Как автомобилисты страны встретят Пятницу, 28 ноября...
28.11.08 вступает в силу "Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації", утв. Приказом МВС № 534 от 13.10.08.
Как проверяют:
"Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції (далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі дислокацією.
На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих, що рухаються в колонах. "
Что проверяют:
"(a) гальмова система та її складники
(b) система випуску
(c) вміст CH / димність випускних газів дизельного двигуна
(d) вміст CO (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ)
(e) рульове керування та його складники
(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації
(g) колеса/шини
(h) підвіска (видимі дефекти)
(i) шасі (видимі дефекти)
(j) переобладнання
(k) інші недоліки (згідно з підпунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 (із змінами))
(l) підтікання палива та/або оливи"
Что будет:
"У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення."
И в качестве финального аккорда:
"Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для оформлення результатів проведення державного технічного огляду"
[url]http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z1107-08[/url]
Ну блин уже достали окончательно
Сначала эти непомерные сборы за переоформление при покупке, вынуждающие полстраны ездить по доверенности. Невозможность переформить автомобиль с безномерным кузовом, противоречащая здравому смыслу и конституции. Эта дебильная страховка. Потом слухи про резкое повышение техосмотра. Потом массовый отъём прав (зимой). В то же время беспредел на дорогах со стороны чиновников и их детишек (по делу Петросяна, как я понимаю, до сих пор ведётся следствие). Слухи про предельный срок эксплуатации автомобилей. Срок годности прав и необходимость пересдавать на них раз в несколько лет. Эвакуаторы (которые пусть даже в принципе я и поддерживаю как идею, но реализованные как всегда в нашей стране в виде откровенного вымогательства в частный карман). Временные талоны. Медицинские справки. Аптечки и огнетушители. Дикие штрафы. Слухи про проверки номеров агрегатов с тяжёлыми последствиями. Знаки «40» в чистом поле и не только (например, знак перед Тотусом, после которого я потерял всякое уважение к городской службе знаков), за которыми сидят в засаде геи.
(И всё это на фоне единственного автобана в стране между Киевом и Бориспольским аэропортом длиной 13 км…)
А теперь ещё и такое?! Не, с меня хватит. Даже при том, что я езжу ничтожно мало, не больше 15 тысяч в год. Но пора уже понять, что кое-кто не успокоится сам. А успокоить их придётся нам.