Одесса: 8°С (вода 9°С)
Киев: 3°С
Львов: 4°С

Тема: Дипломатические номера

Ответить в теме
Страница 1 из 3 1 2 3 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 20 из 44
  1. Вверх #1

    По умолчанию Дипломатические номера

    Доброго дня форумчане если интересует получение номеров дипломатического статуса расскажу и помогу их получить на основе междунарадного и бенефициарного права.


  2. Вверх #2
    Живёт на форуме Аватар для Cashtane
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Фонтан
    Сообщений
    4,911
    Репутация
    1006
    ну расскажите мне в личку, сколько стоит получить такие номера, и какие привелегии они дают, и сколько денег это стоит, и что мне будет в случае, если меня попросту скажем спалят на горячем
    rb20e

  3. Вверх #3
    Что знадчит спалят на горячем?

  4. Вверх #4
    Что это дает? Типа "красивый" номер или еще что-то?

  5. Вверх #5
    Цитата Сообщение от MamaCat Посмотреть сообщение
    Доброго дня форумчане если интересует получение номеров дипломатического статуса расскажу и помогу их получить на основе междунарадного и бенефициарного права.
    Интересует получение номеров дипломатического статуса .Что нужно для этого кроме денег? Расскажите,плиз,думаю многим будет интересно..

  6. Вверх #6
    И мне пожалуйста...Или это очередная офера?
    Как много психов в Одессе и как мало у меня патронов!!!

  7. Вверх #7
    Какие дип. номера? ) Люди вы где живете?

  8. Вверх #8
    Модератор Аватар для CR@ZY_KOT
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    35
    Сообщений
    1,001
    Репутация
    132
    С этим номером тебя никто не остановит если не будет грубых нарушений ПДД. А если будет, то передадут жалобу в посольство, а они там скажут что у них таких нету, тогда будет попа по полной.
    Не говори мне что делать и я не скажу куда тебе идти...

  9. Вверх #9
    Если не нарушать пдд, тои с самым конченым номером никто не остановит)))
    Как много психов в Одессе и как мало у меня патронов!!!

  10. Вверх #10
    Номера выдаютя в гаи легально никаких афер это 1,номер дип корпуса титульно суверенного народа украины дает все привелегии дип корпусов нерезидентов.Для получения дип номеров нада получить паспорт титульно суверенного народа украины (бенефициара) что дает возможность выйти из под юриздикции унитарного государства украина
    Последний раз редактировалось MamaCat; 01.08.2011 в 18:46.

  11. Вверх #11
    По поводу стоимости в Одессе есть дилигированный человек который занимается оформлением заявлений на получение паспорта и выдачей самих паспортов это стоит 800 гр. через месяц получаете паспорт.Паспорт нужен для смены юр стануса с физ лица (см. значение ) на людина как написано в конституции украины.После смены юр статуса начинается переписка дип корпуса (от вашего лица ) с органами держ влады в которой обьясняется ваш новый юр статус на основании которого они должны выдать вам дип номера согласно международного права.Никто никаких денег до получения номеров не берет!!

  12. Вверх #12
    Пропоную для непосвячених в тему "Суверенного народу" прочитати цей матеріал і висловити своє враження як він сприймається. А для всіх інших Суверенів прийняти участь в його обговоренні.

    Інформація для ознайомлення і роздуму на тему:
    «Як вільних людей у правовому статусі граждан СРСР перетворили на фізичних осіб (рабів, мігрантів, найманців, «живий товар») повністю полишивши волі і всіх прав(окрім права народитись і померти) і залишили одні обов’язки

    Дещо з хронології подій:
    1. 16 липня 1990 року ВР Української РСР виражаючи волю народу України і т.і. проголосила «державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повагу і неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах».
    «Громадяни Республіки всіх національностей становлять народ України. Народ України є єдиним джерелом державної влади в Республіці.»
    « Українська РС Республіка здійснює верховенство права на всій своїй території.»
    « Народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України.
    Земля, її надра, повітряний простір, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території Української РСР, природні ресурси її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, весь економічний і науково-технічний потенціал, що створений на території України, є власністю її народу, матеріальною основою суверенітету Республіки і використовується з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб її громадян.»
    «Декларація є основою для нової Конституції, законів України і визначає позиції Республіки при укладанні міжнародних угод.»

    2. 1991 рік : Україна у складі СРСР у статусі Української Радянської Соціалістичної Республіки, всі громадяни СРСР, паспорт СССР визначав народно республіканську і національно громадянську приналежність,тобто кожен був гражданіном СРСР і у кожного у паспорті і у свідоцтві про народження стояла національна ідентичність.
    Народна економіка – некомерційний простір: існують заводи, фабрики, цехи, майстерні, копальні і т.д.
    Власність : Государственная (державна), народна, колгоспна, комунальна, індивідуальна.
    Багаторівність економіки: союзний рівень, республіканський, місцевий.
    Життєдіяльність громадян врегульовується Цивільним, Сімейним, Житловим, Адміністративним, Кримінальним Кодексами.
    24 серпня 1991 року проголошення незалежності України.

    3. З 1991 року на протязі п’ятирічного періоду тривав процес визначення суб’єктів для нової Конституції України.
    Україну, як народ, представляють українці ( Францію – французи, Німеччину – німці і т.д.)
    4. 28.12.1994 рік – Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 334/94- ВР

    5. 1996 рік – прийняття нової Конституції України – Основного Закону. Це міжнародний договір корінного народу України (УКРАЇНЦІВ) з іншими народами світу, які визнали суверенітет країни Україна та суверенітет УКРАЇНЦІВ у 1991 році. Конституцію (країни) України прийнято, «усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішніми та прийдешніми поколіннями».
    Суб’єктами Конституції України визначено людину і громадянина, які належать, відповідно, до корінного народу і національних меншин.
    Розділ ХV Конституції України визначав внутрішній розвиток країни Україна в період (1996-2001 роки) перехідних положень Конституції України і внутрішній розвиток країни Україна в період після закінчення дії (2001 р.) перехідних положень Конституції України.
    Під час дії Перехідних положень КУ кожен мав право визначитись або у статусі корінного народу, або у статусі національних меншин.Скористалися цим правом тільки УКРАЇНЦІ, заявивши, що український народ є і спадщину від Української РСР приймає.

    А тим часом, починаючи з 1994 року (Закон України «Про Державний реєстр фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів» №320/94-ВР) , починається процес «офізичення» українців ( Постанова КМУ від 28 вересня 1996 р. № 1182) – перетворення на фізичних осіб, не пояснивши народу соціально-правову суть цього статусу та його наслідки.
    Проходить заміна Паспорта СССР на Паспорт громадянина України (паспорт перехідного періоду, його дія закінчилась 1 вересня 2010 року), з паспорта вилучена графа «національність» немає її і у Свідоцтві про народження.
    Економіку України поступово переводять на ринкові відносини: з’являються маленькі комерційні відділи, а потім повністю переводять у комерційний простір: заводи, фабрики, цехи, майстерні і т.д. стають підприємствами.
    Комерційна діяльність – діяльність на свій страх і ризик, де все продається і все покупається і нічого не виробляється.
    В результаті:
    - з цілісної Української Радянської Соціалістичної республіки згідно КУ 1996 року виділились дві юрисдикції: Суверенного Народу України і національної унітарної держави Україна (так звана «наша держава»), які взаємодіють згідно договору ТРДПАУ № 5535515469 і мають між собою дипломатичні стосунки.
    - З’явились нові суб’єкти економічної діяльності: «фізична особа», «юридична особа». Всіх зобов’язали перереєструватись: був приватний підприємець – став фізична особа-підприємець, був завод, фабрика, цех, майстерня і т.д. – стала юридична особа.
    Поступово відбувалась підміна понять, зміна суті і смислового навантаження слів і термінів. Але хіба від цього втратило слово – від цього втратили ми. І втрати ці дуже суттєві !!! Як порівняти які більші: економічно-матеріальні чи гуманітарно-правові ?

    В період з 28 червня 1996 року, в порядку виконання положень Конституції України, корінний народ України самозорганізував свою економіку:
    в організаційно-правову форму Республіки Суверенного Народу України;
    в організаційно-правову форму Государства Титульного Суверенного Народу України.
    Владні урядові фінансово-економічні системи корінного народу України відображають прийняті в Європі міжнародні стандарти. Держави Європи існують при корінних народах Європи.

    В період дії перехідних положень Конституції України (28 червня 1996 – 28 червня 2001 року) корінний народ України самовизначився як Суверенний Народ України. Суверенний Народ України здобув публічне визнання міжнародного співтовариства. Корінний народ України в межах історичного ареалу свого існування створив:

    свою муніципальну міжнародну владно-адміністративну інфраструктуру на засадах Європейської Хартії про місцеве самоврядування;

    свою муніципальну міжнародну банківсько-фінансову інфраструктуру на засадах ст.5 та ст.69 Конституції України;

    свою муніципальну міжнародну судово-правоохоронну систему на засадах ст.55 Конституції України;

    свою некомерційну зовнішньоекономічну дипломатичну систему по відношенню до будь-яких товаро-комерційних утворень – національних організацій торгівлі, регіональних організацій торгівлі та Світової Організації Торгівлі.

    Правове існування корінного народу України визначено положеннями п.3 ст.92 Конституції України.
    Народи самовизначаються в некомерційному економічному просторі. Народи самоуправляються поза межами комерційного економічного простору. Народи без будь-яких перешкод створюють міжнародні неурядові організації, представництва яких завжди є нерезидентами комерційних економічних просторів вільного обігу торгового товару.

    Будь-який представник Суверенного Народу України не є платником податку на землю, не підпорядковується будь-якому земельному рішенню рад громад фізичних осіб та не являється землекористувачем. Всі представники Суверенного Народу України без вийнятку є власниками землі в порядку спадку історичної Батьківщини. Такий правовий порядок визначається паспортом Республіки Суверенного Народу України

    6. січень 2000 року – Введення до застосування і перехід зі статистичних загальних класифікаторів галузей народного господарства (ЗКГНГ) на міжнародні класифікатори видів економічної діяльності (КВЕД).

    Під назвою різного роду реформ починається процес нищення колгоспів, заводів і фабрик шляхом перетворення їх у підприємства і перереєстрації у «товариства з обмеженої відповідальністю», відкриті та закриті акціонерні товариства.
    7. серпень 2001 року – завершення терміну дії Перехідних положень Конституції України.
    - Вилучення із Законів слів з коренем «народ», перереєстрація Рад народних депутатів в комерційні неприбуткові організації (ст..52 п.3 Господарського кодексу України «Не можуть здійснювати некомерційну господарську діяльність органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи»),
    - заміна печаток, в яких народне визначення структурної одиниці замінено номером коду. Так було вилучено з правового офіційного юридичного застосування поняття «Народ», «Людина» в комерційному просторі національної унітарної держави Україна.
    8. 2004 рік – Закінчена заміна гражданських паспортів СРСР на нові паспорти громадянина України.
    Введення в правове поле країни Україна Цивільного кодексу, у зв’язки з чим визнати таким, що втратив чинність з 1 січня 2004 року Цивільний кодекс Української РСР від 18 липня 1963 року.
    Цивільний кодекс України звужує права надані Конституцією України, що протиріче ст.22, 64 КУ: Людина, як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою.(ст.24 ЦКУ)
    Ніхто в жодному офіційному документі не надав роз’яснень щодо соціально-правової суті терміну «фізична особа» – раб, мігрант, заробітчанин, найманець, «живий товар», «живе тіло – дитя природи», серв в сервітуті. І ніхто не звернув уваги на те, що всі, хто отримав правовий документ «Картку фізичної особи – платника податків» з індетифікаційним номером, який стає їх головним документом, бо без нього не вчиняється жодної юридично значимої дії, фактично були виведені за межі Конституції України і позбавлені всіх, гарантованих їм Конституцією України, прав. Поступово приходить розуміння, що чомусь Конституція України не діє.
    Як відомо, Конституція України визнана одною з найкращих у світі, в тому числі і через те, що в неї введено правовий суб’єкт – ЛЮДИНА.
    В результаті маємо: Є Конституція України – Основний Закон, суб’єктами якої є людина (корінний народ) і громадянин (національні меншини при корінному народі), і є Цивільний кодекс України (дзеркальна копія з Римського права – рабського права), суб’єктами якого є фізичні і юридичні особи.
    Згідно Конституції України, кожен має право на самовизначення, але до того часу поки не отримав паспорт-картку, що буде видаватись в обмін на паспорти перехідного періоду громадянина України.
    Самовизначитись в своєму правовому статусі: або
    1) повернутись під правоздатність Конституції України, отримавши Паспорт Людини корінного народу України і вийти з під юрисдикції комерційного простору; або
    2) залишитись під юрисдикцією Цивільного кодексу України і отримати паспорт-картку фізичної особи, навічно закріпивши за собою і всіма своїми нащадками правовий статус раба, мігранта, тобто повністю обезправленого.
    Тут треба звернути увагу на те, що, відповідно до Постанови КМУ № 190 від 24 лютого 2010 року, функції з реєстрації місця проживання та перебування фізичних осіб в Україні покладено на Державну міграційну службу. «Паспортні столи» виведені з системи МВС на їх місці відкрито «Відділи з реєстрації фізичних осіб, громадян та осіб без громадянства» (зрозуміло, що ці три категорії осіб чимось різняться між собою) системи Державної Міграційної служби.
    УВАГА !!! Після самовизначення повторна зміна правового статусу неможлива: отримавши паспорт-картку фізичної особи (міграційну картку мігранта) Ви назавжди втрачаєте можливість отримати правовий статус Людини і передати його своїм нащадкам, але отримавши Паспорт Людини корінного народу України Ви можете понизити себе в статусі і правах і отримати паспорт-картку фізичної особи (раба, мігранта) та при цьому автоматично втратити правовий статус Людини корінного народу України і право його відновити.
    9. 2004-2010 роки продовжувався процес поступового звуження прав фізичних осіб.
    Всі суб’єкти підприємницької діяльності перереєстровуються в економічні сектори комерційної діяльності S.11- S.15. Все багатоманітне структуроване по галузях економіки народне господарство України звужене тільки до виробництва ринкових товарів та надання послуг (Наказ Деркомстату № 96 від 18.05.2005 р. Про затвердження Класифікації Інституційних секторів (КІСЕ) України) .
    «S.14 Домашні домогосподарства**
    **до сектору домашніх господарств належать фізичні особи (населення) або невеликі групи осіб, що проживають разом (ідентично поняттю «сім'я»)»
    Оподаткування діяльності у секторах S.11- S.15 завжди було несумісним з оподаткуванням діяльності виробничих секторів економіки і призвело до знищення виробництва, як такого. Все заполонила купівля-продаж та надання послуг.
    10. 5 жовтня 2005 року Рішення Конституційного Суду України (справа № 1-5/2005) визнає реалії, що всі фізичні особи знаходяться поза межами Конституції України.
    Народ з фізичних осіб не складається, народ складається з людей – жінка та чоловік (категорії людини) поєднуються у сім'ю, створюють родини для народження дітей і продовження свого Роду. З РОДІВ складається НАРОД.
    11. КВЕД визначає вид діяльності і є документальним підтвердженням дієздатності. Увесь світ, в тому числі і Україна у ст..8 КУ, наголошує на верховенстві права. Верховенство по правоздатності, а не по посаді. Правоздатність визначається КВЕДами: за світовим стандартом (ISIC), за європейським стандартом (NACE), і за національним стандартом (КІСЕ).
    Саме тому Україна для входження до Євросоюзу на стандарти NACE, повинна, в першу чергу, привести економіку у відповідність до правоздатності. Тому всі постанови, рішення, розпорядження регламентуються визначеним часом входження в спільний простір.
    Виконання цих документів дає об’єктам певну правоздатність і після закінчення перехідних положень (тимчасових) виконати заднім числом ці умови буде неможливо.
    ВР і КМУ, приймаючи закони, постанови, розпорядження, але не виконуючи їх, самі виявились у неприглядному становищі на острові – державі, яка ще й досі ніде не зареєстрована і, економічна територія якої, невпинно скорочується.
    По розпорядженню КМУ № 976-р від 08.11.2007 року ця територія має скоротитись до 2012 року на 70 %, а до 2018 року до 10 %.

    Знайшлись мудрі Люди, високого рівня професіонали, фахівці з міжнародного права, внутрішнього законодавства, які на протязі більш ніж 10 років слідкували за процесами, які відбуваються в Україні з повним розумінням того, ЩО відбувається, чітко виконуючи всі необхідні дії і вкладаючись у визначений термін.
    В результаті маємо: офіційно зареєстровані у КВЕД 99.00.0 і визнані у міжнародних колах (S.2 – Інший світ) Государство Титульного Суверенного Народу України, Республіку Суверенного Народу України, Державу Українського Народу і Українську Народну Державу у повній відповідності до Конституції (країни) України.
    12. 27.04.2007 року приймається Закон України № 997-V, яким «визнати таким, що втратив чинність Закон України «Про власність».
    2.Юридичні особи, які створено до набрання чинності цим Законом, зобов’язані протягом року з дня набрання чинності цим Законом привести свої статути у відповідність з цим Законом.», тобто слова «власність, власники» вилучити.
    Це означає:
    Для фізичних осіб: раб (мігрант, найманець, «живий товар») власності мати не може. Приватизація - «Приват» (у перекладі з італ.) –добровільна відмова від своїх прав. Добровільна відмова від названого в Держакті:
    - нерухомість відмова від ордеру
    - земельна ділянка відмова від Сертифікату
    - рухоме майно при реєстрації у техпаспорті вилучена графа ВЛАСНИК (хто ?), а внесена графа ВЛАСНІСТЬ (чия ?) – « С 4».
    - При купівлі-продажу майна вводиться в документ право третьої сторони.
    Так, як фізичні особи не є суб’єктами Конституції України, то подальші події, стосовної їх долі, з боку ВР і КМУ набувають смисл та логіку.
    Для юридичних осіб: вони перетворюються з колишніх власників на дочасних (до часу «Х») охоронців майна та матеріальних та інших цінностей, примусово, у шахрайський спосіб, вилученого у них майна.
    13. 16.12.2009 р. Наказ № 481 Держкомстату України визначає, що юридичні особи не є статистичними одиницями.
    Єдиний Державний Реєстр (ЄДР) і Єдиний Державний Реєстр підприємств і організацій (ЄДРПО) вже не мають на кінці літеру «У» - України, тобто ці реєстри вже не є українськими, не належать Україні, хтось тримає їх за межами України.
    Щоб побачити всю картину треба скласти її з окремих «пазлів» в одне ціле. Спробуємо це зробити.
    Конституція України затверджує положення, за яким в Україні рабства не має. Виходить рабства не має, а раби є. Хтось тримає на території України своїх рабів, бо обліковує їх у реєстрах, які не є Українськими, не належать Україні.
    Юридичні особи не є статистичними одиницями держави, а статзвітність здають – кому ?
    Відповідно до згаданого вище Господарського кодексу України (ст..52 п.3) всі органи державної влади (в т.ч. правоохоронні) і місцевого самоврядування не мають права займатись некомерційною діяльність, тобто якою діяльністю вони займаються ? Відповідь – комерційною !
    Щоб займатись комерційною діяльністю треба зареєструватись як юридична особа, які не є статистичним одиницями держави і обліковуються не в українських реєстрах.
    Цікава виходить картина ? Починаючи з сільських рад до Верховної Ради ненародних депутатів, міліції, прокуратури, суди, Кабінет Міністрів, податкові адміністрації, Національний банк України (м.Київ) – всі є юридичними особами, які не є статистичними одиницями держави Україна!

    Наостанок ще дещо про Цивільний кодекс України.
    У ньому визнається людина коли вона ще ненароджена і знаходить в утробі жінки і після смерті у статті, про шанобливе ставлення до тіла померлої людини.
    Після народження дитина стає фізичною особою: від фізичної особи народжується фізична особа (від раба народжується раб).
    01.07.2010 року Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану». Ну, здавалося б, реєстрація стану народження, смерті, одруження, розлучення і т.і. А в ньому вже прописується (приводиться у відповідність до ЦКУ) реєстрація народження фізичної особи (не дитини, не людини, навіть не громадянина!!!).
    Прикінцеві положення цього Закону визначають таким, що втратив чинність Закон України «Про реєстрацію актів громадянського стану». Були громадяни, а стали цивільники.
    Ст.1 цього Закону визначає сферу його застосування «п.2 Дія цього Закону не поширюється на порядок проведення реєстрації громадянства України.»
    Це тільки невелика частинка інформації на тему «Суверенний народ України», її вивчення для багатьох виявляється складним для розуміння, буде багато питань, але часу залишається все менше…
    А Самовизначення – особиста справа кожного !
    Это краткая хронология которую писал суверен из другого города для форума

  13. Вверх #13
    User banned Аватар для Ultrasonic
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса/Marbella
    Сообщений
    783
    Репутация
    277
    Цитата Сообщение от MamaCat Посмотреть сообщение
    Номера выдаютя в гаи легально никаких афер это 1,номер дип корпуса титульно суверенного народа украины дает все привелегии дип корпусов нерезидентов.Для получения дип номеров нада получить паспорт титульно суверенного народа украины (бенефициара) что дает возможность выйти из под юриздикции унитарного государства украина
    Цитата Сообщение от MamaCat Посмотреть сообщение
    По поводу стоимости в Одессе есть дилигированный человек который занимается оформлением заявлений на получение паспорта и выдачей самих паспортов это стоит 800 гр. через месяц получаете паспорт.Паспорт нужен для смены юр стануса с физ лица (см. значение ) на людина как написано в конституции украины.После смены юр статуса начинается переписка дип корпуса (от вашего лица ) с органами держ влады в которой обьясняется ваш новый юр статус на основании которого они должны выдать вам дип номера согласно международного права.Никто никаких денег до получения номеров не берет!!
    бугага, я под столом просто

    "разведи прохожего на себя похожего" (с)



    мож я рано, мож надо было поиграть, спросить куда деньги заносить?

  14. Вверх #14
    Уважаемый дело ваше верить иль нет.Я предложил помощ и дал инфу к размышлению
    Просьба не флудить задавать вопросы по сути.
    Для тех кто считает что это бред,развод,афера и т.д не тратьте свое драгоценное врямя на чтение бреда и написание ответов.Спорить и доказывать не собираюсь.
    Последний раз редактировалось MamaCat; 01.08.2011 в 20:31.

  15. Вверх #15
    ЗАЧЕМ мне ЭТОТ номер?
    Ответь на такой вопрос.
    Здесь, в ЛС, без разницы.

  16. Вверх #16
    Цитата Сообщение от crypto Посмотреть сообщение
    ЗАЧЕМ мне ЭТОТ номер?
    Ответь на такой вопрос.
    Здесь, в ЛС, без разницы.
    Перед соседями "понт" кинешь Он же дороже денег (с)

  17. Вверх #17
    Постоялец форума Аватар для AmbA
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса, Украина
    Возраст
    48
    Сообщений
    2,546
    Репутация
    531
    Записей в дневнике
    3
    Интересно будет встретить водителя на "Космиче" 412 с дип.номерами. )) Мутное лобовое стекло, лысая резина, покрашен кисточкой - и дип номера...
    DIVING INSTRUCTOR NORMOXIC TX LVL
    IANTD #7656. Valid 2018 year

  18. Вверх #18
    Цитата Сообщение от AmbA Посмотреть сообщение
    Интересно будет встретить водителя на "Космиче" 412 с дип.номерами. )) Мутное лобовое стекло, лысая резина, покрашен кисточкой - и дип номера...
    У инспекторов ДАИ при встрече с такой автивкой будет истерика

  19. Вверх #19
    Хотелось бы увидеть как выглядят эти номера, хотя бы на фото и еще интересно, какие правовые и собственнические возможности добавляются либо отнимаются, в случае замены паспорта?! Думаю это многим интересно. Спасибо!

  20. Вверх #20
    Цитата Сообщение от Алексей_К Посмотреть сообщение
    Хотелось бы увидеть как выглядят эти номера, хотя бы на фото и еще интересно, какие правовые и собственнические возможности добавляются либо отнимаются, в случае замены паспорта?! Думаю это многим интересно. Спасибо!
    Тип4 Дипломатические номера http://biginfo.com.ua/index.php?go=Content&id=60

    Последний раз редактировалось Спецагент; 02.08.2011 в 15:40.


Ответить в теме
Страница 1 из 3 1 2 3 ПоследняяПоследняя

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения