Одесса: 0°С (вода 9°С)
Киев: -4°С
Львов: 1°С

Тема: после оформления авто- техосмотр

Ответить в теме
Показано с 1 по 20 из 20
  1. Вверх #1
    Посетитель Аватар для Vlad90
    Пол
    Мужской
    Адрес
    od.ua
    Возраст
    37
    Сообщений
    395
    Репутация
    22

    По умолчанию после оформления авто- техосмотр

    скажите плис кто в курсе, после оформления авто процедура прохождения техосмотра такая же как у всех авто?

    номера другие, но фактически авто прошло же ТО, что говорит закон по этому поводу?

    возможно ли просто заменить талон?


  2. Вверх #2
    Цитата Сообщение от Vlad90 Посмотреть сообщение
    скажите плис кто в курсе, после оформления авто процедура прохождения техосмотра такая же как у всех авто?

    номера другие, но фактически авто прошло же ТО, что говорит закон по этому поводу?

    возможно ли просто заменить талон?
    Я проездил почти год на переоформленом претензий небыло . Там кроме номеров еще и номер кузова есть в талоне

  3. Вверх #3
    Посетитель Аватар для Vlad90
    Пол
    Мужской
    Адрес
    od.ua
    Возраст
    37
    Сообщений
    395
    Репутация
    22
    Цитата Сообщение от Hornet Посмотреть сообщение
    Я проездил почти год на переоформленом претензий небыло . Там кроме номеров еще и номер кузова есть в талоне
    одни говорят не парится, вторые пугают..
    а менты нынче не дружелюбные
    чё делать х.з.
    с другой стороны можно сверху на талоне написать новый номер, т.к. старые данные выгорели на солнце

  4. Вверх #4
    Аналогичная ситуация. Надо ставить на учёт. ТО действительно до 2009 года, т.е. проходить надо в 2009. Если поставлю на учёт в 2008, нужно в этом же 2008 проходить ТО.
    Если я правильно понимаю, ТО проходится раз в два года в зависимости от года выпуска. У меня соответственно нечетный год. Так что, если я поставлю на учёт в 2008 и пройду ТО в 2008, то мой ТО будет до 2009 и через несколько месяцев мне надо будет его снова проходить, чтобы получить до 2011?

  5. Вверх #5
    П О С Т А Н О В А
    від 9 липня 2008 р. N 606
    Київ
    Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів
    Кабінет Міністрів України постановляє:
    1. Затвердити Порядок проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів, що додається.
    2. Покласти на Міністерство внутрішніх справ виконання функцій з організації проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів.
    3. Визнати такими, що втратили чинність:
    постанову Кабінету Міністрів України від 26 лютого 1993 р. N 141 "Про затвердження Правил державного технічного огляду автомобілів, автобусів, мототранспорту та причепів" (ЗП України, 1993 р., N 7, ст. 145);
    пункт 1 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 р. N 623 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 19, ст. 1335).
    4. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2009 року.
    Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
    Інд. 21
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 9 липня 2008 р. N 606
    ПОРЯДОК
    проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів
    Загальна частина
    1. Цей Порядок визначає процедуру та організаційні засади проведення державного технічного огляду (далі - техогляд) колісних транспортних засобів (далі - засоби), зареєстрованих підрозділами Державтоінепекції,
    2. Дія цього Порядку поширюється на всіх фізичних на юридичних осіб, які є власниками засобів чи експлуатують їх. Уповноважені власниками засобів особи виконують їх обов'язки та реалізують їх права у межах своїх повноважень.
    3. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
    новий засіб - засіб, який не був зареєстрований уповноваженими органами (у тому числі держави - експортеру засобу);
    протокол перевірки технічного стану - документ, який містить інформацію про засіб та результати перевірки відповідності його технічного стану вимогам законодавства у сфері безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища, зразок якого затверджується Мінтрансзв'язку за погодженням з МВС;
    реєстраційні документи - свідоцтво про реєстрацію засобу, його технічний паспорт і технічний талон, тимчасовий реєстраційний талон засобу, оформлені та видані уповноваженим державним органом (у тому числі держави - експортеру засобу);
    суб'єкт господарювання - юридична або фізична особа - підприємець, уповноважена в установленому порядку на проведення перевірки технічного стану засобу під час техогляду та внесена до реєстру Державтоінспекції.
    4. Техогляд засобів - комплекс заходів державного контролю за їх технічним станом, правомірністю експлуатації, сплатою власниками засобів податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та штрафів за адміністративні правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху.
    5. Техогляд засобів передбачає:
    перевірку технічного стану засобів суб'єктами господарювання;
    контроль Державтоінспекцією правомірності експлуатації засобів та допуску їх до участі в дорожньому русі, а водіїв засобів - до керування ними, а також оформлення результатів проведення техогляду.
    Основні завдання техогляду та організація його проведення
    6. Основними завданнями техогляду є:
    проведення перевірки відповідності конструкції, обладнання та технічного стану засобів вимогам законодавства у сфері безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки;
    забезпечення дотримання вимог законодавства щодо сплати податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів;
    перевірка правомірності експлуатації засобу, зокрема чинності посвідчення водія, відсутності у водія медичних протипоказань до керування засобом відповідної категорії, справжності реєстраційних документів, відповідності номерних знаків вимогам стандартів;
    виявлення фактів пошкодження, підроблення або відсутності ідентифікаційних номерів складових частин засобів - кузова, шасі, рами, двигуна, порушення вимог щодо їх переобладнання і порядку встановлення та використання спеціальних світлових і (або) звукових сигнальних пристроїв;
    запобігання вчиненню злочинів і адміністративних правопорушень, пов'язаних з експлуатацією засобів;
    ведення державного обліку проходження техогляду, що передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберігання та передачу інформації про допуск засобів до участі в дорожньому русі, а водіїв засобів - до керування ними.
    7. Техогляд засобу проводиться за місцем його постійної або тимчасової реєстрації відповідним підрозділом Державтоінспекції.
    Місце та графік проведення техогляду засобів визначаються Державтоінспекцією.
    8. Відомості про порядок проведення техогляду засобів, про суб'єктів господарювання, що перевіряють технічний стан, і розпорядок роботи таких суб'єктів та роботи підрозділу Державтоінспекції, що проводить огляд, про перелік відповідних платежів оприлюднюються в засобах масової інформації не пізніше ніж за 10 днів до початку техогляду та розміщуються на інформаційних стендах підрозділів Державтоінспекції та суб'єктів господарювання.
    На інформаційних стендах відділень банківських установ, які приймають платежі від населення, розміщуються відомості про суму платежу, що вноситься під час проведення техогляду засобу.
    9. Перевірка технічного стану засобу є процесом установлення відповідності технічних, екологічних характеристик, характеристик енергозбереження, безпечності конструкції та технічного стану засобу вимогам законодавства у сфері безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
    10. Перевірка технічного стану засобу проводиться суб'єктами господарювання у пункті технічного контролю незалежно від місця його реєстрації відповідним підрозділом Державтоінспекції.
    За результатами перевірки суб'єкт господарювання видає власникові засобу або уповноваженій ним особі протокол перевірки технічного стану, засвідчений підписом його посадової особи та скріплений печаткою.
    11. Власники засобів - юридичні та фізичні особи або уповноважені ними особи зобов'язані подати засоби для техогляду у строк і в місце, визначені підрозділом Державтоінспекції за місцем постійної або тимчасової реєстрації засобу.
    Засоби, які в період проведення техогляду перебувають на капітальному ремонті, підлягають техогляду після його закінчення.
    Власники засобів або уповноважені ними особи, які експлуатують засоби, що не пройшли техогляд в установлений строк, несуть адміністративну відповідальність в установленому порядку.
    12. Працівник Державтоінспекції видає талон про проходження техогляду (далі - талон), який відповідає вимогам стандарту, на кожний справний та укомплектований відповідно до призначення засіб за наявності документів, зазначених у цьому Порядку, та у разі відсутності даних про їх можливе протиправне використання або несплату штрафу за адміністративне правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху і ставить на талоні свій підпис та особистий штамп.
    13. Талон закріплюється в правому нижньому кутку вітрового скла засобу. У разі коли у конструкції засобу вітрове скло не передбачено, талон зберігається у власника разом з реєстраційними документами.
    У реєстраційному документі старого зразка (технічному паспорті) працівник Державтоінспекції робить також запис "Техогляд проведено" і ставить свій підпис та особистий штамп.
    14. У разі коли технічний стан засобу не відповідає вимогам нормативно-правових актів з безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації або засіб не укомплектований у повному обсязі чи відсутнє додаткове спеціальне обладнання, талон технічного огляду не видається, а у протоколі перевірки технічного стану робиться відмітка про виявлені недоліки.
    15. У разі виявлення порушення встановлених вимог щодо нанесення кольорографічних схем, емблем, розпізнавальних знаків і написів, установлення спеціальних світлових і (або) звукових сигнальних пристроїм засіб повторно подається до підрозділу Державтоінспекції після усунення виявлених недоліків.
    16. Техогляд зареєстрованих підрозділом Державтоінспекції нових засобів проводиться без перевірки технічного стану.
    Засіб, перереєстрований у зв'язку із зміною номерних знаків чи переобладнанням (зміна марки, моделі, складових частин, що мають ідентифікаційні номери) та зареєстрований новим власником, подається для техогляду в 10-денний строк від дня реєстрації або перереєстрації підрозділом Державтоінспекції.
    17. Відомості про виданий талон вносяться до журналу, форма якого встановлюється МВС, та автоматизованої бази даних Державтоінспекції в установленому МВС порядку.
    18. Строк дії талона обмежується датою проведення наступного техогляду для відповідної категорії засобів, зазначеною в талоні.
    19. Експлуатація засобу без талона, виданого в установленому порядку, з талоном, строк дії якого закінчився, або з талоном, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту або є підроблений, забороняється.
    20. Вилучення талона здійснюється в установленому МВС порядку в разі:
    використання талона, строк дії якого закінчився;
    використання талона, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту або є підроблений;
    механічного пошкодження засобу, що безпосередньо загрожує безпеці дорожнього руху;
    виявлення технічних несправностей, за наявності яких забороняється експлуатація засобів;
    реєстрації засобу новим власником або перереєстрації у зв'язку із зміною номерних знаків чи переобладнанням.
    Талон видається власникові або уповноваженій ним особі після перевірки технічного стану засобу та подання підрозділу Державтоінспекції протоколу перевірки технічного стану уповноваженим суб'єктом господарювання.
    21. Бланки талонів, що виготовляються в установленому порядку на замовлення Державтоінспекції, є документами суворої звітності, мають облікову серію, номер та захисні елементи.
    Облік, зберігання та використання бланків талонів здійснюються в порядку, встановленому МВС.

  6. Вверх #6
    Получается надо делать заново техосмотр после перерегистрации (пункт 16: Засіб, перереєстрований у зв'язку із зміною номерних знаків чи переобладнанням (зміна марки, моделі, складових частин, що мають ідентифікаційні номери) та зареєстрований новим власником, подається для техогляду в 10-денний строк від дня реєстрації або перереєстрації підрозділом Державтоінспекції.).

    Если техосмотр делается в пределах года, указанного в старом талоне ТО, то транспортный сбор платить не надо (если предоставить дубликат чека о оплате транспортного сбора при перерегистрации)

  7. Вверх #7
    Сегодня переоформил авто, а тех.талон годен до 2010г а в связи с переоформлением опять тех. осмотр проходить надо (обидно!). Сегодня в МРЕО слышал разговоры, что с 1 января 2009г пришло новое положение, типа теперь тех. осмотр нужно проходить на специолизированном СТО, к-е есть только в Одессе ито оно единственное, они сами в шоке были.

  8. Вверх #8
    что за сто? где находится?

  9. Вверх #9
    Цитата Сообщение от SHARP Посмотреть сообщение
    Сегодня переоформил авто, а тех.талон годен до 2010г а в связи с переоформлением опять тех. осмотр проходить надо (обидно!). Сегодня в МРЕО слышал разговоры, что с 1 января 2009г пришло новое положение, типа теперь тех. осмотр нужно проходить на специолизированном СТО, к-е есть только в Одессе ито оно единственное, они сами в шоке были.
    Мне немного другое рассказали (в ГАИ)- согласно этой постанове диагностика автомобиля должна проводиться на СТО, занесенном в специальный реестр станций, которые имеют право это делать. Постанова есть, а реестра нет. То есть по ситуации на вчера даже станция диагностики на МРЕО-2 не имела статуса, позволяющего делать диагностику, следовательно невозможно сделать талон ТО. Сегодня в ГАИ должно быть какое-то собрание, где будут разруливать эту ситуацию.

  10. Вверх #10
    В связи с описанной выше ситуацией вопрос- кто-то в этом году делал талон "через знакомых" (ну как обычно у нас без диагностики, мед. справки) ?

    Если сейчас ситуация ужесточится и придется легально проходить ТО (после перерегистрации автомобиля), нужно будет следующее (возможно при плановом ТО нужно еще что-то,я не узнавал):
    - Дубликат квитанции транспортного сбора при постановке на учет
    - Копия мед. справки
    - Копия страховки
    - Квитанции за ТО и талон
    - Прохождение диагностики на СТО, которое есть в реестре.


    Прошу также поделиться информацией о больничках, где делают подходящие для ТО мед. справки.

  11. Вверх #11
    Цитата Сообщение от sergey2007 Посмотреть сообщение
    В связи с описанной выше ситуацией вопрос- кто-то в этом году делал талон "через знакомых" (ну как обычно у нас без диагностики, мед. справки) ?

    Если сейчас ситуация ужесточится и придется легально проходить ТО (после перерегистрации автомобиля), нужно будет следующее (возможно при плановом ТО нужно еще что-то,я не узнавал):
    - Дубликат квитанции транспортного сбора при постановке на учет
    - Копия мед. справки
    - Копия страховки
    - Квитанции за ТО и талон
    - Прохождение диагностики на СТО, которое есть в реестре.


    Прошу также поделиться информацией о больничках, где делают подходящие для ТО мед. справки.
    Ща поеду в больницу, спрошу скоько будет стоить стелать мед.справку. А в понедельник позвоню в ГАИ, спрошу когда можно приехать чтоб пройти ТО, посмотрим что они скажут.

  12. Вверх #12
    User banned
    Пол
    Мужской
    Возраст
    46
    Сообщений
    6,071
    Репутация
    1482
    Цитата Сообщение от sergey2007 Посмотреть сообщение
    В связи с описанной выше ситуацией вопрос- кто-то в этом году делал талон "через знакомых" (ну как обычно у нас без диагностики, мед. справки) ?
    Всвязи с этой ситуацией я вообще не знаю можно ли будет сделать ТО 2009 заочно. Если до лета не смогу, то машину прийдется банально списать и расчленить. И все из-за этого советского дибилизма с номерами агрегатов в техпаспорте. Номер кузова - могу понять, борьба с угонами, но вот номер мотора нафига регистрировать !!!???? - не могу понять и принять не могу. Мотор у меня совсем не тот, что в паспорте потому ТО только заочно, но конечно же с оплатой транспортного налога.

  13. Вверх #13
    Документы, необходимые для прохождения техосмотра:

    1. Паспорт гражданина Украины или другой документ, удостоверяющий личность.

    2. Протокол проверки технического состояния, выданный субъектом хозяйствования не ранее 45 суток до даты проведения техосмотра, или международный сертификат технического осмотра, выданный центром технического осмотра для средств, которые выполняют международные перевозки грузов и пассажиров.

    Кто знает, что это за документ в пункте 2?

  14. Вверх #14
    Цитата Сообщение от SHARP Посмотреть сообщение
    Ща поеду в больницу, спрошу скоько будет стоить стелать мед.справку. А в понедельник позвоню в ГАИ, спрошу когда можно приехать чтоб пройти ТО, посмотрим что они скажут.
    мед.книжка стоит 200грн.
    А в ГАИ звонить пока не буду. Поспрашивал у людей, многие так и ездят, всё-таки ТО есть, какая разнаца на какие номера.

  15. Вверх #15
    Посетитель
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    181
    Репутация
    35
    Кто то знает создали ли реестр в Одессе этих самих СТО которые уполномочены ТО проводить? есть ли какой то документ по етому поводу?

  16. Вверх #16
    Живёт на форуме
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    39
    Сообщений
    3,390
    Репутация
    165
    Цитата Сообщение от K_McKormik Посмотреть сообщение
    Всвязи с этой ситуацией я вообще не знаю можно ли будет сделать ТО 2009 заочно. Если до лета не смогу, то машину прийдется банально списать и расчленить. И все из-за этого советского дибилизма с номерами агрегатов в техпаспорте. Номер кузова - могу понять, борьба с угонами, но вот номер мотора нафига регистрировать !!!???? - не могу понять и принять не могу. Мотор у меня совсем не тот, что в паспорте потому ТО только заочно, но конечно же с оплатой транспортного налога.
    Писано-переписано.
    Обьем мотора изменился? Мотор от даной модели авто?

  17. Вверх #17
    Не покидает форум Аватар для wazlaw
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    5,145
    Репутация
    928
    Цитата Сообщение от SHARP Посмотреть сообщение
    мед.книжка стоит 200грн.
    А в ГАИ звонить пока не буду. Поспрашивал у людей, многие так и ездят, всё-таки ТО есть, какая разнаца на какие номера.
    Если следовать букве закона, то:
    1.

    "...
    11. Власники засобів - юридичні та фізичні особи або уповноважені ними особи зобов'язані подати засоби для техогляду у строк і в місце, визначені підрозділом Державтоінспекції за місцем постійної або тимчасової реєстрації засобу.
    Засоби, які в період проведення техогляду перебувають на капітальному ремонті, підлягають техогляду після його закінчення.
    Власники засобів або уповноважені ними особи, які експлуатують засоби, що не пройшли техогляд в установлений строк, несуть адміністративну відповідальність в установленому порядку.
    ..."

    2.

    "...
    Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
    транспортних засобів, правил користування
    ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями транспортними засобами, що мають
    несправності гальмової системи, рульового управління,
    тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної
    пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до
    встановлених правил експлуатація їх забороняється, або
    переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і
    стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного
    технічного огляду, -


    тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти
    п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
    .

    ...

    Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень,
    передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за собою позбавлення права керування транспортними
    засобами на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
    арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    ..."

    Последний раз редактировалось wazlaw; 12.01.2009 в 11:44.
    ««Дьявол начинается с пены на губах ангела...»

  18. Вверх #18
    User banned
    Пол
    Мужской
    Возраст
    46
    Сообщений
    6,071
    Репутация
    1482
    Цитата Сообщение от Maysternya Посмотреть сообщение
    Писано-переписано.
    Обьем мотора изменился? Мотор от даной модели авто?
    Объем почти нет, но мою 24-ку вместо Д24 тягает ЗМЗ-406.

  19. Вверх #19
    Новичок Аватар для Adelia
    Пол
    Женский
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    35
    Сообщений
    19
    Репутация
    10
    Цитата Сообщение от НевозможнаЯ Посмотреть сообщение
    Кто то знает создали ли реестр в Одессе этих самих СТО которые уполномочены ТО проводить??

    Скажите пожалуйста если кто-нибудь знает адреса станций где можно пройти техосмотр кроме МРЕО2 и Королева???

  20. Вверх #20
    Живёт на форуме
    Пол
    Мужской
    Адрес
    Одесса
    Возраст
    39
    Сообщений
    3,390
    Репутация
    165
    Я тебя умоляю - рули на МРЕО2 там тебе сразу после заезда предложат "фастсервис" за 20 мин будешь с талоном. Ну конечно если у тебя дырявый чадящий Мерсквич 1812г.в. то .... немного дороже.


Ответить в теме

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения