Одесса: 3°С (вода 14°С)
Киев: -4°С
Львов: -1°С

Тема: Отзывы жильцов ЖК "Сити Парк" от компании KONA(Интострой)

Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 20 из 32
  1. Вверх #1
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24

    По умолчанию Отзывы жильцов ЖК "Сити Парк" от компании KONA(Интострой)

    Надоело что отдел продаж постоянно у себя на сайте и на Од. Форуме постоянно удаляет сообщения от реальных людей с информацией о всех недоделках застройщика и продвигает заведомо лживую информацию что бы обдурить как можно больше людей. Предлагаю тему для независимого общения.


  2. Вверх #2
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    Пример претензии которую писали жильцы этого дома на руководство Интостроя: "Колективна претензійна заява"

    Звертаємо Вашу увагу, що житловий будинок за адресою м. Одеса , вул. Пестеля 6А(будівельна адреса м. Одеса , вул. Пестеля 6 ), закінчення будівництва якого підтверджено сертифікатом серія IY № 163172581235 від 15.09.2017р. та готовність введення в експлуатацію Актом від 18.09.17р. переданий інвесторам ( власникам квартир ). В свою чергу мають місце ряд невирішених питань які ускладнюють мешкання в будинку а також наносять матеріальний збиток мешканцям.

    1. Будинок введений в експлуатацію без інженерних газових мереж, в наслідок чого опалення будинку, передбаченою газовою котельнею неможливо.
    На сумісній нараді, що відбулася напередодні здачі будинку в експлуатацію, представниками керівництва компанії, було озвучено обіцянки, що опалення будинку буде здійснюватись з запізненням, терміном у місяць. Опалення не включене і на цей час.
    Відсутність опалення, що має бути у будинку, викликає збільшення споживання електроенергії. Власники квартир розуміють труднощі сьогодення, а саме подолання корупційних та бюрократичних питань при будівництві та погодились на опалення власних осель за допомогою електричних приладів, а робітники компанії в свою чергу запропонували знижку на електричну енергію, збільшення обсягів якої викликано за виною несвоєчасного виконання запланованих робіт саме будівельною компанією.
    2. Алгоритм компенсації не затверджений керівництвом будівельної компанії, та жодним чином не відображується у рахунках, що надаються мешканцям на оплату. Більш того останнім часом вводилось віялове відключення електроенергії у будинку, в той час, коли температура повітря за вікном становить близько 0 градусів. Відключення відбувалось не за доведеним графіком, всупереч наданих гарантій, щодо надійного електропостачання та достатньої потужності тимчасового електропостачання будинку, та унеможливлювало людське життя у власній квартирі новозбудованого будинку, в якому ці питання взагалі повинні бути відсутніми. Окремим питанням слід визначити якість тій самій електроенергії величина якої останнім часом становила від 170 до 270 Вольт, що викликає вихід з ладу недешевих електричних приладів, і таке вже має місце в нашому з Вами будинку.
    Проводити віялове відключення електроенергії в будинку в той час коли в адміністративних будівлях де знаходиться інженерний персонал та служба охорони не виконані заходи щодо енергозбереження, працюються потужні та місцями саморобні електронагрівальні прилади, на будівництві 16-ти поверхового дому працюють 2 крани одночасно, хоча можливо почергове застосування цих надпотужних механізмів, якнайменш знущання над мешканцями та вирішення власних проблем за чужий рахунок.
    Останні декілька днів ці відключення не проводяться, але остаточного порозуміння в цьому питанні немає, просимо Вас надати інформацію щодо достатності трансформаторної потужності для електропостачання та надійності нашого будинку.
    Вважаємо за необхідне організувати сумісну нараду на якій обговорити прийнятний механізм формування тарифу за спожиту електроенергію та вищезазначені питання.

    3. При оформленні прав власності протягом тривалого часу виникали труднощі обумовленні наданням неповного комплекту документів з боку Вашої компанії. Неодноразово представникам компанії було надано інформацію про недостатність документів, що вказується Державними регістраторами Центру обслуговування громадян (далі в тексті - ЦОГ) м. Одеса.
    Це відбувалося в той час коли швидкість оформлення дозволила би створити ОСББ яке в свою чергу прискорить вирішення важливих питань таких як ліфт, опалення та інше.
    На даний час це питання зрушило з місця, але остаточного порозуміння немає, чи з'ясували підпорядковані Вам юристи що саме гальмувало цей процес.

    4. Напередодні введення будинку в експлуатацію було закрито підхід та під’їзд до будинку з вул. Пестеля та було піднято питання підходу та під’їзду до житлового комплексу. Представниками компанії було обіцяно привести до ладу ділянку пішохідного та автомобільного шляху від вул. Пестеля по вулиці Промислова до входу в наш житловий комплекс, на цей час жодних дій з цього питання не проводилось, мешканці пересуваються по неосвітленій, зруйнованій ділянці дороги та місячи багнюку власними ногами. Невже для такої потужної компанії як Ваша, незважаючи на дані обіцянки, обладнання коротенької ділянки пішохідної доріжки є непосильною ношею. На нашу думку це відверта неповага та байдужість до ваших інвесторів та власних проектів. Просимо Вас вирішити це питання, бо пересування по такому шляху не тільки неприємно, а ще й небезпечне. Також складається враження що ділянка автомобільного шляху до нашого будинку призначена не для пересування на автомобілі а задля його знищення.

    5. Слід зазначити на факти підтоплення підвальних приміщень, осадку тротуарної плітки, руйнування окремих елементів в наслідок усадки грунту та інше, несвоєчасне реагування працівників компанії на виникнення таких неприємних моментів. Байдужість у цих питаннях позбавляє окремих інвесторів бажання жити в нашому будинку, відповідно оформлювати право власності, а все це не дозволить привести наш будинок до нормального функціонування, що в свою чергу не робить Вам реклами, не сприяє збільшенню інвестицій та розвиненню Вашої компанії та нашого житлового комплексу. Настрій мешканців змінюється не в кращій бік, що може привести до дій що руйнують авторитет Вашої компанії на ринку будівельних компаній славетного міста Одеса.

    6. Чергове питання це ліфт. Зберегти ліфти та частково зруйнувати стіни у парадних вже вийшло, але на даний час ремонт закінчений лише у 10-15% квартир, далі буде гірше. Ми пропонуємо розробити графік та правила застосування ліфтів для підйому будівельних вантажів та матеріалів та ввести ліфти в роботу. Серед мешканців є люди похилого віку, родини з маленькими дітьми та щоденний підйом на верхні поверхи для таких людей є дуже важким. Просимо Вас вирішити це питання.

    7. Окреме питання це формування тарифів. Деякі послуги що являються складовою тарифу не виконуються, чи взагалі відсутні, що викликає непорозуміння та незадоволеність мешканців. Просимо Вас розглянути дані питання, розробити алгоритм та графік виконання цих робіт, надати письмову відповідь, та спланувати сумісну нараду з представниками ЖК “Сіті-Парк” в найкоротші терміни, з метою обговорення та оптимізації процесів будівництва, нашого подальшого сумісного функціонування та вирішення вищезазначених питань.

    8. Під час дощу і снігу – тече дах в першій і другій парадній, через те що до сих пір не закриті вентиляційні канали. Дайте чітку відповідь коли ця проблема буде усунена.

    Ми, що поставили підпис нижче, сподіваємось на оперативне та конструктивне вирішення всіх вищезазначених питань життєдіяльності будинку, в іншому випадку залишаємо за собою право інформувати про стан справ міську владу Одеси, відповідні контролюючі органи, товариство з захисту прав споживачів, енергонагляд, прокуратуру, судові та інші інстанції, а також суспільство через ЗМІ та мережу Інтернет.

    Відповідь прошу довести до мешканців через директора ЖУК-2 Петровського Є.В
    та надати письмову відповідь на всі питання.

  3. Вверх #3
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    После проведенного собрания с руководством компании - была сделана пешеходная дорожка по промышленной, проведены частично работы на крыше, засажено несколько растений на територии, проведена работа по расшифровке тарифа за квартплату спустя 4 месяца после встречи, предложена частичная компенсация за отопительный сезон в связи с неработающей котельной
    Последний раз редактировалось Millenium_101; 26.07.2018 в 10:10.

  4. Вверх #4
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    Далее жильцы дома писали жалобу в Малиновскую районную администрацию и получили ответ:
    Уважаемая!

    Ваше обращение в «единый реестр обращения граждан» от 23.06.2018г. По вопросу неудовлетворительных условий проживания в доме №6а по ул. Пестеля районной администрацией в пределах компетенции рассмотрено.
    Для более детального рассмотрения обращения в районной администрации было организовано и проведено рабочее совещание при участии представителя ООО «Альтраста».
    По представленным строительной компанией документам сообщаем следующее.
    Согласно технических условий (ТУ) Инфоксводоканала №1147-29/3212 водоснабжение дома подключено по ул. Промышленной к d600мм, первая очередь выполнена в полном объеме. Дальнейшее кольцевание будет произведено при строительстве водопроводных сетей 2-ой очереди жилого дома №6/3. Недостаточное давление воды носит временный (сезонный) характер и связано с повсеместным интенсивным использованием в летний период воды для полива, из-за чего в централизованной водопроводной системе падает давление. При выполнении 2-ой очереди ТУ при строительстве дома №6/3 эта сезонная особенность будет учтена и напор в водопроводе домов комплекса будет увеличен. Соответствующие работы будут начаты осенью 2018г.
    Технические условия ПАО «Одессагаз» №1067н/н и №1067в/н от 24.09.2015г. выполняются поэтапно. Для обеспечения газоснабжения Вашего дома выполнен первый этап – построен газопровод от ул. М.Грушевского до ул. Промышленной d200мм. В настоящее время ПАО «Одессагаз» рассчитывает смету по врезке в газопровод d700мм по ул. М.Грушевского. Домовая котельная и прокладка внутренних газовых сетей выполнены в полном объеме и сданы ПАО «Одессагаз». Однако на сегодняшний день при ремонтах квартир и вмешательствах жильцов нарушена гидравлика всей системы дома, в связи с чем ПАО «Одессагаз» будет проводить повторные гидравлические испытания. К отопительному сезону 2018г. домовая котельная будет запущена.
    Строительная часть трансформаторной подстанции построена и передана в АО «Одессаоблэнерго». Монтажные работы по электрочасти и прокладке высоковольтных кабельных линий 6кВт выполняются подрядчиком АО «Одессаоблэнерго». АО «Одессаоблэнерго» 25.06.2018г. был проведен тендер и осуществляются работы по заключению договора с подрядчиком на выполнение электромонтажных работ. Кабельная линия 0,4кВт к вводно-распределительным устройствам электрощитовых жилого дома выполнена. В настоящее время дом подключен к электричеству от строительной площадки.
    Монтаж и пусконаладка по лифтам выполнена. Председатель ОСМД заключает договор с обслуживающей лифты организацией и готовит документы для сдачи лифтов в эксплуатацию. После сдачи лифтов в эксплуатацию и прямого подключения АО «Одессаоблэнерго» Вашего жилого дома к электрическим сетям по постоянной схеме, ОСМД будут запущены лифты. В настоящий момент жилой дом запитан от временных электрических сетей и для постоянной работы лифтов не хватает мощностей.
    Дополнительно информируем, что согласно статье 19 Конституции Украины, статьи 24 Закона Украины «О местном самоуправлении в Украине» органы местного самоуправления и их должностные лица обязаны действовать только на основании, в пределах полномочий и способом, которые предусмотрены Конституцией и законами Украины.
    Также, частью 4 статьи 23 Хозяйственного Кодекса Украины закреплено, что незаконное вмешательство органов и должностных лиц местного самоуправления в хозяйственную деятельность субъектов хозяйствования запрещено.
    Согласно действующему законодательству Украины с целью защиты своих интересов Вы имеете право обратиться в судебные органы.




    С уважением,
    заместитель председателя С.И. Блажевский


    С предложениями и замечаниями обращайтесь, пожалуйста, в «Единый центр обращений граждан» по телефону: 705-55-55.




    Исп. Косьмин Д.Н.
    734-95-18(12)
    Сохацкая Е.В.
    Последний раз редактировалось Millenium_101; 13.07.2018 в 15:10.

  5. Вверх #5
    Постоялец форума Аватар для Del Piero
    Пол
    Мужской
    Возраст
    29
    Сообщений
    1,410
    Репутация
    575
    ого, жильцы молодцы! Такие моменты надо придавать огласке, застройщики себя очень вольно чувствует, а конкуренция то растёт.

  6. Вверх #6
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    Второе коллективное обращение жильцов в руководству компании: Колективне звернення

    Повторно звертаємось до Вас з приводу ситуації, що склалася та має місце на території будинку м. Одеса, вул. Пестеля 6а, що побудований Вашою компанією, закінчення будівництва якого підтверджено сертифікатом серія IY № 163172581235 від 15.09.2017р. та готовність введення в експлуатацію Актом від 18.09.17р., переданий інвесторам (власникам квартир) та обслуговується підлеглими Вам працівниками.
    Наша остання сумісна нарада не призвела до бажаних результатів, про що свідчать питання, оголошені мешканцями на зібранні 21.07.2018 в присутності працівників Вашої компанії.
    1. Тривалий час мешканці будинку звертаються до директора ЖУК Петровського Є.В. з різними питаннями та отримують відповідь, що він жодних питань не вирішує, що це зона відповідальності керівництва компанії "Інтострой" та пана Котліна О.Ф. та повідомляє, що всі його звернення на адресу керівництва залишаються без відповіді та ігноруються.
    2. На даний час ми не маємо можливості користуватися ліфтами, парком на даху, не вирішене питання щодо входу з вулиці Пестеля, не встановлені, обіцяні компанією та особисто Вами, лічильники обліку споживання тепла, в будинок не підведений природній газ, не проводились жодні роботи щодо системи опалення, трансформаторна підстанція теж не введена в експлуатацію.
    3. Натомість ми маємо ряд нових проблем, серед яких питання щодо некомпетентності бухгалтера, що виставляє незрозумілі нам рахунки з незрозумілими цифрами. Керівництво ЖУК в особі Петровського протягом декількох місяців не проводить прийом мешканців з особистих питань на території ЖК, всупереч обіцяних двох днів на тиждень, а заявки мешканців, що направляються на адресу ЖУК, залишаються без відповіді та результатів.
    4. Так протягом декількох місяців дах нашого будинку має течі, що унеможливлює проведення ремонту та життя в придбаній квартирі, на території будинку з'явилися пацюки, час від часу під час дощу вода потрапляє в квартири через вентиляцію, зошит з зауваженнями мешканців, через який можливо контролювати бездіяльність відповідних посадових осіб не заведений, мають місце відключення водопостачання в зв'язку з відсутністю буферних ємностей, які повинні були бути передбачені проектом та встановлюються практично у всіх сучасних багатоверхівках. Мешканці повинні їздити на інший бік міста, щоб вислуховувати чергові обіцянки та співчуття керівництва ЖУК.
    5. Окремим та важливим питанням є питання функціонування, створеного під тиском та шахрайським шляхом ОСББ. На цей час нам не представлені ні його голова, ні члени, ми не маємо інформації про ревізійну комісію, яка передбачена Законодавством та Статутом так званого нашого ОСББ, нам невідомі фінансові операції та рух коштів за нашим будинком, нам не надають жодну технічну документацію та фінансові звіти. Статут ОСББ складений з помилками, наш будинок не розташований за адресою Марсельська 58. Нам невідома жодна інформація щодо рішень, які приймаються так званим ОСББ від ім'я мешканців.
    6. Відповідь на звернення мешканців на Вашу адресу ми не отримали, можливо, через відсутність обіцяних Вашими підлеглими поштових скриньок та реєстрації нашого будинку відповідним чином в ДП Укрпошта, нам лише показали якусь аналітичну записку, незрозуміло ким та кому написану.
    Протягом тижня починається останній місяць літа, підготовка до опалювального сезону не проводиться.
    Купуючи квартири, ми розраховували на Вашу відповідальність та гадки не мали, що надані гарантії Вами, в тому числі щодо встановлення квартирних приладів обліку опалення,- це тільки обіцянки. Ми розуміємо фінансову зацікавленість у наданні послуг з опалення без індивідуальних приладів обліку, але, купуючи квартири,- це Ваші підлеглі давали нам гарантії, а Ви підтвердили цю інформацію на сумісній нараді. На даний час ми бачимо, що нам пропонують надання послуг з опалення із розрахунку за площу квартири, але нас це не влаштовує.

  7. Вверх #7
    Не покидает форум
    Пол
    Мужской
    Возраст
    38
    Сообщений
    5,975
    Репутация
    2209
    знал, что у Интостроя есть свои грешки, но не настолько.

  8. Вверх #8
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    Еще появилась новая проблема: С июля месяца начала пропадать вода выше четвертого этажа из отсутствия давления в городской трубе. Дело в том что этот дом построен в частном секторе где давление воды не расчитано многоэтажки, разрешительные документы компания получила за взятки, а проблему с давлением не особо кто то чешется решить, вот и сидим каждый вечер без воды, ни посуду помыть ни душ принять как в каменом веке, спасибо Интострою и хапугам и ГАСКА.

  9. Вверх #9
    Хорошо что создали независимую тему.
    Есть теперь где взять инфу изнутри.

  10. Вверх #10
    "Слід зазначити на факти підтоплення підвальних приміщень, осадку тротуарної плітки, руйнування окремих елементів внаслідок усадки грунту та інше" - насколько все плохо? Этот вопрос так и не решается?

  11. Вверх #11
    Новичок Аватар для Millenium_101
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    31
    Сообщений
    29
    Репутация
    24
    Усадку плитки - компания решила, затопление подвальных помещений тоже насколько я знаю(была доработана система ливневки). Кстати из хорошего - компания Кона сделала проход к Пестеля, провела доп. работы по устранению протеканий на крыше, практически закончили работы по монтажу парка на крыше, готовится к запуску и тестируется котельная. Но важным дискомфортом остается частая пропажа воды выше 4-го этажа и неработающий лифт.

  12. Вверх #12
    Не покидает форум
    Пол
    Мужской
    Возраст
    38
    Сообщений
    5,975
    Репутация
    2209
    хорошие новости, жду инфу об устранении проблем с водой. Не ясно, как это исправлять.

  13. Вверх #13
    Постоялец форума Аватар для Зеленоглазая_x
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    1,441
    Репутация
    639
    Цитата Сообщение от АРМАДА Посмотреть сообщение
    ИТОГ:
    А подъём стройматериалов вручную... исходя из опыта других комплексов: сколько лифтов было убито подъёмом стройматериалов! или вы предпочитаете поднять стройматериалы, после чего - ходить пешком или ремонтировать лифт после перегрузок? а перегрузки будут - у нашего народа менталитет такой: не входит, так впихнём! Особенно, наёмные ремонтники, которым доверили ремонт квартир.
    Добрый день, подскажите пжл, я верно поняла, лифты не включают специально? чтобы потом не ремонтировать? я была в 1 доме, там по всей видимости именно по этой причине в коридоре повреждения стен?

    2 очередь будет такая же ситуация? то есть люди, которые купят квартиры на 16 этаже будут осущесвлять подъем материалов вручную???

    А что говорят , что с перепадами воды?
    Последний раз редактировалось Зеленоглазая_x; 07.09.2018 в 10:45.

  14. Вверх #14
    Постоялец форума Аватар для Андрей202
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    2,815
    Репутация
    564
    Записей в дневнике
    2
    Присматриваю квартиру в 16- этажке. Балконов нет, как и в сданном доме. Где сушите белье, будущие соседи?
    Гробики для хомячков и др. столярные изделия

  15. Вверх #15
    Цитата Сообщение от Millenium_101 Посмотреть сообщение
    Усадку плитки - компания решила, затопление подвальных помещений тоже насколько я знаю(была доработана система ливневки). Кстати из хорошего - компания Кона сделала проход к Пестеля, провела доп. работы по устранению протеканий на крыше, практически закончили работы по монтажу парка на крыше, готовится к запуску и тестируется котельная. Но важным дискомфортом остается частая пропажа воды выше 4-го этажа и неработающий лифт.
    мда.... после прочтенного хороших слов мало!
    Почему устранение проблем с протекшей крышей, проходы, котельная - это все после собраний, заявлений, жалоб? Платишь деньги, а потом еще тратишь нервы, время, что бы чего-то добиться!
    все у них через *опу
    Я лиЧноСть твоРчесКая - хоЧу тВорЮ, хОчу вЫтвОряю!

  16. Вверх #16
    Всем привет)Хотел покупать квартиру в Сити Парке,но наткнулся на этот форум и уже сильно сомневаюсь((Хотелось бы пообщаться с кем то уже живущим в Сити Парке (0636265232) так сказать проконсультироваться, спасибо)

  17. Вверх #17
    У меня квартира во 2-ом доме. Молодцы жильцы, столько проблем решили! Неполадки с водоснабжением не устраняют?

  18. Вверх #18
    Добрый день. Купила 43 к.м.1квартиру во 2-м доме. Подскажите пож.во сколько может обойтись ремонт квартиры?Это первая покупка. Нет опыта. И еще, кто живет в сданом доме, понятно что проблемы есть в любом новостоое, но по-вашему через какой период (лет)после сдачи дома можно жить полноценной, спокойной жизнью?

  19. Вверх #19
    Не покидает форум
    Пол
    Мужской
    Возраст
    38
    Сообщений
    5,975
    Репутация
    2209
    Цитата Сообщение от Svitlan Посмотреть сообщение
    Добрый день. Купила 43 к.м.1квартиру во 2-м доме. Подскажите пож.во сколько может обойтись ремонт квартиры?
    есть мнение, что от 200 у.е. за м2

  20. Вверх #20
    Постоялец форума Аватар для Андрей202
    Пол
    Мужской
    Сообщений
    2,815
    Репутация
    564
    Записей в дневнике
    2
    Цитата Сообщение от Андрей202 Посмотреть сообщение
    Присматриваю квартиру в 16- этажке. Балконов нет, как и в сданном доме. Где сушите белье, будущие соседи?
    Дык я не понял насчет белья-то, за окном веревки небось не дадут натянуть? Даже в общагах коридорного типа, которые нельзя здесь не упомянуть, выделяли помещения для этих целей.
    Гробики для хомячков и др. столярные изделия


Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Ответов: 3
    Последнее сообщение: 27.08.2016, 19:13
  2. Наращивание ресниц. Район "Вымпела"
    от Барбариска в разделе Красота и здоровье
    Ответов: 14
    Последнее сообщение: 15.04.2016, 22:44
  3. 22 июля: Synth Gothic Party "Note From a Decadence"
    от Dimiz в разделе Музыка
    Ответов: 16
    Последнее сообщение: 27.07.2015, 15:53
  4. 06.05.2005 Gothic-party "Серый сон", концерт "
    от Оборотень в разделе Музыка
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 15.03.2014, 11:48
  5. Кто-нибудь сталкивался с фирмой "Портал" (ЧП "
    от OTM в разделе Основной форум
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 08.04.2004, 09:37

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения