Тема: Поезда, поезда.....

Ответить в теме
Страница 422 из 422 ПерваяПервая ... 322 372 412 420 421 422
Показано с 8,421 по 8,428 из 8428
  1. Вверх #8421
    Модератор
    Мистер Одесский Форум
    Аватар для maxx™
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одеса
    Возраст
    46
    Сообщений
    32,578
    Репутация
    14904
    Цитата Сообщение от Лесси Посмотреть сообщение
    «3,000 кілометрів» покликані розвантажити найпіковіші періоди: чимало пасажирів готові змінювати дату і навіть місяць подорожі за суттєво нижчої ціни. Для порівняння: у серпні, коли надскладно взяти квитки хоч кудись, залізниця перевозить 2,6 млн пасажирів, а в лютому лише 1,9 млн. Відповідно, в період з меншим навантаженням є можливість дозаповняти місця (навіть без додаткових рейсів можемо запропонувати до 200-250 тис місць на місяць в періоди нижчого попиту), пропонувати подорожі «за кілометри» й перевозити додатково пасажирів, не нарощуючи витрати
    Так і бачу як ті хто бажав прогулятись влітку коли тепло по горам поїдуть гуляти в дош/сніг/вітер/холод.
    Ті в кого нема грошей на дорогу по Україні нікуди не поїдуть навіть якщо дорога безкоштовна бо у витратах на подорож дорога то не найбільші витрати. Це ще одна спроба зелених показати як вони не вміють нічого робити, але намагаються за рахунок людей щось людям дати.
    У час коли не можуть зробити нормальну мобілізацію, коли на фронті не вистачає купа чого вони:
    Рада ухвалила зміни до держбюджету і забрала 8 мільярдів гривень у Києва
    а також,
    Уряд виділив «Укрзалізниці» понад 4,3 млрд грн для забезпечення стабільної роботи в умовах війни
    тобто по факту увесь банкет за рахунок мешканців столиці.
    І це вони виділяють гроші підприємству монополісту котре само не бажаж працювати та іншим не дає.


  2. Вверх #8422
    Не покидает форум Аватар для Richard
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Львов, Одесса
    Сообщений
    9,269
    Репутация
    2453
    Честнее наверное было бы просто отдать эти деньгии УЗ. Уз сейчас не просто монополист, она супер монополист, ведь сейчас нет ни воздушных, ни морских перевозок внутри страны. Но при этом УЗ, наверное, самое страдающее предприятие в настоящий момент. Ведь на их балансе не только подвижной состав, но и пути, и мосты, и железнодоожные станции и вся прочая ж/д инфраструктура, которая сейчас массово уничтожается на Востоке. И при всем при этом они умудряются продавать билеты по 5 долларов, по которому можно проехать 1,5 км. Посмотрел бы я на ДойчеБан в таких условиях и с такими тарифами

  3. Вверх #8423
    Модератор
    Мистер Одесский Форум
    Аватар для maxx™
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одеса
    Возраст
    46
    Сообщений
    32,578
    Репутация
    14904
    Цитата Сообщение от Richard Посмотреть сообщение
    Честнее наверное было бы просто отдать эти деньгии УЗ. Уз сейчас не просто монополист, она супер монополист, ведь сейчас нет ни воздушных, ни морских перевозок внутри страны. Но при этом УЗ, наверное, самое страдающее предприятие в настоящий момент. Ведь на их балансе не только подвижной состав, но и пути, и мосты, и железнодоожные станции и вся прочая ж/д инфраструктура, которая сейчас массово уничтожается на Востоке. И при всем при этом они умудряются продавать билеты по 5 долларов, по которому можно проехать 1,5 км. Посмотрел бы я на ДойчеБан в таких условиях и с такими тарифами
    Ну ще є автомобільні перевезення.
    До повномасштабного було все абсолютно те саме - УЗ тримало це все на балансі, продавало дешеві квитки та плакало що вони збиткові. Але закрити цей збитковий бізнес та пустити приватних перевізників з своїми вагонами та своєю тагою вони не бажали о як тоді усяким лещенкам та іншим отримувати гроші просто так? Та й якщо пустити приватних перевізників то треба реальні ціні на обслуговування бо з цінами де складовою є відкати ніхто не буде здійснювати пасажирські перевезення.
    І порівняння з дойчебаном не зовсім правильне - у дойчебана на кожній зупинці уся інфраструктура з онлайн табло, працюючими ліфтами та іншими елементами інфраструктури типа дивитись рух потяга у реальному часі в інтернеті. У УЗ з цього тільки перон котрий залишився з часів совка, іноді напіврозвалена будівля типа зупинки і табличка з назвою станції тому витрати на інфраструктуру в дойчебана вище. І у дойчебана деякі потяги реальо їдуть 200 км/год, а такі рейки теж дорожче в обслуговуванні.

  4. Вверх #8424
    Не покидает форум Аватар для Richard
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Львов, Одесса
    Сообщений
    9,269
    Репутация
    2453
    Цитата Сообщение от maxx™ Посмотреть сообщение
    Ну ще є автомобільні перевезення.
    До повномасштабного було все абсолютно те саме - УЗ тримало це все на балансі, продавало дешеві квитки та плакало що вони збиткові. Але закрити цей збитковий бізнес та пустити приватних перевізників з своїми вагонами та своєю тагою вони не бажали о як тоді усяким лещенкам та іншим отримувати гроші просто так? Та й якщо пустити приватних перевізників то треба реальні ціні на обслуговування бо з цінами де складовою є відкати ніхто не буде здійснювати пасажирські перевезення.
    І порівняння з дойчебаном не зовсім правильне - у дойчебана на кожній зупинці уся інфраструктура з онлайн табло, працюючими ліфтами та іншими елементами інфраструктури типа дивитись рух потяга у реальному часі в інтернеті. У УЗ з цього тільки перон котрий залишився з часів совка, іноді напіврозвалена будівля типа зупинки і табличка з назвою станції тому витрати на інфраструктуру в дойчебана вище. І у дойчебана деякі потяги реальо їдуть 200 км/год, а такі рейки теж дорожче в обслуговуванні.
    До войны УЗ была прибыльное.В плюс они вышли, ЕМНИП, в 18-м году. Понятно, что до ДБ нам еще далеко, но как человек, постоянно пользующийся их услугами, могу сказать, что разница между сервисом 25-го года и 19-го просто огромна. Новые вагоны появляются, новые сервисы тоже.

  5. Вверх #8425
    Модератор
    Мистер Одесский Форум
    Аватар для maxx™
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одеса
    Возраст
    46
    Сообщений
    32,578
    Репутация
    14904
    Цитата Сообщение от Richard Посмотреть сообщение
    До войны УЗ была прибыльное.В плюс они вышли, ЕМНИП, в 18-м году. Понятно, что до ДБ нам еще далеко, но как человек, постоянно пользующийся их услугами, могу сказать, что разница между сервисом 25-го года и 19-го просто огромна. Новые вагоны появляются, новые сервисы тоже.
    Я не знаю що там з сервісами, мене цікавить виключно перевезення. І тут порівняння з дойчебаном теж буде не на користь УЗ - регіональні перевезення у дойчебана набагато краще розвинуті, ніякого натовпу в електричках немає, вони їздять кожні 1-2 години та мають гарні стиковки з швидкими потягами. І мережа там набагато краще розвинута ніж в нас, де з часів совка залишились колії орієнтовані на перевезення вантажів, а не пасажирів.

  6. Вверх #8426
    Постоялец форума Аватар для Макарошка
    Пол
    Женский
    Адрес
    -ОДЕССА-
    Сообщений
    1,429
    Репутация
    1162
    С праздником!! Нажмите на изображение для увеличения
Название: IMG-dcf6b45cdf58b6d0da15b200bf7298aa-V.jpg
Просмотров: 3
Размер:	126.2 Кб
ID:	13623987
    На халяву всё кошерно!!))

  7. Вверх #8427
    Не покидает форум Аватар для Лесси
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    23,173
    Репутация
    27511
    Ндаа, завезли щось надзвичайно забористе, колумбійське, не інакше.

    3000км кожному, при цьому:

    Скоро залізниця може зупинитися. Всі ресурси вичерпались. Треба рятувати, – член Наглядової ради Укрзалізниці Лещенко

    Ціни на квитки СВ і 1-го класу «Інтерсіті» можуть зрости: такі найближчі плани в залізниці.
    ...Мы жили тогда на планете другой((((

  8. Вверх #8428
    Не покидает форум Аватар для Richard
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Львов, Одесса
    Сообщений
    9,269
    Репутация
    2453
    Ну потому и дают 3000 км. Этиж км дают не за счет УЗ, а за счет налогов, которые мы платим в казну. Все перевозки по этой программе будут компенсированы УЗ государством. Это сделано как раз для ее поддержки


Ответить в теме
Страница 422 из 422 ПерваяПервая ... 322 372 412 420 421 422

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения