Одесса: 5°С (вода 8°С)
Киев: 1°С
Львов: 2°С

Тема: Система виборів, без вибору

Ответить в теме
Показано с 1 по 1 из 1
  1. Вверх #1
    Наше право
    гость

    По умолчанию Система виборів, без вибору

    [b]Президенту України.
    Верховній раді України (всім депутатам).
    Верховному суду України.
    Звернення (щодо захисту і поверненню громадянам України їх конституційних прав)

    Шановні панове, Президент України, Голова і депутати Верховної ради, Голова і члени Верховного суду України!
    Звертаємося вже не в перше з 2006 року до вас (крім ВСУ) з вимогою повернути всім громадянам України їх конституційні права „вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” згідно ст.38 Конституції.

    Ці права були відібрані Верховною радою неконституційними нормами законів про вибори до органів влади всіх рівнів за пропорційною системою виключно по виборчим спискам кандидатів від політичних партій, починаючи з виборів в 2006 році.

    Всім відомо, що статтею 22 Конституції не допускається „при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів... звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод” громадян.

    Верховна ж рада в порушення вимог статей 38, 3, 5, 8, 19, 21, 22-24, 64 Конституції звузила зміст і обсяг існувавших прав і свобод громадян вільно обирати і бути обраними, тобто вільно балотуватись до органів влади, наприклад, шляхом самовисування, які мали всі громадяни України до прийняття ВРУ законів про пропорційну систему виборів.

    Змінити систему виборів, яка обмежила виборчі права громадян, можна було тільки за згодою самих громадян на обмеження їх прав і свобод. Для цього є конституційний механізм – референдум, а тільки потім - закон ВРУ.

    Нагадуємо тим, хто буде посилатися на якісь додаткові норми Конституції від 2004 року, чинну дотепер ст.157 Конституції: „Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод.. громадянина..”

    Нагадуємо Президенту і депутатам ВРУ, що ви присягали додержуватися Конституції і забезпечувати непорушність конституційних прав і свобод громадян.

    Нагадуємо також, що вимагає від влади Конституція України:
    1.Стаття 3:„Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави”. Тобто влади.
    2.Стаття 8:„Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші.. акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй”.
    Верховна ж рада надала вищу юридичну силу нормам законів про вибори, які не відповідають Конституції щодо прав і свобод громадян.
    Депутати і інші наші опоненти будуть посилатися на Рішення Конституційного Суду від 26.02.1998 року №1-рп, яким визнана конституційною змішана система виборів, для обґрунтування конституційності 100% пропорційної системи виборів до всіх Рад.
    У нас запитання?
    Чи може бути правосудним рішення щодо конституційності змішаної системи виборів, якщо судді КСУ для прийняття потрібного владі рішення, ототожнили поняття „організація і порядок проведення
    виборів”
    (які є компетенцією ВРУ згідно п.20 ст.92 Конституції і не порушують виборчих прав громадян) і поняття „система виборів”, законодавча зміна якої призвела до звуження змісту та обсягу існувавших прав громадян вільно бути обраними до органів... влади, що не є в компетенції ВРУ?

    Ототожнення Конституційним судом нетотожних понять стало підставою для протиправного визнання конституційності змішаної системи виборів. Помилка?
    Такі і всі інші помилки найвищого конституційного судового органу принижують освічену українську націю, безчестять Державу і руйнують Конституцію.
    Ви краще нас знаєте, що це не єдине помилкове, антиконституційне рішення КСУ. Нагадуємо депутатам і всій владі, що норми Конституції є нормами прямої дії і мають найвищу юридичну силу. Тому антиконституційні замовні рішення Конституційного суду не мають юридичної сили перед прямими нормами статей 38, 22, 8, 19, 64, 157 КУ.

    3.Стаття 19: „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України”.
    4.Стаття 64: „Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України”.
    Обмеження виборчих прав громадян чинною Конституцією не передбачено. Статті 38, 22, 8, 19, 64 не змінені. Чому обмежили права народу, панове?

    Вимагаємо, пане Президенте України і Верховні рада і суд України, - виправте „помилку” і поверніть громадянам їх конституційні права „вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

    Нагадуємо також, що згідно п.1 ст.10 закону „Про вибори народних депутатів України” від 7.07.2005 року №2777, яким введена пропорційна система виборів, „право висування кандидатів у депутати належить громадянам України, які мають право голосу”.
    Скажіть, хто з вас бачив таке право у громадян України з березня 2006 року?

    5.Стаття 5 Конституції встановила, що „носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ” і „ніхто не може узурпувати державну владу”.
    Але в березні 2006 року владу народу перехопила невеличка купка партійних керманичів завдячуючи неконституційній пропорційній системі виборів.

    В результаті: тихо і не помітно відбулася де – факто зміна конституційного ладу в Україні і узурпація влади політбізнесовими кланами, пане Президенте.
    І сталося: Президент з урізаними правами - від народної влади; Уряд і Верховна рада – від узурпаторів влади, з благословення чинного Президента.
    І ми на такому беззаконні прагнемо, панове, єднання і миру на своїй землі?
    В додаток узурпатори ще й приписали собі в Конституцію додатковий рік повноважень. Скоро і Президента призначатимуть в ВРУ, або зовсім скасують таку посаду.
    Все це зроблено без розуміння наслідків такого беззаконня. Дійсно, - ДІСТАЛИ!

    Якщо записано в преамбулі Конституції, що депутати, „усвідомлюючи відповідальність перед Богом...”, приймають цю Конституцію – Основний Закон України, а потім, не маючи страху Божого (усвідомлення відповідальності... на біблійній мові і буде усвідомленням страху Божого), постійно ігнорують цю Конституцію, то, як ви вважаєте, Кого ви ігноруєте і Хто є вам Суддею?

    Задумайтесь, панове, чому після обрання депутатів за беззаконною пропорційною системою з березня 2006 року Верховна рада практично три роки не дієздатна?
    Чому ви, збільшивши термін своїх повноважень, фактично маєте його скорочення через дострокові вибори, які неминучі і в подальшому, якщо ви не повернете законність в країні і не усвідомите відповідальності згідно Конституції?

    Якщо ж ви тільки для РRу перед виборцями демонструєте, начебто, свою набожність, то скоригуйте хоч би текст преамбули. Не можна безнаказано і так бездумно та безвідповідально використовувати ім’я Бога. Це є безумством перед Господом.
    Наслідки ж вашого беззаконня, яким влада, а через неї і вся Україна, вже багато років вловлюєтеся, наочні: замість демократії в православній (більше 1000 років) країні панує якась анархо - демонократія, замість свободи – свавілля, замість закону – політична доцільність і тотальне беззаконня, замість влади – безвладдя, а при безвладді замість опозиції – обструкція і обструкціонери.
    А ви все сваритесь і чините беззаконня на беззаконня.

    Все більша кількість громадян починає розуміти, що руйнівні негаразди в країні є наслідком виборів за партійними списками, а також від в незаконний спосіб з порушенням процедури пакетним
    голосуванням внесених змін до Конституції в 2004 р.

    Це головні причини владного безладу і перманентної кризи в державі. Ось чому, панове, необхідно швидко і оперативно приймати рішення, і привести виборчі закони (і всі інші) у відповідність до Конституції.
    Нинішні депутати в силу своєї залежності від (сва)волі партійних хазяїв, і нікчемної ролі статистів - кнопкодавів не спроможні розробити і прийняти рівно прийнятний для всіх громадян виборчий закон, який відповідав би Конституції.

    Тому оптимальним рішенням на першому етапі було б повернення до змішаної системи виборів в ВРУ (але відати не більше 125 мандатів за партійними списками) і до мажоритарної системи - в місцеві органи влади, а також повернення до Конституції в редакції 1996 року. Потім провести законні вибори.

    Чергову дурилку громадян і себе щодо „виборів за відкритими партійними списками”, які є рішенням задля не вирішення проблеми, а тільки, щоб розтягнути агонію влади і країни в часі, потрібно припинити. Це є черговим беззаконням на беззаконня.

    Задайте собі питання перед тим, як приймати такий закон:
    *Хто знову буде складати відкриті списки і кого знову включатиме в них?
    *Як ви врахуєте в відкритих списках права громадян вільно обирати і бути обраними?
    *Хіба при мажоритарній системі заборонено партіям висувати своїх кандидатів?
    *Чому ж ви позбавили такого права незалежних громадян висувати свої кандидатури?
    *Чи припиниться взаємовинищення политбізнесових угруповань після таких виборів?
    **Конституцію Держави ні Президент, ні депутати розробити також не спроможні, тому що заражені вірусом беззаконня , політичної доцільності, які і визначають сутність їхньої теперішньої правосвідомості..
    Вважаємо , що розробку змін до Конституції доцільно доручити політично не заангажованим мудрим громадянам України від всіх верств населення, які в країні ще не перевелися. Надати їм відповідні умови і повноваження на час роботи.
    З повагою
    Віктор Скоп
    В’ячеслав Прокопец
    Павло Кондратенко
    12.02.2009 року.


Ответить в теме

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения