Одесса: 1°С (вода 8°С)
Киев: -1°С
Львов: -4°С

Тема: Способ как уменьшить коммунальные платежи (документы)

Ответить в теме
Показано с 1 по 4 из 4
  1. Вверх #1

    По умолчанию Способ как уменьшить коммунальные платежи (документы)

    Взято здесь

    В сети появилось интересное пособие как уменьшить платежи за услуг ЖЭКа, по опыту борьбы с ЖЭКами/ЖКС/ДЭЗ во Львове.

    Проблема

    Стосунки мешканців адміністративних центрів України з підприємствами, що надають послуги з обслуговування будинків і споруд та прибудинкових територій (в основному - колишніми ЖЕКами), характеризуються високим рівнем конфліктності, судовими справами та зростанням вартості послуг. Окремі послуги (ремонт конструктивних елементів будинків, підготовка до експлуатації будинків в осінньо-зимовий період, обслуговування будинкових систем тепло- та водопостачання, водовідведення, тощо) роками оплачуються, але не виконуються, що призводить до порушення прав та інтересів споживачів.

    Крім цього, поступлення не зароблених коштів на рахунки підприємств-виконавців породжують фінансові зловживання, стають джерелом корупції при перевірках цих підприємств державними контролюючими органами та владними органами місцевого самоврядування.

    Шляхи вирішення проблеми

    Мешканці та споживачі послуг інших категорій (квартиронаймачі, власники або орендарі нежитлових приміщень) надалі – Споживачі, за взаємною згодою їх більшості, можуть замовити у Виконавця (ЖЕКу) тільки потрібні їм послуги, відмовившись від окремих послуг з обслуговування будинків і споруд, які не надаються або надаються неякісно.

    Розрахунок вартості кожної замовленої послуги здійснюється Виконавцем для окремого будинку і перевіряється та узгоджується представниками* Споживачів.

    Останнім етапом цього процесу є підписання окремих договорів між Виконавцем послуг та Споживачами відповідних, названих вище, категорій.

    Правові підстави для вчинення дій

    Відповідно до п. 17 ст. 1, ст. 5 Закону України „Про захист прав споживачів” та п. 1 ст. 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” Споживач має право* вільно вибирати та отримувати у Виконавця потрібні йому послуги виключно на договірних засадах.

    Відповідно до пункту 1) частини 1. статті 20 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” та ст. 6 Закону України „Про засади державної регуляторної політики
    у сфері господарської діяльності” Споживачі окремого будинку мають право ініціювати перегляд переліку замовлених у Виконавця послуг на будь-якому етапі взаємовідносин сторін.

    Механізм відмови мешканців від окремих послуг Виконавця визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 529 від 20.05.2009 р. „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”.

    Громадяни, які представляють інтереси Споживачів конкретного будинку у стосунках з Виконавцями послуг чи виконавчими органами місцевого самоврядування, діють на підставі положень Розділу IV „Правочини. Представництво” Цивільного кодексу України.

    Перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, у м. Львові є доведеними до Споживачів. Вони вказуються у „Повідомленні на оплату житлово-комунальних послуг”, які щомісячно направляються Споживачам Виконавцями цих послуг.

    За результатами волевиявлення замовників послуг – Споживачів, Виконавець зобов’язаний зменшити перелік послуг для конкретного будинку порівняно з переліком, визначеним виконавчим комітетом місцевої ради, оскільки визначення переліку та обсягу замовлення послуг законодавчо закріплено за Споживачами.

    *Прим. Для реалізації своїх прав мешканці багатоквартирних будинків (окремих під’їздів), повинні проявити певний рівень організованості для визначення переліку послуг та особи (осіб), які будуть представляти їх інтереси у стосунках з ЖЕКом.

    ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Для реалізації своїх прав та інтересів Споживачам необхідно зробити наступне:

    1. Ініціативний Споживач або їх група (надалі – Ініціатор) розповсюджує серед Споживачів будинку (під’їзду) бланки Заяви до Виконавця послуг (форма Заяви додається). Споживачі погоджують між собою перелік послуг, які вони замовляють у Виконавця для свого будинку. Відсутність у будинку частини Споживачів не є перешкодою для реалізації права їх простої більшості на врегулювання стосунків з Виконавцем. Призначення Заяви – повідомити Виконавця про волевиявлення Споживачів та можливі наслідки ігнорування цього волевиявлення.

    2. Ініціатор за власним підписом (підписами) направляє Виконавцю Повідомлення (форма Повідомлення Виконавця послуг додається) про волевиявлення Споживачів щодо переліку послуг, які замовляються у цього Виконавця. До Повідомлення додаються Перелік послуг (форма Переліку замовлених послуг додається), та Заяви Споживачів, воно реєструється у Виконавця належним чином або направляється йому рекомендованим листом з описом та повідомленням Ініціатора про вручення цього поштового відправлення керівнику Виконавця.

    Докази повідомлення Виконавця та ксерокопії Заяв зберігаються у Ініціатора. Така процедура забезпечує права Споживачів на той випадок, коли Виконавець не вчиняє ніяких дій, а через певний час звертається до суду з позовом про стягнення коштів з кожного Споживача окремо.

    Рішення Споживачів про замовлення певного переліку послуг доводиться Виконавцю шляхом направлення йому Повідомлення з відповідними додатками за умови узгодженого волевиявлення не менш, ніж 50% Споживачів послуг у будинку.

    3. Ініціатор або інші представники Споживачів погоджують (підтверджують, або аргументовано заперечують) розраховану Виконавцем вартість кожної замовленої послуги.

    Погодження вартості послуг здійснюється шляхом співставлення розрахунків Виконавця з результатами, що випливають з формул, викладених у тексті Постанови КМУ № 529 від 20.05.2009 р., враховуючи параметри будинку та прибудинкової території.

    4. Виконавець укладає договори про надання замовленого переліку послуг з кожним Споживачем у будинку окремо.

    Ініціатор, інші представники Споживачів у контактах з представниками Виконавців повинні демонструвати витримку і спокій, не вступати у суперечки з працівниками Виконавця, діяти лише шляхом подання та належної реєстрації документів – чинне законодавство України охороняє права та інтереси Споживачів і зобов’язує Виконавця вчиняти відповідні дії. Споживачам потрібно тільки проявити громадянську позицію у відстоюванні своїх прав, матеріальних інтересів та елементарної справедливості.

    Якщо Виконавець не вчиняє дій, направлених на реалізацію Заяв Споживачів, то по завершенню місячного терміну від дати реєстрації Повідомлення, Споживачі можуть оплачувати тільки замовлений перелік послуг, просумувавши вартість послуг у відповідних рядках „Повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг”.

    За таких умов місцева влада буде вимушена або фінансувати виконання не замовлених житлово-комунальних послуг з бюджету або спонукати Виконавця до законного врегулювання стосунків зі Споживачами.
    Заявление
    (форма Заяви до Виконавця послуг)


    Керівнику_________________________________________ ____
    (назва підприємства – Виконавця послуг)
    __________________________________________________ ____
    (прізвище, ім’я, по-батькові керівника )
    Споживача послуг з обслуговування будинків і споруд та
    прибудинкових територій, що проживає у будинку № ____ ,
    під’їзд №____ , кв. №____ , конт. тел.____________________
    по вул.______________________ у _______________________
    ( назва населен. пункту )
    __________________________________________________ _____
    (прізвище, ім’я, по-батькові або назва Спожив., його представ.)


    З А Я В А

    Керуючись:
    - Законом України „Про захист прав споживачів”, яким передбачено право споживача житлово-комунальних послуг вільно та індивідуально вибирати та отримувати потрібні йому послуги,
    - Законом України „Про житлово-комунальні послуги”, яким передбачено надання житлово-комунальних послуг виключно на договірних засадах;
    - Постановою Кабінету Міністрів України № 529 від 20.05.2009 р. „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, якою для Споживача передбачено можливість замовлення певного, вичерпного переліку послуг, з тих, що надаються Виконавцем,
    визнаючи за собою обов’язки власника щодо забезпечення збереження житлового будинку (квартири, нежитлового приміщення), згідно з нормами, встановленими ст. 151 Житлового Кодексу УРСР, я, як споживач послуг, реалізовуючи свої права та інтереси прошу керівництво Виконавця послуг про наступне :
    1. Вчинити передбачені Постановою КМУ № 529 від 20.05.2009 р дії, направлені на реалізацію моєї заяви.
    2. Укласти зі мною, як Споживачем, договір про надання послуг, Перелік яких погоджений з більшістю Споживачів будинку і вказаний у Додатку 1. до Повідомлення Виконавця послуг.
    Прошу керівництво Виконавця вчинити зазначені вище дії впродовж місяця* від дати отримання ним Повідомлення з доданою цією та іншими заявами Споживачів будинку.

    *Прим. Послуги, які після завершення місячного терміну від дати отримання Виконавцем цієї заяви будуть надаватися Виконавцем без моєї (Споживача) згоди та відповідного договору будуть розцінюватись як добровільна, безоплатна допомога на безповоротній основі.


    „___” _________ 20_ року __________________
    (підпис Споживача) _____Міце печатки______
    (для Споживачів – юр. осіб)
    Уведомления исполнителя работ

    (форма Повідомлення Виконавця послуг)


    Керівнику _______________________________________
    (назва підприємства – Виконавця послуг) __________________________________________________
    (прізвище, ім’я, по-батькові керівника ) Споживачів послуг з обслуговування будинків і споруд та прибудинкових територій будинку №____ під’їзд № _____, по вул.___________________________
    ( назва вулиці )
    у _________________________________________________
    ( назва населеного пункту )



    ПОВІДОМЛЕННЯ

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 529 від 20.05.2009 р. „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” повідомляємо Виконавця про вичерпний перелік послуг, які ми замовляємо та погоджуємося оплачувати відповідно до договору.
    Перелік послуг, що замовляються, обговорено і погоджено більшістю власників квартир та нежитлових приміщень будинку. Цей Перелік та заяви Споживачів додаються до цього Повідомлення.
    Частиною 2. Постанови КМУ № 529 від 20.05.2009 р. організацію та проведення заходів, що передують підписанню нових договорів покладено на Виконавця послуг.
    Послуги, які після завершення місячного терміну від дати отримання Виконавцем цього Повідомлення будуть надаватися Споживачам без їх згоди та відповідного договору, будуть розцінюватись як добровільна, безоплатна допомога Виконавця на безповоротній основі.

    Додатки: 1. Перелік послуг, що замовляються Споживачами у Виконавця.

    2. Заяви Споживачів у кількості _____ шт. (_____________________ )
    (кількість прописом)


    За дорученням Споживачів (згідно положень Розділу IV Цивільного кодексу України) Представник :
    __________________________________________________ _ ______________
    (прізвище, ім’я, по-батькові Представника Споживачів) (підпис)

    „ ____” ___________ 20__ р. Контакт. тел. Представника__________________
    Там же есть еще "нормальный" Договор и др документы.
    Последний раз редактировалось Приезжий_D; 13.07.2011 в 14:16.


  2. Вверх #2
    Частый гость Аватар для портер
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    34
    Сообщений
    532
    Репутация
    63
    Изучим, примем к сведению. Надо что-то решать - ибо реально не совсем очевидно на что конкретно расходуются уплаченные деньги.
    Будем искать с перламутровыми пуговицами!

  3. Вверх #3
    Постоялец форума Аватар для antalij
    Пол
    Женский
    Сообщений
    1,921
    Репутация
    209
    Надо что-то решать и тишина...........

  4. Вверх #4
    Частый гость Аватар для Александр Сологуб
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    36
    Сообщений
    532
    Репутация
    35
    Тут еще объясняют, как можно снизить расходы на коммуналку
    //odessa-life.od.ua/news/6862-kak-odessitam-menshe-zaplatit-za-kommunalku

Ответить в теме

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения