не было указано, о том что место нельзя передавать третьим лицам, если что конечно будем выкручиваться, слава богу договор только на сезон, до октября, протянем так. На счет договора о сотрудничестве-спасибо за идею.
мдя..намудрили вы.
так пусть ООО уже и висит ,не перевыставляйте счета.
сделайте договор о сотрудничестве.
типа место ООО,работник и товар - ЧП.
КП - все равно.
а вот проверяющим не все равно.
место можно передавать в субаренду только с разрешения горисполкома.
торговать можно только по договору.
у вас один выход - договор о сотрудничестве.
да спасибо, наверно так и сделаем, ох, это сотрудничество, это случайно не будет выглядеть как совместная деятельность, по НКУ вроде единщикам запрещено заниматься совместной деятельностью, + договора о совместной деятельности регистрируются в налоговой и там отдельная отчетность по ним, я бы этого вообще не хотела. ужас короче говоря....
Последний раз редактировалось Cирень; 15.05.2012 в 19:32.
Социальные закладки